Olen 20-vuotias nainen ja etsin työtä, mistä olisi mahdollista tienata rahaa uudeksivuodeksi!
Olen valmis kaikenlaiseen työhön ja kokemusta asiakaspalvelusta lötyy!
Mikäli siis tarvitset siivoojaa kotiisi tai ihan mitä vaan, ota yhteyttä nopeasti!
Työvalmiudessa 24/7!!
[email protected]
Kipeästi rahan tarpeessa
nainen20v
3
423
Vastaukset
- kippakii
"etsin työtä, mistä olisi mahdollista tienata rahaa uudeksivuodeksi!"
Mitä, eikö ole rahaa lähteä ryyppäämään kavereiden kanssa? Harmin paikka, toisilla sitä vaan rahaa (ja motivaatiota) riittää. - $
moi soita mulle on rahaa voin lainata sulle 0404666477
Näin tuon ilmoituksesi ja vuosi vaihtui, mutta mille alueelle haet töitä?
Toimin itse rakennusalalla ja aina silloin tällöin tulee rakennussiivouksia jne.
Tällä hetkellä on hiljaista, mutta jos kerrot hieman työtaustaasi ja kokemusta niin laittelen tietosi ylös
mahdollisia töitä silmällä pitäen. OK?
T
Kaitzu.y
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954