Kuka korvaasi kuiskaten
lausuu sanoja rakkauden ?
Kuka mukanaan auringon
tuonnut sydämeen on ?
Miksi uskoisit kuiskeeseen ?
Miksi heltyisit tunteeseen ?
Mistä tiedät on totta tää ?
Jospa arvet jää ?
Kuka kättäsi hapuaa ?
Kuka suudelmaa polttavaa ?
Senkö tunnen huulillain ?
Sinun kanssasi vain ?
Vaikka tunne ois pettävää
vaikka joskus ne arvet jää,
tahdon siltikin rakastaa
sydän niin haluaa.
Tämä tunne vaikka pois
multa joskus olla vois ?
Sitä viedä ei kokonaan
muistot silti saan.
Siksi tahdonkin RAKASTAA !
Tahdon itseni unohtaa,
sulle antaa voin kaiken sen
mitä saanut en.
Sulta pyydänkin tässä näin
jää mun vierellein ystäväin,
aika rajaton tuskin lie ?
Kerran päättyy tie.
Tahdon suudelmaa polttavaa
tahdon tunteilla rakastaa,
mikä kohtalo olla vois ?
Unohdan sen pois.
Tahdon Rakkauden !
8
331
Vastaukset
sitä polttavaa suudelmaa
ja tunnetta sielua hyväilevää.
Joskushan meidän kaikkien tie päättyy,
mutta niin kauan kuin sitä on, haluamme
rakastaa ja tulla rakastetuksi.
Kiitos ystäväni kauniista runostasi ja Sinullekin
haluan toviottaa mitä parhainta alkanutta vuotta.mikä naurattaa, mikä suututtaa
mikä itkettää ? RAKKAUS !
Toivon alkaneelle vuodelle
rakkauden kukkia tiellesi,
sekä paljon valoisia päiviä.
Kiitos linda .
T: J
Runosi uhkuu voimaa rakkauden.
Pettymyksien kautta.
Rakkauden satamaan.
Uskoa, toivoa
On silloin rakkaus.
Upeaa,,,kaunis kiitos kun sain olla taas runomaailmassasi.Rakkaus on suuri voima
kun se tulee sydämestä.
Paljon on myös pettymyyksiä
ja rauhattomuutta,
ulkona olijat haluavat sisään
ja sisällä olijat haluavat ulos ?
Silti rakkaus on aina etsimisen arvoista.
Paljon Rakkautta alkaneelle vuodelle.
T: J
- 7
Tahdon rakkauden aidon !
Vain puhdas, pyyteetön toivoa ja odotusta täynnä kelpaa.
Tahdon enemmän ja annan enemmän, itsestäni kaiken annan.
Mutta vain hänelle, joka ansaitsee rakkauteni salatun.
Hetken huuma, kosketus sillä hetkellä yhtä kuin taivas.
Jälkeenpäin kirvelevä tuska, piiskan kirvelevä polte
mielestä ei poistu, haavoittanut jälkensä jättää ihmiseen.
Työtä paljon työtä, odotusta, epäuskoa.
Vain pieni toivonkipinä sinulle.
Joka näet syvälle sydämeeni panssaroituun,
ja avaimeen oikeaan otteen saat.Vastauksessasi oli aineksia useampaankin runoon
olen kiitollinen että kommentoit näin hienolla
tavalla runoani.
Oikein Hyvää Vuodenalkua Sinulle.
- ********
IMELIÄ, yök.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453
