Kertokaahan te jotka itse olette viettäneet aikaa Tunturihotelilla ruskan, ensilumen ja keväthankien aikaan, minkälaista meno siellä iltaisin todella on? Onko se niin "villiä" kun annetaan ymmärtää (vai villimpää)?
Minkälaista porukkaa siellä yleensä käy? Olen ymmärtänyt että "valmiita" pariskuntia ei paljoakaan näy, vaan pariskunnat muotoutuu illan aikana. Onko Saariselällä muita illan viettopaikkoja, rauhallisempia?
Saariselkä Tunturihotellin meno?
2
2531
Vastaukset
- ----
Menon villiys on kyllä ihan itsestä kiinni. Tunturihotellissa on myös villiä menoa ja yhden yön seuraa sieltä löytyy kyllä jos vain haluaa. Mutta jos haluaa vain tanssia niin tanssittajia on ja se riittää. Ikähaitari on aika laaja mutta suurin osa porukasta on 45-60 vuotiaita. Tai siltä ne näytti minun silmissä.
Saariselällä on myös Teerenpesä mutta siellä en ole koskaan käynyt. Aika suosittuja Teerenpesän naistentanssit kyllä ovat mutta paikan menosta ei mitään tietoa. Mutta jos alueelta haluaa villiä menoa niin sitä löytyy ja löytyy myös rauhallisempaa jos se on itselle sopivaa.- Anonyymi00002
Teerenpesällä ti 24.3.26
Ravintola Teerenpesä
Leif Lindeman & Rosette
Inari🔥
Naistentanssit - Virileejä 🪺 😋
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211240
- 113941
- 42680
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus274673- 15600
- 59597
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38495- 36491
- 59485
- 54470