Avitcid

Sasha3

Kokemuksia kyseisestä voiteesta? Ajattelin uudenvuoden jälkeen varata yleislääkäriltä ajan ja käydä pyytämässä reseptiä. Kyseessä on lievä akne ja punaiset jäljet kasvoissa. Aiemmin olen syönyt antibioottikuurin ja käyttänyt samalla skinorenia ja sen jälkeen basironia. Iho on parempaan päin, mutta haluaisin kovasti päästä lopustakin punaisuudesta ja epätasaisuudesta eroon, ja kuulemma nimenomaan Avitcid on tehokkain ihon pintakerroksen uudistaja?

8

1869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanna_m

Kyllä mulla ainakin on Avitcid ihan hyvin toiminu...toki finnejä tulee silloin tällöin mutta paranevat hyvin ja arvet on vaalentunu ihan kivasti..mulla pahimmin tais arvilla olla posket ja ovat kyllä huomattavasti parantuneet. Voide vaan kuivattaa ainakin minun kasvojani joten rasvata täytyy hyvin. Aiemmin söin e-pillereitä eli diane novaa ja yasminia ja vähän sen jälkeen kun aloitin tuon voiteen käytön lopetin pillerit eikä siltikään ole finnit lisääntyneet kasvoissa..

• aafaga

Onko tämä avitcid samaa ainetta ku differin?

• Hanna_m
        aafaga kirjoitti:

Onko tämä avitcid samaa ainetta ku differin?

Differinissä on eri vaikuttava aine. Molemmat ovat lievän tai keskivaikean aknen hoitoon käytettäviä voiteita. Tuo differin on ainaki mulle ihan uus tuttavuus.

• CrystalDrop85
        Hanna_m kirjoitti:

Differinissä on eri vaikuttava aine. Molemmat ovat lievän tai keskivaikean aknen hoitoon käytettäviä voiteita. Tuo differin on ainaki mulle ihan uus tuttavuus.

Moikka!

Mulle määrättiin Avitcid 0,05 % - voide aknen loppuvaiheen hoitoon, mutta en ole vielä uskaltanut aloittaa lääkettä, sillä kaipaan vielä muiden käyttäjien kokemuksia.
        Hanna_m ja muut osaisitteko siten neuvoa näissä ko. lääkkeen käyttöön liittyvissä jutuissa:

1. Mitä kosteusvoidetta kannattaa käyttää kuurin aikana?
        2. Kannattaako hoito aloittaa siten, että alkuun käyttää voidetta vain muutaman tunnin illasta ja pesee sen sitten pois vai oletteko jo heti ensimmäisellä kerralla laittaneet tuotetta yön yli vaikuttamaan?
        3. Uskaltaako tuotetta käyttää näiden kovien pakkasten aikana?
        4. Tuliko teille mitään ns. pahenemisvaihetta eli ts. komedot puhkesivat näppylöiksi? Jos tällainen pahenemisvaihe on tiedossa, kannattaako siihen valmistautua esim. poistattamalla kosmetologilla mahdollisimman paljon mustapäitä ja voiko pahenemisvaiheeseen käyttää antibiootteja vai onko turhaa?
        5. Oletteko käyttäneet lääkettä myös kesäaikaan, vaikka lääke herkistääkin enemmän uv-säteilylle?
        6. Käytättekö meikkiä päivittäin tai lähes päivittäin ja mitä tuotteita?
        7. Mitä ihonpuhdistustuotteita suosittelette eli mitkä toimisivat hyvin lääkkeen kanssa yhdessä?(tarvitaanko enimmäkseen kosteuttavia tuotteita eli kannattaako käyttää ollenkaan nimenomaan aknen hoitoon suunniteltuja saroja, joista osa saattaa näin talviaikaan kuivattaa hyvinkin voimakkaasti ihoa)

Toivottavasti jaksatte vastailla! =)

• CrystalDrop85
        CrystalDrop85 kirjoitti:

Moikka!

Mulle määrättiin Avitcid 0,05 % - voide aknen loppuvaiheen hoitoon, mutta en ole vielä uskaltanut aloittaa lääkettä, sillä kaipaan vielä muiden käyttäjien kokemuksia.
        Hanna_m ja muut osaisitteko siten neuvoa näissä ko. lääkkeen käyttöön liittyvissä jutuissa:

1. Mitä kosteusvoidetta kannattaa käyttää kuurin aikana?
        2. Kannattaako hoito aloittaa siten, että alkuun käyttää voidetta vain muutaman tunnin illasta ja pesee sen sitten pois vai oletteko jo heti ensimmäisellä kerralla laittaneet tuotetta yön yli vaikuttamaan?
        3. Uskaltaako tuotetta käyttää näiden kovien pakkasten aikana?
        4. Tuliko teille mitään ns. pahenemisvaihetta eli ts. komedot puhkesivat näppylöiksi? Jos tällainen pahenemisvaihe on tiedossa, kannattaako siihen valmistautua esim. poistattamalla kosmetologilla mahdollisimman paljon mustapäitä ja voiko pahenemisvaiheeseen käyttää antibiootteja vai onko turhaa?
        5. Oletteko käyttäneet lääkettä myös kesäaikaan, vaikka lääke herkistääkin enemmän uv-säteilylle?
        6. Käytättekö meikkiä päivittäin tai lähes päivittäin ja mitä tuotteita?
        7. Mitä ihonpuhdistustuotteita suosittelette eli mitkä toimisivat hyvin lääkkeen kanssa yhdessä?(tarvitaanko enimmäkseen kosteuttavia tuotteita eli kannattaako käyttää ollenkaan nimenomaan aknen hoitoon suunniteltuja saroja, joista osa saattaa näin talviaikaan kuivattaa hyvinkin voimakkaasti ihoa)

Toivottavasti jaksatte vastailla! =)

Äsh, tottakai tuli otsikkoon paha virhe, kun kirjotan tälleen hirmu nopeasti ja hieman kiireellä =D Oli pakko korjata..

• Hanna_m
        CrystalDrop85 kirjoitti:

Äsh, tottakai tuli otsikkoon paha virhe, kun kirjotan tälleen hirmu nopeasti ja hieman kiireellä =D Oli pakko korjata..

Heippa CrystalDrop85! tässäpäs vähän vastauksia kysymyksiin
        1.Minä oon yleensä käyttänyt ihan apteekista saatavaa humektania, iho hilseilee välillä siltikin etenkin pakkasilla. Apteekista löytyy hyviä perusvoiteita.Parhaiten selviää kokeilemalla. Kannattaa kysellä apteekista tarkemmin.
        2. Itse kyllä käytin ensin vain muutaman tunnin koska voide voi aiheuttaa yliherkkyysreaktion ja voi olla ensialkuun aika tujua tavaraa iholle. Parempi aloittaa varovasti.
        3.Olen käyttänyt kyllä voidetta pakkasellakin. Tosin pesen kasvoni aamulla joten rasvahan lähtee siinä iholta pois. Mulla tosiaan vaan kuivaa enemmän iho pakkasella.
        4. En tiedä kannattaako käydä aiemmin kosmetologilla koska itse en sitä edes ole ajatellut. Kyllä naama "kukki" alussa enemmän kuin yleensä mutta siitä ei kannata säikähtää. Sitä en tiedä suostuvatko määräämään antibiootteja voiteen käytön aikana.
        5.Olen käyttänyt kesäaikaan mutta kannattaa olla varovainen alussa. Riippuu paljon siitäkin kuinka herkkä on auringolle. Aurinkorasvaa kannattaa käyttää ainakin. Itse en ole herkkä palamaan enkä rusketukkaan kovin helposti mutta viime kesänä jäi kyllä todella äkkiä rusketusrajat ja iho punoittikin aika herkästi.
        6.Käytän meikkiä lähes päivittäin. Ihan tavallisesta marketista saatavia tuotteita.
        7. Itse olen käyttänyt usein apteekista saatavaa pesunestettä nimeltään Avecyd. Se ei ainakaan pahemmin kuivata. Joskus käytän myös Erisanin tuotteita jos en kehtaa apteekkiin lähteä. Erisan ehkä on hieman kuivattavampaa. Näitäkin kannattaa kysyä apteekista ja kokeilemalla selviää.
        Jospas näistä olisi hieman apua =)

• no jaa..
        Hanna_m kirjoitti:

Heippa CrystalDrop85! tässäpäs vähän vastauksia kysymyksiin
        1.Minä oon yleensä käyttänyt ihan apteekista saatavaa humektania, iho hilseilee välillä siltikin etenkin pakkasilla. Apteekista löytyy hyviä perusvoiteita.Parhaiten selviää kokeilemalla. Kannattaa kysellä apteekista tarkemmin.
        2. Itse kyllä käytin ensin vain muutaman tunnin koska voide voi aiheuttaa yliherkkyysreaktion ja voi olla ensialkuun aika tujua tavaraa iholle. Parempi aloittaa varovasti.
        3.Olen käyttänyt kyllä voidetta pakkasellakin. Tosin pesen kasvoni aamulla joten rasvahan lähtee siinä iholta pois. Mulla tosiaan vaan kuivaa enemmän iho pakkasella.
        4. En tiedä kannattaako käydä aiemmin kosmetologilla koska itse en sitä edes ole ajatellut. Kyllä naama "kukki" alussa enemmän kuin yleensä mutta siitä ei kannata säikähtää. Sitä en tiedä suostuvatko määräämään antibiootteja voiteen käytön aikana.
        5.Olen käyttänyt kesäaikaan mutta kannattaa olla varovainen alussa. Riippuu paljon siitäkin kuinka herkkä on auringolle. Aurinkorasvaa kannattaa käyttää ainakin. Itse en ole herkkä palamaan enkä rusketukkaan kovin helposti mutta viime kesänä jäi kyllä todella äkkiä rusketusrajat ja iho punoittikin aika herkästi.
        6.Käytän meikkiä lähes päivittäin. Ihan tavallisesta marketista saatavia tuotteita.
        7. Itse olen käyttänyt usein apteekista saatavaa pesunestettä nimeltään Avecyd. Se ei ainakaan pahemmin kuivata. Joskus käytän myös Erisanin tuotteita jos en kehtaa apteekkiin lähteä. Erisan ehkä on hieman kuivattavampaa. Näitäkin kannattaa kysyä apteekista ja kokeilemalla selviää.
        Jospas näistä olisi hieman apua =)

Avitcidia pitkälti yli vuoden (eka laimeampaa ja sitten vahvempaa) eikä kyllä auttanu juuri ollenkaan. Iho kuivu ja kiristy tosi paljon vaikka käytin vaikka mitä kosteusvoiteita, myös suoraan vaseliinia laitoin iholle. Tukki ihohuokosia entisestään ja ihosta tuli kamalan rasvainen ja punoittava kuivumisen vuoksi. Omasta kokemuksesta en ainakaan suosittelisi, mutta kaikki ovat erilaisia. Riippuu pitkälti ihotyypistä ja aknen voimakkuudesta.

• jeanne80
        no jaa.. kirjoitti:

Avitcidia pitkälti yli vuoden (eka laimeampaa ja sitten vahvempaa) eikä kyllä auttanu juuri ollenkaan. Iho kuivu ja kiristy tosi paljon vaikka käytin vaikka mitä kosteusvoiteita, myös suoraan vaseliinia laitoin iholle. Tukki ihohuokosia entisestään ja ihosta tuli kamalan rasvainen ja punoittava kuivumisen vuoksi. Omasta kokemuksesta en ainakaan suosittelisi, mutta kaikki ovat erilaisia. Riippuu pitkälti ihotyypistä ja aknen voimakkuudesta.

Minun kokemukset Avitcidista ovat todella huonot.Sain lääkäriltä reseptin tähän voiteeseen oli sitä voimakkaampaa,niitähän on kahta eri voimakkuutta.Ihoni meni ihan järkyttävään kuntoon,naama räjähti käsiin eikä ihoni ole koskaan ollut niin huonossa kunnossa.Ajattelin että se kuuluu hoidon alkuvaiheeseen,että puskee kaikki epäpuhtaudet pintaan mutta ei,näppyjä tuli aina vaan lisää ja lopetin voiteen käytön.Tämä voide ei minulle sopinut,ostin basiron geeliä ja lisänä vielä basiron wash, ja jo muutaman viikon päästä iho rauhoittui ja on nyt hyvässä kunnossa.Mutta sehän on yksilöllistä,toisille tämä Avitsid voi auttaa mutta minulle se ei sopinut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7219
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3821
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3420
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2552
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2356
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2342
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2236
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2149
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1878
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1799
    Aihe