"Lumihuntu harson heittää.
vanhan vuoden alleen peittää.
On aika ystäviä kiittää,
aihettahan paljon riittää.
Entistä ihanampaa alkavaa vuotta 2010 teille kaikille!
Hyvää alkavaa vuotta!
10
149
Vastaukset
Kiitos kiitos. Samoin sinulle.
- Meriläinen
Samoin sinulle oikein hyvää vuotta 2010.
- Anjaniina
minunkin puolestani.
Nyt on aika sulkea kone ;) - syödään sitä 2010
ja ihanampaa on tiedossa eläkekkin nousee veronjälkeen laskettu 2,24 €, säästöönkö pistäisi.
Mikäs tässä on pöllistellessä, ei mitään hätää, raha tulee rahan luo, sen vähäsen kylläkin.- "PIIVE"
No voi hyvät hyssykät! En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa... Eikö tunnu joskus pellehommilta tuollaiset?
Kylläpä on kiva lähteä shoppailemaan kun saa noin tuntuvan korotuksen eläkkeeseen!
Sais päättäjät hävetä!
Mutta ei muuta kuin lippu korkealle ja häntä pystyyn ja kohti uutta vuotta! - Uuninlämmittäjä
"PIIVE" kirjoitti:
No voi hyvät hyssykät! En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa... Eikö tunnu joskus pellehommilta tuollaiset?
Kylläpä on kiva lähteä shoppailemaan kun saa noin tuntuvan korotuksen eläkkeeseen!
Sais päättäjät hävetä!
Mutta ei muuta kuin lippu korkealle ja häntä pystyyn ja kohti uutta vuotta!ihan kaikille palstalaisille!
Mullakin nousta pätkähti kuntoutustuki 3 e/kk! Siis brutto. Ja veroprosentti putos yhden pykäkän niin saan kuukaudessa 15 e enemmän käteen kuin tänä vuonna. Jeeeeee. Mutta naapurin eläkeläiseltä putos just saman verran nettotulot, puhuttiinkin, että ne siirsivät sitä rahasummaa 200 metrillä. Ja parempi näin päin, mulla on pienemmät tulot kun naapurilla:-)
Otetaan uusi vuosi vastaan luottaivaisin mielin, parempaa toivoen - joka suhteessa.
Tuo Piiven aloitus on kaunis.
- Adria
Kiitos toivotuksesta, samoin sulle, vaikka ei olla paljon juteltu, vielä.
- Pirre*
Oikein Hyvää vuotta 2010!
Ja palstalaisille kaikille kiitos että olette jaksaneet sietää minua, vanhempaa joukossanne, - ja Hyvää Uutta -Vuotta 2010, teille kaikille kivoille kilteille nuorille :)- Adria
Niin mut' olenko minä ollu yhtään kiltti?
- Pirre*
Adria kirjoitti:
Niin mut' olenko minä ollu yhtään kiltti?
oliskos jotain tunnustettavaa, - rohkeesti vain :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604776Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362179Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541823- 1901792
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1681560Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2831431Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061260- 881179
- 2071162
- 651124