"Lumihuntu harson heittää.
vanhan vuoden alleen peittää.
On aika ystäviä kiittää,
aihettahan paljon riittää.
Entistä ihanampaa alkavaa vuotta 2010 teille kaikille!
Hyvää alkavaa vuotta!
10
144
Vastaukset
Kiitos kiitos. Samoin sinulle.
- Meriläinen
Samoin sinulle oikein hyvää vuotta 2010.
- Anjaniina
minunkin puolestani.
Nyt on aika sulkea kone ;) - syödään sitä 2010
ja ihanampaa on tiedossa eläkekkin nousee veronjälkeen laskettu 2,24 €, säästöönkö pistäisi.
Mikäs tässä on pöllistellessä, ei mitään hätää, raha tulee rahan luo, sen vähäsen kylläkin.- "PIIVE"
No voi hyvät hyssykät! En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa... Eikö tunnu joskus pellehommilta tuollaiset?
Kylläpä on kiva lähteä shoppailemaan kun saa noin tuntuvan korotuksen eläkkeeseen!
Sais päättäjät hävetä!
Mutta ei muuta kuin lippu korkealle ja häntä pystyyn ja kohti uutta vuotta! - Uuninlämmittäjä
"PIIVE" kirjoitti:
No voi hyvät hyssykät! En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa... Eikö tunnu joskus pellehommilta tuollaiset?
Kylläpä on kiva lähteä shoppailemaan kun saa noin tuntuvan korotuksen eläkkeeseen!
Sais päättäjät hävetä!
Mutta ei muuta kuin lippu korkealle ja häntä pystyyn ja kohti uutta vuotta!ihan kaikille palstalaisille!
Mullakin nousta pätkähti kuntoutustuki 3 e/kk! Siis brutto. Ja veroprosentti putos yhden pykäkän niin saan kuukaudessa 15 e enemmän käteen kuin tänä vuonna. Jeeeeee. Mutta naapurin eläkeläiseltä putos just saman verran nettotulot, puhuttiinkin, että ne siirsivät sitä rahasummaa 200 metrillä. Ja parempi näin päin, mulla on pienemmät tulot kun naapurilla:-)
Otetaan uusi vuosi vastaan luottaivaisin mielin, parempaa toivoen - joka suhteessa.
Tuo Piiven aloitus on kaunis.
- Adria
Kiitos toivotuksesta, samoin sulle, vaikka ei olla paljon juteltu, vielä.
- Pirre*
Oikein Hyvää vuotta 2010!
Ja palstalaisille kaikille kiitos että olette jaksaneet sietää minua, vanhempaa joukossanne, - ja Hyvää Uutta -Vuotta 2010, teille kaikille kivoille kilteille nuorille :)- Adria
Niin mut' olenko minä ollu yhtään kiltti?
- Pirre*
Adria kirjoitti:
Niin mut' olenko minä ollu yhtään kiltti?
oliskos jotain tunnustettavaa, - rohkeesti vain :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265173Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123775Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm482736Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2831275- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081039