Kiinnostaisi tietää miten tämä kaikkien nilviäisten äiti, säälittävä paskakasa on selvittänyt että meillä on käytössä TV. Eihän se sisällä käynyt. Ja miksi mulkun nimeä ei löydy mistään dokumentista mitä meille on tullut. Saisihan tuosta valittaa mutta oikeuksilla on oikeitakin töitä, vaikka en tiedä miten ne aikoisivat sen todistaa.
Tarkastaja on selvittänyt...
5+10
1
464
Vastaukset
- Minna_Vaan
Ilmeisesti on tullut jo maksulaput kotiin. Sen mukana pitäisi olla kopio tarkastajan raportista ja siitä löytyy hänen nimikirjaimet. Et kai odottanut, että siinä nimi ja puhelinnumero kiiltäisi jatkoselvittelyitä varten? Laita tänne teksti raportista. Yleensä siinä lukee jotain malliin "TV-vastaanotin havaittu asunnossa." Oikeudessa häviät ellei sinulla ole vähintään video- ja äänitallennetta tapahtumasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358