"Lumihuntu harson heittää.
vanhan vuoden alleen peittää.
On aika ystäviä kiittää,
aihettahan paljon riittää.
Entistä ihanampaa alkavaa vuotta 2010 teille kaikille!
Hyvää alkavaa vuotta!
10
195
Vastaukset
Kiitos kiitos. Samoin sinulle.
- Meriläinen
Samoin sinulle oikein hyvää vuotta 2010.
- Anjaniina
minunkin puolestani.
Nyt on aika sulkea kone ;) - syödään sitä 2010
ja ihanampaa on tiedossa eläkekkin nousee veronjälkeen laskettu 2,24 €, säästöönkö pistäisi.
Mikäs tässä on pöllistellessä, ei mitään hätää, raha tulee rahan luo, sen vähäsen kylläkin.- "PIIVE"
No voi hyvät hyssykät! En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa... Eikö tunnu joskus pellehommilta tuollaiset?
Kylläpä on kiva lähteä shoppailemaan kun saa noin tuntuvan korotuksen eläkkeeseen!
Sais päättäjät hävetä!
Mutta ei muuta kuin lippu korkealle ja häntä pystyyn ja kohti uutta vuotta! - Uuninlämmittäjä
"PIIVE" kirjoitti:
No voi hyvät hyssykät! En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa... Eikö tunnu joskus pellehommilta tuollaiset?
Kylläpä on kiva lähteä shoppailemaan kun saa noin tuntuvan korotuksen eläkkeeseen!
Sais päättäjät hävetä!
Mutta ei muuta kuin lippu korkealle ja häntä pystyyn ja kohti uutta vuotta!ihan kaikille palstalaisille!
Mullakin nousta pätkähti kuntoutustuki 3 e/kk! Siis brutto. Ja veroprosentti putos yhden pykäkän niin saan kuukaudessa 15 e enemmän käteen kuin tänä vuonna. Jeeeeee. Mutta naapurin eläkeläiseltä putos just saman verran nettotulot, puhuttiinkin, että ne siirsivät sitä rahasummaa 200 metrillä. Ja parempi näin päin, mulla on pienemmät tulot kun naapurilla:-)
Otetaan uusi vuosi vastaan luottaivaisin mielin, parempaa toivoen - joka suhteessa.
Tuo Piiven aloitus on kaunis.
- Adria
Kiitos toivotuksesta, samoin sulle, vaikka ei olla paljon juteltu, vielä.
- Pirre*
Oikein Hyvää vuotta 2010!
Ja palstalaisille kaikille kiitos että olette jaksaneet sietää minua, vanhempaa joukossanne, - ja Hyvää Uutta -Vuotta 2010, teille kaikille kivoille kilteille nuorille :)- Adria
Niin mut' olenko minä ollu yhtään kiltti?
- Pirre*
Adria kirjoitti:
Niin mut' olenko minä ollu yhtään kiltti?
oliskos jotain tunnustettavaa, - rohkeesti vain :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427