Mulla on purkki pureskeltavaa D3-vitamiinia 'D-max Forte 7,5 µg':
http://ssl.terveysasema.com/index.php?main_page=product_info&products_id=1357
Niissä parasta ennen päiväys 01 2010. Eli parin päivän päästä tulisi PE päiväys täyteen.
Heitänkö nämä menemään, vai voinko jatkaa huoletta mutustelua? Jos voin jatkaa, niin mitne pitkään näitä voi vielä syödä?
D-vitamiini 'parasta ennen' päiväys?
4
3790
Vastaukset
- asti.
Tuo päiväys 01 2010 tarkoittaa tammikuun loppuun 2010. Eli vielä on aikaa. Itse söisin huoletta purkin loppuun, koska se on hyvinkin saatettu valmistaa jo pari vuotta sitten eikä käyttö kuukautta tai paria pitemmälle varmastikaan huononna sisältöä.
Eri asia on sitten, onko 7,5 µg/vrk riittävä. Moni ottaisi 10-20 pilleriä päivässä noita. Jätetään tämä asia kuitenkin ketjuihin, joissa asiaa on käsitelty perusteellisemmin. - tavaraa...
Teet aivan samoin kuin niiden elintarvikkeidenkin kanssa joiden "Parasta ennen" -päivämäärä on juuri umputumassa tai juuri umpeutunut. Syöt ne. Siis jos olet järkevä. Ei ole mitään järkeä heittää poist tuotetta jonka "Parasta ennen" -päivämäärä on juuri umpeutumassa/umpeutunut.
Syö vaan purkki loppuun. - sdsdsdsd
Selvä juttu, kiitos vastauksista!
Syön nuo tabletit menemään, ei niitä enää olekaan kuin jotain 1/3 purkkia. Olen laskeskellut, että saan tabletin kanssa D-vitamiinia päivässä noin 20µg. Kokeilen aluksi mennä tällä ja jos maha ei sano vastaan tableteista, niin ehkäpä sitten jotain suurempiannoksisempaa myöhemmin :)- d125
aikuiselle vähintään 50µg/vrk
osta öljyssä, niin vatsa kiittää
ei ole lisä- eikä makeutusaineita :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462