UUDEN VUODEN LUPAUKSET!?

lupa on;)

Luvata ja vannoa mutta pitävätkö lupaukset? Aiotko tehdä jonkin lupaukset ja tekeekö tiukkaa pitää se?
Itse en lupaa mitään ettei mene katteettoman puolelle paitsi että lupaan elää myös ensi vuonnakin "normaalisti" niin kuin tähänkin asti..

52

3110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lupaan!

      Että en lupaa mitään!

      • Hymm.

        kas siinäpä kaveri kun ei lupaa mitään, lupasus se on toikin. Eli jaaapa jaa.


      • James Bond

        Minä lupaan syödä enemmän leipää, ja juoda vähemmän viinaa.


      • onkin:)
        James Bond kirjoitti:

        Minä lupaan syödä enemmän leipää, ja juoda vähemmän viinaa.

        Paljon terveellisempää noin päin mutta pitäs itsenikin sitä syömis-puolta lisätä kun on mennyt kunto huonoksi:(


    • laihistelija

      Tänä vuonna jatkuu viimevuoden alusta aloitettu dietti, joka on ollut syksyn aikana hieman katkolla. Viimevuonna tippui 18kg, ja vielä pietäis tiputtaa toinen mokoma. Eiköhän tuo onnistune. Pitäkää peukkuja ;)

      • laihis kans

        siinä on jo pitäny monesta hyvästä suupalasta luopua,,, minulta kevättalvesta on 12kg lähteny,jos vielä 5kg niin se olis siinä.onnea sulle ihan oikeesti.Tavoittellista Uutta Vuotta.


      • VUOKKIS

        ÄLÄ LUOVUTA!SITKEYS PALKITAAN....PIDÄN PEUKKUJA SULLE,SINÄHÄN ONNISTUT!!!


      • Lehtolainen

        Ehdottomasti pidän peukkuja sinulle. Sillä itse ajattelin myös aloittaa Dietin


      • Harrikka mummu

        Itsellä sama tavoite,maanantaina kuntosalille ja karkin syönti kielto.Alotus on aina se isoin askel,mutta kun pääsee alkuun niin sitten se menee jo itsestään.Mulla on hyvä motiivi kunnon kohotukselle,ens kesänä pitäis ajaa Harrikkalla Kreikkaan ralliin ja tällä kunnolla ei kyllä onnistu.Ilman viinaa meni tää vuosi,ja niin menee seuraavakin.Sulla on ainakin mahtava alku,tsemppiä jatkoon!


      • tittijuu

        ollut vielä tarvetta. paino oli 30v sitten 59,
        kg, nyt 64- ei paha? siihen väliin tehty kolme lasta.


      • samma här

        Ei muuta kuin TSEMPPIÄ!


    • lupaushan oli etten lupaa mitään ja ainakin vielä nyt tuntuu toimivan

      • TOIMII!

        Aina! Ei kannata luvata sellaista joka tekee "liian" tiukkaa pitää!


    • miki-66

      tarkkailla entistä enemmän mitä syön. Vältän kaikkia ruokia missä pakkauksen päällä lukee kevyt tai light!

    • VUOKKIS

      OLLA ENTISTÄ PAREMPI IHMINEN.YMMÄRTÄÄ YSTÄVÄÄ,AUTTAA TOISTA,OLLA ONNELLINEN JA KIITOLLINEN SIITÄ MITÄ MINULLA ON.ELETÄÄN VAIN TÄTÄ PÄIVÄÄ,OTETAAN IRTI SIITÄ KAIKKI MIKÄ ON HYVÄÄ.JOKAISEEN PÄIVÄÄN KUN HERÄTÄ SAAN,EI TUNNETTA PAREMPAA OLEKKAAN.....

      • ei juuri

        lisättävää. Onnellisuutta lisää nimenomaan se ajatus, että koettaa ajatella mitä hyvää minulla jo on, eikä sitä mitä minulta puuttuu.

        Onnea kaikille lupauksia tehneille ja muillekin!


    • Läme

      ...etten lupaa mitään,

    • kauniimpi.kuolema

      Lupaan niittää mainetta ja kunniaa ammattitaidoistani. Saada nimeä työlleni. Tuoda taitoni esille.

      • aina tiukilla

        minä oon tyytyväinen elämääni. ei raha ei maine kiinnosta. nyt vaan nuukuus pihiys vuosi. saas nähdä onnituuko.t. aina tiukilla


      • hassu nainen
        aina tiukilla kirjoitti:

        minä oon tyytyväinen elämääni. ei raha ei maine kiinnosta. nyt vaan nuukuus pihiys vuosi. saas nähdä onnituuko.t. aina tiukilla

        minä meinaan panostaa opiskeluun.. valmistun kohta lähihoitajaksi ja alkaa nyt heti parin viikon päästä työharjoittelu joka on nyt mun missio nro 1. ajattelin myös saada ja saankin ex-helluni rakastumaan minuun uudestaan.. siinäpä täksi kevääksi


    • The_Evil_Of_Silence

      Haluaisin käyttäytyä kunnolla, mutta en osaa sanoa pystynkö siihen. Osa ihmisten elämässä on ironisuutta siitä, että he lupaavat tehdä jotakin uudesta vuodesta, mutta lupauksista huolimatta ne eivät yleensä/koskaan toteudu ollenkaan, vaikka kuinka yrittäisi (omasta mielipiteestäni sanoen). Ei millään pahalla mutta siihen vaatii suurta toivoa. Kynnys voi olla korkea, mutta on silti kannattavaa.

    • eräs vaan

      tarkoitus olis lopettaa tupakan poltto vuoden 2010 aikana,poltan tosi paljon ja nyt aion parantaa elämän laatuani.täytyy harkita niitä vähän kalliimpia tupakoinnin lopetus tuotteita,moni semmonen joka ei polta niin varmaan aattelee et mikäs tossa,senkun lopettaa...mut mä voin sanoa et ei se ihan kyllä niin oo...ei oo helppoo mut aion kyl pitää lupaukseni,ensin vähennän,sitten otan käyttöön tupakan vieroitus lääkkeet ja sillä aion onnistua...:)..muuten terveys ok,joten se on ensisijainen lupaus,mut toisena tulee sit vielä että yritän olla parempi puoliso,vanhempi ja hoitaa niin työ kuin perhe asiat paremmin kuin aiemmin,vaikka tietty ainahan sitä parhaansa yrittää,mut jos viel pystys parempaan,tässäpä parannus ja syntilistani...:)

    • KuvottavaLäski

      ehkä vähän typerältä kuulostava lupaus, mutta mun korvaan on alkanut särähtää tosi pahasti, kun yksi ystävistäni lähes taukoamatta haukkuu ja kommentoi negatiivisesti muiden ihmisten ulkonäköä. Itsekin joskus sorrun samaan, en mielestäni niin ronskisti, mutta nyt olen päättänyt, että sekin saa loppua. Se on varsin vastenmielinen ja ikävänkuuloinen tapa.

    • pupuuuuuu

      Mulla meni viime vuosi ilman tupakkia ja alkoholia, olen todella tyytyväinen, ja eiköhän tuo sama linja jatku mutta jos hirveä hinku on niin kohtuudella..mutta eipä oo vielä tullut. On vuodessa tullut paljon postiivista kun ei ole krapulaa ollut tai keuhkot tukossa. Tänä vuonna sitten alotettiin kolmen muun kaverin kanssa "laihdutusrinki", tsempataan toinen toisiamme ja perustettiin yhteisö sitä varten Facebookkiin. Kyllä kaikki on mahdollista jos oikeasti haluaa sitä ja sulla on ainekset siihen valmiina :) Tsemppiä kaikille vuoteeen 2010!!

      • SITTEN:)

        Voi luvata mitään jos olet noin kunnollinen niin ei ole enää parantamisen varaa:) Itse en kuulu Facebookkiin mutta tarvittisin silti tuota kannustusta sillä poltan tupakkia (yli 30v.) mutta alkoholin kanssa haluan olla edelleen varuillaan ja siihen tarvisin vertaistukea kun olen ollut juomatta kolmisen vuotta lukuuun ottamatta muutamaa lipsumista mutta en tiedä mistä tavoitttaa muita saman kaltaisia!


      • tarui
        SITTEN:) kirjoitti:

        Voi luvata mitään jos olet noin kunnollinen niin ei ole enää parantamisen varaa:) Itse en kuulu Facebookkiin mutta tarvittisin silti tuota kannustusta sillä poltan tupakkia (yli 30v.) mutta alkoholin kanssa haluan olla edelleen varuillaan ja siihen tarvisin vertaistukea kun olen ollut juomatta kolmisen vuotta lukuuun ottamatta muutamaa lipsumista mutta en tiedä mistä tavoitttaa muita saman kaltaisia!

        AA ryhmistä löydät vertaisia juomis asiaan.Googlaa AA.


    • obelixi

      vaimon kanssa, että minä jätän pullat,karkit ym kaljanlipityksen laihtuakseni tollaisen reilun 10kg(180cm ja 100kg) ja vaimo lopettaisi tupakoinnin.toivottavasti onnistutaan ! liikuntaa tarkoitus lisätä ruokavaliotakin terveellistämisellä,siis kasviksia ja hedelmiä,keittoja jne lisää...

    • jäänsini

      Muistaa edelleenkin kunnioittaa vanhempiani,vaikka he ovatkin minua monesti loukanneet.Olla hyvä äiti edelleen,vaikka lapseni vihoittelevatkin aina minulle.Olla tyytyväinen edelleen siitä kaikesta mitä on.Olemalla esimerkki lapsilleni,kohdella heitä kunnioittavasti,jotta hekin tulisivat kunnioittamaan minua.Nauttia ja kiittää elämästä.

      • ja positiivisuutta

        Lupaan ulkoilla enemmän. Ja yrittää olla positiivisempi.


    • Dremeli

      Ei tule uudenvuodenlupauksia tehtyä ku ne kuitenkin unohtuu.

    • kylvain

      Tällä kertaa pidän täysin erilaisen lupauksen. Pidän raflattoman tammikuun, en sitä kliseistä tipatonta. Itse rakastan ravintoloita ja ulkona syömistä johon uppoaa aina ihan hirveästi rahaa. Alkoholiin ei niinkään, kun silloin tällöin tissuttelee. Siksi pidänki raflattoman tammikuun. Ei mitään ravintolaruokaa, noutoruokaa yms. Käyn kaupassa ja teen kotona ruoat. Säästää hitosti rahaa. Toisaalta, uskon että voi tulla hieman vaikeuksiakin. Kyl mä ajattelin lupaukseni pitää.

      • Elät vaan kerran

        lupaan viettää vähemmän aikaa tietokoneella. Nämä suomi24 keskustelut alkaa mennä vähän liiallisuuksiin. Tässä jää kohta elävä elämä läpikäymättä. Hyviä lupauksia kaikille ja toivottavasti ne pitää:) Tsemppiä!


    • Nature75

      Helpommalla pääsee kun ei lupaile yhtään mitään. Ikinä.

    • onnea kaipaava

      Vuosikaudet olen elänyt onnettomassa avioliitossa ja nyt olen puoli vuotta ollut vahvasti sitä mieltä että parempi on kun lähtee eri teille. Lupaan siis erota miehestäni. Avioliittoa takana 19,5 vuotta.

      • G-Töx

        Lupaan parantaa...


    • tipaton päivä

      tipaton päivä tammikuussa 2010 siinä mun lupaus =)

      • EN,

        Luvannut tuota kun olisi mennyt mönkään heti,kävin nimittäin hakemassa pullon ja sillä siisti!


    • Jep nyt se on päätetty. Lopultakin.Absolutistiksi rupean. oon välillä ollunna vuosia juomatta ja nyt
      saa riittää. Ei jaksa enää. ei meinaan oo yhtään hauskaa.
      Että näin

      • ON!

        Ei se oikeesti ole hauskaa mutta miksi minunkin piti ottaa vaikka ei tunnu olo sen paremmalta?


      • mother5
        ON! kirjoitti:

        Ei se oikeesti ole hauskaa mutta miksi minunkin piti ottaa vaikka ei tunnu olo sen paremmalta?

        Lupaan..
        Etten lupaa koskaan läheisilleni mitään sellaista mitä en pysty pitämään.


      • Liime
        mother5 kirjoitti:

        Lupaan..
        Etten lupaa koskaan läheisilleni mitään sellaista mitä en pysty pitämään.

        En luvannut mitään vaan haastoin itseni raittiiseen vuoteen 2010.


      • P.artiolainen
        ON! kirjoitti:

        Ei se oikeesti ole hauskaa mutta miksi minunkin piti ottaa vaikka ei tunnu olo sen paremmalta?

        olla vuoden karkki lakossa. muutenkin dietillä. ((:


    • Turhaksi tuumailin tehdä uuden vuoden lupauksia, joten vanhaan malliin mennään...

    • sopuli90-

      Aijon saada elämääni enemmän sisältöä ja jättää riippuvuudet vähemmälle.
      Tahdon saada itseeni takaisin rentoutta,tunteita ja huumorintajua, masennus on viennyt elämältä pohjaa mutta koitan korjata sitä.
      Aijon löytää edes yhden kunnon ystävän ja rakastavan puolison,ja jättää taaemmas huonommat suhteet.
      Tahdon syödä terveemmin ja aloittaa jonkun naisellisen tanssin harrastuksen,
      haluan päästä elämässäni eteenpäin ja unohtaa vihan itseäni kohtaan.

      • ON:)

        Hyvät tavoitteet,kannustan ja haluan itselleni samaa!


    • olen luvannut jotain itselleni ja se on sellainen lupaus jonka voin pitää...aion olla kaikin puolin parempi ihminen, opettelen olemaan hiljaa ja kuuntelemaan enemmän, aion siis löytää lisää kolikon kolmansia puolia ja kesäkuussa olen 5cm kapeampi vyötäröltä mikä ei ole pakkoa mutta teen sen omasta ilosta ja siitä miten hyvin voin taas sen saavutettuani....liikunnan ilo takaisin elämään :) mutta mikään näistä ei ole pakkoa vaan edistävät minun hyvinvointia ja kasvua ihmisenä!

      • ON!

        Paremminkin toive sillä haluan olla edelleen kiltti mutta vielä parempi ihmisenä!


    • taskuvesku

      että en pidäkkään tipatonta tammikuuta vaan pidän tipattoman vuoden 2010!

      • juopot luusereita

        jo n 10 vuotta ja meinaan jatkaa edelleen


    • that's it

      Lopetin tupakanpolton ja laihdutan 5 kiloa.

      • NYT?

        Hyvä lupaus mutta vaikea pitää! Itseltäni ei onnistu:(


    • lumiperhonen51

      en juo enään alkoholia ja tupakkaa jää pois kokonaan....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2814
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      522
      2645
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1845
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1777
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1106
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1082
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      55
      1077
    Aihe