Vai miks ei se oo skujannu viimesee 3 päivää. Ainakaa mulla. Mites muilla?
Onko Ongame kaatunut?
5
347
Vastaukset
- redkings
ei mittää sanomista
- Ring of fier
No mikähän vittu siin on ettei mulla skujaa lainkaan? Kun yrkkään käynnistää softaa nii se jää siihe "connecting pokernetwork.co.uk" kohtaan eikä sen jälkeen tapahdu mitää.
- Out of game
Ring of fier kirjoitti:
No mikähän vittu siin on ettei mulla skujaa lainkaan? Kun yrkkään käynnistää softaa nii se jää siihe "connecting pokernetwork.co.uk" kohtaan eikä sen jälkeen tapahdu mitää.
Ongameahan voi pelata myös selaimen kautta. Kokeile.
- Ring of fier
Out of game kirjoitti:
Ongameahan voi pelata myös selaimen kautta. Kokeile.
Nyt toimii taas jotenkuten. Tosin jos turneessa vaihtuu pöytä, tarvii avata ite kun uus ei avaudu automaattisesti. Ei siinä mitää, kyllähän tuo taannoinen softauudistus oli susi heti alunalkaenkin. Vanha Ongame takas ja sassii!
- pasakkaaa
Ring of fier kirjoitti:
Nyt toimii taas jotenkuten. Tosin jos turneessa vaihtuu pöytä, tarvii avata ite kun uus ei avaudu automaattisesti. Ei siinä mitää, kyllähän tuo taannoinen softauudistus oli susi heti alunalkaenkin. Vanha Ongame takas ja sassii!
ongamelta niin toimii. esim fulltilt ja pokerstars, harvoin robleemaa. Ongamen verkko muutenkin susi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2287620
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455070- 594792
- 753448
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301900- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371619
- 1491376