markku partinen lienee tunnetuin ja itse olen hänen vastaanotollaan ja tutkimuksissa jonkun verran ollut, mutta apua en ainakaan vielä ole saanut unihäiriöihini.
jukka alihanka on myös tuttu nimi, mutta hänen hoitonsa ovat kiistellympiä, esim. ketju:
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3289
ja keitäs näitä muita on?
keneltä olette itse saaneet parhaat avun? kenen asiantuntemus on vakuuttavinta?
paras unilääkäri?
14
6385
Vastaukset
- Krisu-62
Hei! Kärsin n. 10 vuotta unettomuudesta. Lopulta päätin hakeutua mielestäni maan parhaaseen unitutkimusyksikköön Espoon Rinnekotiin, jota johtaa Markku Partinen. Laitoin vajaat 1000 euroa laajimpaan mahdolliseen unipatjatutkimukseen ja sain erittäin, erittäin hyvän unilääkärin, Gabriele Svedin ajan tutkimuksen jälkeen. Tämä oli täysin käänteentekevää minulle. Sain ohjeet tiputtaa Diapamin pois ja Lyricaa tilalle sekä kehotuksen hakeutua kognitiivis-behavioraaliseen terapiaan, joka tutkimusten mukaan auttaa parhaiteen krooniseen unettomuuteen. Sen ja Lyrican avulla, sekä opettelemani kehomeditaation, unettomuuteni on lähes poissa. Nukun 6-7 tuntia yössä ja saan tarpeeksi syvää unta. Olen täysin toimintakykyinen, kuten silloin ennen vanhaan. Mutta tämä on vaatinut rahallista panostusta sekä paljon omaa viitseliäisyyttä ja sitkeyttä. Krooninen unettomuus ei parane hetkessä eikä edes kuukaudessa, vaan pitempi aikaa siihen menee, mutta kyllä on kannattanut!
- Katienne
muutamaksi vuodeksi Jukka Alihangan lääkityksellä, jola oli disykloveriini Rivatril. Viime talvena lääkkeistä menivät tehot ja olin psykiatrisessa sairaalassa unettomuuden takia. Siellä sain lääkityksen Seroquel Levozin, joka on toiminut hyvin.
- mistä apua
Tuliko yhdistelmän disykloveriini Rivatril (millä annostuksella muuten käytit niitä) käytöstä sulle haittoja? Tai tuliko niiden lopettamisesta vieroitusoireita?
- Krisu-62
mistä apua kirjoitti:
Tuliko yhdistelmän disykloveriini Rivatril (millä annostuksella muuten käytit niitä) käytöstä sulle haittoja? Tai tuliko niiden lopettamisesta vieroitusoireita?
Hei. Minäkin olen käynyt Alihangalla, jutteli vain, ja määräsi tuota edellä mainittua yhdistelmää. Ei auttanut yhtään, ja disykloveriini on erittäin kiistanalainen ja vaarallinenkin aine. Rinnekodin uniklinikka on maan paras, sieltä löytyy sitä asiantuntijuutta ja kunnon tutkimukset.
- uneton aina vaan
Krisu-62 kirjoitti:
Hei. Minäkin olen käynyt Alihangalla, jutteli vain, ja määräsi tuota edellä mainittua yhdistelmää. Ei auttanut yhtään, ja disykloveriini on erittäin kiistanalainen ja vaarallinenkin aine. Rinnekodin uniklinikka on maan paras, sieltä löytyy sitä asiantuntijuutta ja kunnon tutkimukset.
hakeuduin ko. uniklinikalla vuoden unettomuuden jäkeen. aika on parin viikon kuluttua. mitäköhän tämä lysti tulee maksamaan...? eipä silti hinnalla niin väliä, jos vaan saan apua ongelmaani....
- Yhtä tyhjää
" Sain avun muutamaksi vuodeksi Jukka Alihangan lääkityksellä, jola oli disykloveriini Rivatril. Viime talvena lääkkeistä menivät tehot ja olin psykiatrisessa sairaalassa unettomuuden takia. Siellä sain lääkityksen Seroquel Levozin, joka on toiminut hyvin."
Söin Levozinia monta vuotta kipukynnyksen nostoon (vaikeat selkäkivut) ja Tramalia jne. jne. Söin 600mg/vrk. Levozinia, eikä lääke auttanut siihen aikaan vaivannutta unettomuutta. Levozin vaikutti ainoastaan, jos sitä käytti vain yhtenä iltana viikossa. Minulle täysin hyödytön lääke. En koske siihen edes pitkällä tikulla...
- Imsomnium h.c.
Paras unilääkäri?On tämän sivun teema.Millä paremmuus sitten määritellään?En halua enkä voi ketään lääkäriä alkaa arvostelemaan.Unettomuuteen k.o.vaivaa aiheuttaviin sairauksiin,olen saanut apua Jukka Alihangalta.Ei hänen hoitomenetelmät mitään "poppamiehen"hoitomenetelmiä ole.Alihanka J.aloitti ennakkoluulottomasti tutkimaan unettomuutta aiheuttavia syitä.Lääkitykset ovat näin osuneet kohdalleen.Eli=hoidetaan vaivaa,vaivoja,jotka aiheuttavat unettomuutta.Tässä tämä viestini.Hyvää kevään alkua kaikille! Imsomniun h.c.
- voi kun tietäisi its
Olen ravannut tässä muutamalla psykiatrilla 98 vuoden ajan pelkän uniongelman takia- mitään mielen ongelmia ei ole vaikka niitä yritetään keksiä. Ja erittäin pa s k oj a lääkäreitä kaikki. Siksi varmasti kysellään kuka on paras ?
- Tukkimettä on paras
voi kun tietäisi its kirjoitti:
Olen ravannut tässä muutamalla psykiatrilla 98 vuoden ajan pelkän uniongelman takia- mitään mielen ongelmia ei ole vaikka niitä yritetään keksiä. Ja erittäin pa s k oj a lääkäreitä kaikki. Siksi varmasti kysellään kuka on paras ?
unen antaja. Kannattaa kokeilla vaikkapa 2-4 viikkoa, pitäs auttaa ja on halpa hoito. Lisäksi kunto nousee.
- Voi kun tietäisi its
Tukkimettä on paras kirjoitti:
unen antaja. Kannattaa kokeilla vaikkapa 2-4 viikkoa, pitäs auttaa ja on halpa hoito. Lisäksi kunto nousee.
Noh. vinkkaa Tampereelta paikka niin lähen kokeilemaan. Paitsi jos en saa unta niin jää päivän yritykseksi.
- Imsomnium.h.c.
Disykloveriinista muutama kommentti.Olen ensimmäisiä(?)jotka alkoivat käyttää tätä lääkitystä.Hyvin on auttanut.En ole huomannut mitään sivuvaikutuksia.Kohdallani se on hyvä lääkitys.
- Lääkkeettä
- Imsomnium.h.c.
Se,että joku lääkäri on tunnettu jostakin syystä,ei vielä takaa sitä,että hän on pätevä.Lainaan tähän vapaasti Alihankan lausuntoa:"Niinkauan kuin ajan tavallisen ihmisen asiaa,minusta kirjoitellaan."Tarkka lausunto löytyy näiltä sivustoilta.Hausta Jukka Alihanka.
Voin mainita,että Hän tutkimusten avulla ja asioihin perehtyen selvitti vaivani aiheuttajan.Hänen hoidossa olen edelleen,enkä mitään ihmeellistä sellaista hoitoa ole saanut josta pitäisi "kiistellä".Hyvä,että eräs neurologi minut Alihankan potilaaksi aikoinaan ohjasi.Voin suositella. - HuumausAineTappaa
Prklee narkomaanti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241060
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871036- 87965
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70779