Saako lääkiksen pääsykokeessa käyttää maolia vai onko kaikki kaavat muistettava ulkoa?
MAOL
4
4664
Vastaukset
- wegfwe
Kaavakokoelma annetaan eli ei tarvitse osata ulkoa. Toki kaavoja pitää osata käyttää ja tietää, mitä mikäkin merkki tarkoittaa.
- wretfegtnh
kokeessa annettavassa kaavakokoelma on muistaakseni kolme a4:sta, jossa on kaavaa kaavan perään, joten mitään vihjeitä siitä mihin kaava liittyy ei ole muuta kuin kaavassa olevat symbolit.
- poissonrouge3
joo siit kaavakokoelmast ei muistaakseni ihan kaikkia kaavoja löydy.. et jtn piti muistaaki. mut siis ihan muutama vaan, ja voi olla et jos niitä tarvittas, nii ne sinne lisättäs. Joidenki taktiikkahan on se et ne opettelee viime vuoden kaavakokoelman sillei suurpiirteisesti ja sit pääsykokees kattoo enks onks joku kaava uus, nii sitä siis tod.näk kysytää.
- ijhivb
... niin kaavat oppii vahingossakin ulkoa. Näin ainakin kävi itselleni, ja en joutunut kummassakaan pääsykokeessa, jossa olin, katsomaan kaavakokoelmasta muutakuin jotain annettuja arvoja liittyen johonkin tehtävään.
Ja jos jotain kokoelmasta puuttuu, niin se on usein joku ihan peruskaava (tosin taitaa siellä olla ihan F=ma:tkin, eli helpoimmat mahdollisetkin). Ja kaavakokoelmaa muutellaankin kokeen mukaan, eli luulisi, että kaikki löytyisi aina kokeen mukaan.
Ja MAOLia ei tosiaan saa olla. Menisi homma vähän liian helpoksi (tai vaikeakse kirjan tarkastamisen kannalta) ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657