Suomenlapinkoirallani on valkeat pyllykarvat ja nyt ripuli... mukavat raidat näkyvissä joka ulkoilureissun jälkeen... miten te puhdistatte takapuolikarvat tai oletteko lyhtentäneet niitä jotenkin tuosta pyllyn ympäriltä?? Jatkuva suihkutusko vain apuna??
Ripuli suomenlapinkoiralla - rusketusraidat pyllykarvoissa!
3
348
Vastaukset
- olli43
Ei karvojen lyhentely auta siihen.Oletko vaihtanut ruokamerkkiä tai annoitko liikaa jouluherkkuja koiralle.Minun koira kun ei ole oppinut ihmisten ruuille niin menee myös maha sekaisin samantien.
Koira paastolle ja osta Aptuksen Tehobak ja toimi ohjeiden mukaan.Ripuloivalle koiralle ei ruokaa muutamaan päivään ollenkaan ja sitten pikku hiljaa aloittaa sen ruuan jota normaalisti syö ja jättää kaikki ylimääräiset herkut pois. - hiu
... kun ei siinä muukaan taida auttaa. Itse en ainakaan menisi housuja leikkelemään. Ja eihän se ripuli jatkuvaa ole..? Pidä koira ravinnotta, kunnes maha rauhoittuu ja jos ripuli on kestänyt/kestää useita päiviä niin käytä ehdottomasti lääkärillä.
- Koivuli
Jos lappalaisellasi on ripuli, minulle on eläinlääkäri suositellut annettavaksi Canicuren tabletteja ohjeen mukaan ja koiralle ripulin ajaksi keitettyä riisiä ja siihen kermaviiliä sekoitettuna. Tehobactia kannattaa sekoittaa vielä riisin sekaan. Jatkat kuuria kunnes maha rauhoittuu ja sitten pikkuhiljaa normaaliruokaa. Meidän lappalaisilla menee maha sekaisin jos syövät jotain oudompaa ruokaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011510
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251394En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821220- 621123
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101008Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111959Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall210764Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57743Hei...mä nyt laitan tän vielä
Harmittaa miten meni, en tajunnut enkä tarkoittanut. Eihän näistä tiedä...anteeksi. Kaikki hyvin.27687- 117684