Tahdon Rakkauden !

Kuka korvaasi kuiskaten
lausuu sanoja rakkauden ?
Kuka mukanaan auringon
tuonnut sydämeen on ?
Miksi uskoisit kuiskeeseen ?
Miksi heltyisit tunteeseen ?
Mistä tiedät on totta tää ?
Jospa arvet jää ?

Kuka kättäsi hapuaa ?
Kuka suudelmaa polttavaa ?
Senkö tunnen huulillain ?
Sinun kanssasi vain ?
Vaikka tunne ois pettävää
vaikka joskus ne arvet jää,
tahdon siltikin rakastaa
sydän niin haluaa.

Tämä tunne vaikka pois
multa joskus olla vois ?
Sitä viedä ei kokonaan
muistot silti saan.
Siksi tahdonkin RAKASTAA !
Tahdon itseni unohtaa,
sulle antaa voin kaiken sen
mitä saanut en.
Sulta pyydänkin tässä näin
jää mun vierellein ystäväin,
aika rajaton tuskin lie ?
Kerran päättyy tie.

Tahdon suudelmaa polttavaa
tahdon tunteilla rakastaa,
mikä kohtalo olla vois ?
Unohdan sen pois.

8

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä polttavaa suudelmaa
      ja tunnetta sielua hyväilevää.

      Joskushan meidän kaikkien tie päättyy,
      mutta niin kauan kuin sitä on, haluamme
      rakastaa ja tulla rakastetuksi.

      Kiitos ystäväni kauniista runostasi ja Sinullekin
      haluan toviottaa mitä parhainta alkanutta vuotta.

      • mikä naurattaa, mikä suututtaa
        mikä itkettää ? RAKKAUS !

        Toivon alkaneelle vuodelle
        rakkauden kukkia tiellesi,
        sekä paljon valoisia päiviä.

        Kiitos linda .

        T: J


    • Runosi uhkuu voimaa rakkauden.
      Pettymyksien kautta.
      Rakkauden satamaan.
      Uskoa, toivoa
      On silloin rakkaus.

      Upeaa,,,kaunis kiitos kun sain olla taas runomaailmassasi.

      • Rakkaus on suuri voima
        kun se tulee sydämestä.

        Paljon on myös pettymyyksiä
        ja rauhattomuutta,
        ulkona olijat haluavat sisään
        ja sisällä olijat haluavat ulos ?

        Silti rakkaus on aina etsimisen arvoista.

        Paljon Rakkautta alkaneelle vuodelle.

        T: J


    • 7

      Tahdon rakkauden aidon !
      Vain puhdas, pyyteetön toivoa ja odotusta täynnä kelpaa.
      Tahdon enemmän ja annan enemmän, itsestäni kaiken annan.
      Mutta vain hänelle, joka ansaitsee rakkauteni salatun.
      Hetken huuma, kosketus sillä hetkellä yhtä kuin taivas.
      Jälkeenpäin kirvelevä tuska, piiskan kirvelevä polte
      mielestä ei poistu, haavoittanut jälkensä jättää ihmiseen.
      Työtä paljon työtä, odotusta, epäuskoa.
      Vain pieni toivonkipinä sinulle.
      Joka näet syvälle sydämeeni panssaroituun,
      ja avaimeen oikeaan otteen saat.

      • Vastauksessasi oli aineksia useampaankin runoon
        olen kiitollinen että kommentoit näin hienolla
        tavalla runoani.

        Oikein Hyvää Vuodenalkua Sinulle.


    • ********

      IMELIÄ, yök.

      • Lukeminen on ihan
        vapaaehtoista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe