Itse käytin kolmekymmentä euroa raketteihin. Tulitan ainakin sinne kello kahteentoista asti. Entä sinä?
Ostoslistat
8
445
Vastaukset
- kassssss
joku 100 euroo kyl meni :D leijonan laukauksia tuli ostettua ja paljon
- le1j0na
leijonia on ja paljon :-) tosin onhan ne tosi suosittuja muuteki. hyvii pommei ! ;)
- wh4tt4444
le1j0na kirjoitti:
leijonia on ja paljon :-) tosin onhan ne tosi suosittuja muuteki. hyvii pommei ! ;)
THUNDER KINGIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- paskaH0usu
vähän yli 100 euroo mulla pistetty.. suurin osa kyl patoi :o
- p0ssuzzzX
aika paljo.. mul vaa 50 e pistetty :D mut varmaa käyn viel ostaa 15 eurol lisää tavaraa.. kyllähä sit pitää paukuttaa hulluna!!!
- noui
Minä pistin raketteihin 80 euroa.
- r3tarddo
wittuh lol.. vähä perseest ne uudet lait. :D mut ei ne auta paskaakkaa.. ja iha vitun kusta sellai --.-.--''äääääääääääääääääääääääääääääääääää
- döktör
Muistakaahan naperot että joku aikuinen on ampumassa rakettinne ja muut kissanpierut yms.
Alaikäinen napero ei saa pitää uuden vuoden tulitteita edes hallussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784