KYLMÄ asuinpaikka haussa, Helsinki

Haluaisin muuttaa Meilahden suunnalle KYLMÄÄN asuntoon. Eli Meilahti, Ruskeasuo, Töölö, Pasila, Munkkiniemi tms. paikka, mistä on lyhyt pyöräilymatka Meilahteen.

Jos sinulla on iso asunto, jossa et liikoja pidä pattereita päällä ja missä on kesälläkin viileätä, voisin muuttaa kämppäkaveriksi. Kokonaista asuntoakin saat toki vuokrata. Eli käytännössä: läpiveto & ei autoteitä lähellä tai voit tarjota asuintilaa kellarista / maan alta, jälkimmäisessä tapauksessa edes ikkunat eivät ole minulle pakollisia, kunhan on asumiseen soveltuva ja siisti tila vaatekaappeineen ja suihkuineen.

Muut rajoitukset: kissoille olen allerginen ja yöt nukun, olen tosi meluherkkä öisin. Muuten olen joustava! Itse olen tosi hiljainen ja harmiton ympäri vuorokauden.

Olen n. 30-vuotias, liikunnallinen, akateeminen ja vähäpaheinen (ainoa pahe netissä surffailu, yritän vähentää) mies.

Jos olet samanhenkinen nainen, voit toki olla yhteydessä vaikka just nyt sulla ei olisi asuntoa tarjota, niin voidaan etsiä yhdessä asuinpaikkaa.

kellariasunto (miuku) gmail piste com

16

2339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikko

      Heh.

      • dsasdsads

        Kärsiiköhän liikahikoilusta


      • dsasdsads kirjoitti:

        Kärsiiköhän liikahikoilusta

        Kiitos kysymästä. En hikoile juuri lainkaan, jos on alle 20 astetta, ja käyn joka päivä suuhkussa =)
        Toisaalta vaikea saada unta edes 19 asteessa, saisi olla vielä viileämpää makuuhuoneessani.

        Lisäksi olen meluherkkä.

        Eli siinä mielessä lähes ikkunaton kellarikämppä olis loistava, ikkunoista kun tulee usein sekä lämpöä että liikenteen ääniä. Ei tietenkään aina, eivät kaikki kämpät ole autotien vieressä, mutta valitettavan monet täällä Kehä ykkösen eteläpuolella ovat.

        Oon tosi harmiton vuokralainen tai kämppis, en melua tai sotke.


      • Meilahti kirjoitti:

        Kiitos kysymästä. En hikoile juuri lainkaan, jos on alle 20 astetta, ja käyn joka päivä suuhkussa =)
        Toisaalta vaikea saada unta edes 19 asteessa, saisi olla vielä viileämpää makuuhuoneessani.

        Lisäksi olen meluherkkä.

        Eli siinä mielessä lähes ikkunaton kellarikämppä olis loistava, ikkunoista kun tulee usein sekä lämpöä että liikenteen ääniä. Ei tietenkään aina, eivät kaikki kämpät ole autotien vieressä, mutta valitettavan monet täällä Kehä ykkösen eteläpuolella ovat.

        Oon tosi harmiton vuokralainen tai kämppis, en melua tai sotke.

        Asia on edelleen ajankohtainen.

        kellariasunto (miuku) gmail piste com


      • Vai_niinx
        Meilahti kirjoitti:

        Asia on edelleen ajankohtainen.

        kellariasunto (miuku) gmail piste com

        Vai niin


      • ljlkjlkj
        Vai_niinx kirjoitti:

        Vai niin

        Ohops, Googlella tämä sivu haun kärjessä esim. hakusanoilla

        kellari asunto Helsinki

        tai

        Kellari asuminen helsinki


      • ijoij
        ljlkjlkj kirjoitti:

        Ohops, Googlella tämä sivu haun kärjessä esim. hakusanoilla

        kellari asunto Helsinki

        tai

        Kellari asuminen helsinki

        http://www.hs.fi/keskustelu/Kellareista asuntoja!/thread.jspa?threadID=138053&tstart=0&sourceStart=0&start=20


      • ei_linkki_nay

      • viileässäviihtyvä
        ei_linkki_nay kirjoitti:

        www.hs.fi/keskustelu/Kellareista asuntoja!/thread.jspa?threadID=138053&tstart=0&sourceStart=0&start=20

        Mä ainakin haluisin ikkunat. Mutta tosi mielenkiintoinen hakemus. Etsitkö morsianta?


      • tylsatyyppioon
        viileässäviihtyvä kirjoitti:

        Mä ainakin haluisin ikkunat. Mutta tosi mielenkiintoinen hakemus. Etsitkö morsianta?

        Kellareissa ei saa asua.
        Kylmaa kamppaa ei saa antaa vuokralle.....
        Hki on meluinen paikka.
        Nama helteet tekevat asunnoista kuumia.
        Mista loytyy 200-500eur ilmastointilaite, kaikki myyty loppuun....?


      • tylsatyyppioon kirjoitti:

        Kellareissa ei saa asua.
        Kylmaa kamppaa ei saa antaa vuokralle.....
        Hki on meluinen paikka.
        Nama helteet tekevat asunnoista kuumia.
        Mista loytyy 200-500eur ilmastointilaite, kaikki myyty loppuun....?

        Kiitos kysymästä.

        Saa toki tarjoutua morsiameksi, vaikka se ei ollutkaan tämän viestin alkuperäinen tarkoitus, vaan kylmä, hiljainen ja kohtuuhintainen asunto Mannerheimintien varrelta. Ei siis ihan Mannerheimintieltä (melua), vaan sen välittömästä läheisyydestä. Sellainen kämppä on edelleen haussa!!

        Valoa saa kirkkailla lampuilla tai menemällä ulos, ei siihen ikkunoita tarvita.

        kellariasunto (miuku) gmail piste com


    • vilukatti-

      Totaalisesti repesin. Hellettähän on Helsingissä ehkä 5 päivänä vuodessa.

      • TänävuonnaHelsingiss

        Ei päde tähän vuoteen.


      • joopajoopss
        TänävuonnaHelsingiss kirjoitti:

        Ei päde tähän vuoteen.

        Esim. mun kaverilla Töölössä on nyt syksylläkin kämpässä 26 astetta, repikää siitä huumoria. Tosin parvekkeeton kämppä. Eikä voi tuulettaa, kun ikkunat Mannerheimintielle.


      • olen etsinyt
        joopajoopss kirjoitti:

        Esim. mun kaverilla Töölössä on nyt syksylläkin kämpässä 26 astetta, repikää siitä huumoria. Tosin parvekkeeton kämppä. Eikä voi tuulettaa, kun ikkunat Mannerheimintielle.

        lämmintä asuntoa, koska nykyasunnot ovat liian viileitä syksyn, talven ja kevään ajan. Ainoastaan kesällä tarkenen joten kuten.


      • Nykyasunnot?? Hah hah. Puhut varmaan jostain 1970-luvun asunnoista. Uudet asunnot rakennetaan niin tiiveiksi, että ei juuri tarvitse lämpöpattereita talvella ja kesällä on kuuma, vaikka laittaisi ilmastoinnin huutamaan yötäpäivää.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6680
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      3977
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2025
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1525
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe