Onko kenelläkään tietoa saako Iisalmen suunnalla mistään käytettyjä ruotsin- tai suomen armeijan suksia? Entä mikä olisi edullinen vaihtoehto sellaiseen satunnaisempaan umpihangessakin hiihtelyyn, vain 10-30km päivämatkoille? Entä onko siteitä, jotka kävisivät kenkään kuin kenkään? Siis esim kumisaappaaseen tai vaelluskenkään.
Ruotsin / suomen armeijan sukset
5
4201
Vastaukset
- E10k+6mn¤
käyttöön saattaa riittää www.savenmaa.fi sivuilta army-tuotteet katselepa sieltä.
210 cm sukset kuulostaa vähän lyhyeltä, siteet käy huopakumisaappaisiin.
Onhan tuolla halvat lumikengätkin jos vain pari kertaa kokeilee ja unohtaa sitten varastoon.
Umpihankihiihtoon saisi olla 230cm vähintään mieluummin enemmän.- Samo Vaari
Tarkoitus on kulkea vain tuollaisia 10-20km matkoja.
Löysin Iisalmen K-Raudasta ruotsin armeijan vanhat sukset. Siteiden remmit kyllä aika haperot. Rautalangasta pelastus.
Kiitos vinkistä, Savenmaalta tilasin lumikengät, riittävät minun käyttööni!
- KoopeeSissi
miksi käytetyt, uudetkin nykyään ja kohtuuhintaisia. Savenmaan suksen on niin kuivia että rapsahtaa helposti maastossa poikki. Elä niillä lähe mettään.
- Prrrräks
Ei ne varmaan lasikuituisille vedä vertoja. Tosin vuosi sitten onnistunu Haltin reissu vastaavilla Ruotsin armeijan
vanhoilla ja hyvin pelitti...Hinta kymmenesosa uusista lasikuituisista :)
- 54t
oolen lukenut netistä että suomalaiset intin suket ois paremmat kuin ruotsin.. mitähän merkkiä ne sodankylässä 90 luvulla käyttöivät ja saako käytettynä mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k323748Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet501677- 731359
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751201Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721057Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911041- 84925
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua40819Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49771- 39750