Hyvää alkavaa vuotta!

piive

"Lumihuntu harson heittää.
vanhan vuoden alleen peittää.

On aika ystäviä kiittää,
aihettahan paljon riittää.

Entistä ihanampaa alkavaa vuotta 2010 teille kaikille!

10

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos kiitos. Samoin sinulle.

    • Meriläinen

      Samoin sinulle oikein hyvää vuotta 2010.

    • Anjaniina

      minunkin puolestani.
      Nyt on aika sulkea kone ;)

    • syödään sitä 2010

      ja ihanampaa on tiedossa eläkekkin nousee veronjälkeen laskettu 2,24 €, säästöönkö pistäisi.
      Mikäs tässä on pöllistellessä, ei mitään hätää, raha tulee rahan luo, sen vähäsen kylläkin.

      • "PIIVE"

        No voi hyvät hyssykät! En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa... Eikö tunnu joskus pellehommilta tuollaiset?
        Kylläpä on kiva lähteä shoppailemaan kun saa noin tuntuvan korotuksen eläkkeeseen!
        Sais päättäjät hävetä!

        Mutta ei muuta kuin lippu korkealle ja häntä pystyyn ja kohti uutta vuotta!


      • Uuninlämmittäjä
        "PIIVE" kirjoitti:

        No voi hyvät hyssykät! En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa... Eikö tunnu joskus pellehommilta tuollaiset?
        Kylläpä on kiva lähteä shoppailemaan kun saa noin tuntuvan korotuksen eläkkeeseen!
        Sais päättäjät hävetä!

        Mutta ei muuta kuin lippu korkealle ja häntä pystyyn ja kohti uutta vuotta!

        ihan kaikille palstalaisille!

        Mullakin nousta pätkähti kuntoutustuki 3 e/kk! Siis brutto. Ja veroprosentti putos yhden pykäkän niin saan kuukaudessa 15 e enemmän käteen kuin tänä vuonna. Jeeeeee. Mutta naapurin eläkeläiseltä putos just saman verran nettotulot, puhuttiinkin, että ne siirsivät sitä rahasummaa 200 metrillä. Ja parempi näin päin, mulla on pienemmät tulot kun naapurilla:-)

        Otetaan uusi vuosi vastaan luottaivaisin mielin, parempaa toivoen - joka suhteessa.

        Tuo Piiven aloitus on kaunis.


    • Adria

      Kiitos toivotuksesta, samoin sulle, vaikka ei olla paljon juteltu, vielä.

    • Pirre*

      Oikein Hyvää vuotta 2010!

      Ja palstalaisille kaikille kiitos että olette jaksaneet sietää minua, vanhempaa joukossanne, - ja Hyvää Uutta -Vuotta 2010, teille kaikille kivoille kilteille nuorille :)

      • Adria

        Niin mut' olenko minä ollu yhtään kiltti?


      • Pirre*
        Adria kirjoitti:

        Niin mut' olenko minä ollu yhtään kiltti?

        oliskos jotain tunnustettavaa, - rohkeesti vain :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe