Kuva oltiin saatu lehteen, mutta nimi oli unohtunut.
Minkä niminen tämä murhaaja on ?
Heinolan murhaajan nimi ?
6
4100
Vastaukset
- artikkelista
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009122910851232_uu.shtml
Tunsiko joku hänet? Missä oli töissä? Missä piireissä liikkui? Missä asui?- xzb
Pitkän linjan päihdeongelmainen ja pikkurikollinen,pyöri usein rantapuiston ryyppyporukoissa.Taisi työt jäädä aika vähälle.
- minna987
xzb kirjoitti:
Pitkän linjan päihdeongelmainen ja pikkurikollinen,pyöri usein rantapuiston ryyppyporukoissa.Taisi työt jäädä aika vähälle.
valitettavasti asui naapurina puoli vuotta, kun Heinolaan muutin tietämättä "tietyistä taloista" mitään. "Kivasti" kuului seinän läpi, kun naisen kanssa käytiin kiistaa, kumpi tällä kertaa menee sossuun valehtelemaan. Ja naisellehan aina tuli turpaan ja kunnolla näiden ns. keskustelujen päätteeksi. Ja n. neljä kertaa viikossa oli ihan turha toivo nukkua, kun "kuunneltiin musiikkia" aamuyöllä maanantaina, tiistaina... Ja ovikelloahan voi soittaa aamulla seitsemältä, jos on taksirahan pummaus päällä :/// En edes jaksa kertoa kaikkea; esim. sitä, kun yritti parvekkeiden kautta kiipeämällä naapureihinsa tulla. Ihminen ei ole tietämäni mukaan koskaan töissä käynyt, ihan tosta vaan pummilla "hallinnut" Heinolan katupaskaa. AIVAN HELVETIN HYVÄ; ETTÄ MENEE ISTUMAAN, KERRANKIN IDIOOTILLE OIKEA PAIKKA!
- rauhaaaa
minna987 kirjoitti:
valitettavasti asui naapurina puoli vuotta, kun Heinolaan muutin tietämättä "tietyistä taloista" mitään. "Kivasti" kuului seinän läpi, kun naisen kanssa käytiin kiistaa, kumpi tällä kertaa menee sossuun valehtelemaan. Ja naisellehan aina tuli turpaan ja kunnolla näiden ns. keskustelujen päätteeksi. Ja n. neljä kertaa viikossa oli ihan turha toivo nukkua, kun "kuunneltiin musiikkia" aamuyöllä maanantaina, tiistaina... Ja ovikelloahan voi soittaa aamulla seitsemältä, jos on taksirahan pummaus päällä :/// En edes jaksa kertoa kaikkea; esim. sitä, kun yritti parvekkeiden kautta kiipeämällä naapureihinsa tulla. Ihminen ei ole tietämäni mukaan koskaan töissä käynyt, ihan tosta vaan pummilla "hallinnut" Heinolan katupaskaa. AIVAN HELVETIN HYVÄ; ETTÄ MENEE ISTUMAAN, KERRANKIN IDIOOTILLE OIKEA PAIKKA!
Hyvä on että menee kiven sisään,mutta lopettakaa ihmeessä keskustelut tästä asiasta.Uhrilla on teini-ikäisiä lapsia.uskoisin,että on kärsimystä aina lukea tällaisia kommentteja.Varmasti on traummattista heille muutenkin.Jos välitätte ihmisten tunteista,lopettakaa.Rangaistus on tullut, annetaan rauha omaisille toipua.
- vihamies
vaikka ois miten kiusannu ei se siltikään oikeuta tappamaan ketään ja tiedox et siinä jätkässä ei o eikä tuu olemaan mitään hyvää.TÄYS SIKA ja samanlainen oot sinäki!!!
- Kiiski itsekkin
.. elikkä voisi "kirvesmiehen" veli vaikka vääntää euroviisunkin tapahtuneesta... ;) Ei Värttinän tytöille tehty versio oikein "kosketa"...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466