Tekemistä nuorelle Miamissa

Moi93

Joo olisin mahdollisesti lähdössä vanhempien kanssa Miamiin ens kesänä ja mietiskelin vain että onko siellä 16 vuotiaalle mitään tekemistä kun ei noihin baareihin tai mitään yöelämää pääse viettämään. Onko siellä tarpeeksi ostoskeskuksia yms., että riittää 2 viikoksi tekemistä? Ja onko siellä mitään sellaista " keskustaa " mistä löytyy kaikki vai onko kaikki pitkän alueen sisällä että joutuu taksia ottamaan vähän väliä?

3

863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+12=

      Joo, ostoskeskuksia on, mutta sinullahan ei ole rahaa niin että puhu asiasta ensin vanhempiesi kanssa. Kaksi viikkoa pelkästään ostoskeskuksissa on vahingollista kenelle tahansa niin että mene ihmeessä rannalle uimaan - se ei maksa mitään.

      Keskustaan ei kannata kenenkään mennä iltaisin, koska siellä on väkivaltaista.

      • i luv south beach

        yleensä tarkoitetaan miamiin lomalle juuri miami beachille eikä downtowniin ja siellä voi hyvin liikkua illalla kun järki päässä eikä tod väkivaltaista. Turhaan täällä pelottelet ihmisiä!!!

        jos liikunnallinen niin harrastus mahkuja ainakin south beachillä riittää...kenttiä,rullaluistelua jne


    • John 22v

      Miamissa shoppailu tosi edullista ja kauppakeskuksia riittää. Kyllä Miamissa 2 viikkoa kuluu. Nähtävää on enemmän mitä 2 viikossa ehtii nähdä. Yöelämä ja meno keskustassa on turvatonta, huumekauppiaita joka kulmalla. Itse olin juuri Miamissa 9 päivää ja totesin ekan illan jälkeen että keskustaan ei varsinkaan yksin kannata lähteä hortoileen. Järki päässä ja maassa maan tavalla niin aina pärjää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3300
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2514
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1813
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe