Kelloliike Suninen HUIJASI!!!

Ei koskaan enää...

Kävinpä tyttöystäväni kanssa YHDESSÄ viemässä kävelykadulla sijaitsevaan Kelloliike Suniseen kaksi rannekelloa (miesten ja naisten) pariston vaihtoon, koska liike mainosti sitä 2e/kello ja 1 kello/asiakas (jota myyjä ei tosin etukäteen maininnut). Myyjä otti työn vastaan ja sanoi, että tulkaa hakemaan kellot n. puolen tunnin kuluttua. Noh, tyttöystäväni meni hakemaan kelloja sovittuun aikaan, jolloin virnistelevä myyjä kertoikin työn maksavan 2 4 e, siis 6 e! Onpa reilua kaupankäyntiä täällä!

21

10585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paristo

      ...ja paristot kestänee n. puoli vuotta, näin kävi itselleni kun ale pariston rolexiini vaihdatin.

      • rolex

        Eihän Rolex saa käyttövoimaansa paristosta vai saako?


      • Paristo
        rolex kirjoitti:

        Eihän Rolex saa käyttövoimaansa paristosta vai saako?

        ...saa ainakin minun malli.


    • Sampo

      Toisen kellon pariston vaihdon sait 2 eurolla. Toisesta perittiin normaali maksu eli yhteensä 6€. 1 pariston vaihto per asiakas 2 eurolla.

      Tulet tänne herjaamaan liikettä jonka tarjousta et itse tajunnut!!!

      • paljonko kello on?

        selvää asiaa! Kaksi kelloa, kaksi asiakasta! Vai olisiko sinun mielestäsi heidän pitänyt mennä viiden minuutin välein kumpikin oman kellonsa kanssa tai yhdessä mentyään olla tuntematta muka toisiaan?

        Jos liike ilmoittaa, että 1 kello/1 asiakas, 2euroa, on se minun mielestäni silkkaa huijausta, jos enemmän on otettu kuin tuo 4euroa.


      • Sampo
        paljonko kello on? kirjoitti:

        selvää asiaa! Kaksi kelloa, kaksi asiakasta! Vai olisiko sinun mielestäsi heidän pitänyt mennä viiden minuutin välein kumpikin oman kellonsa kanssa tai yhdessä mentyään olla tuntematta muka toisiaan?

        Jos liike ilmoittaa, että 1 kello/1 asiakas, 2euroa, on se minun mielestäni silkkaa huijausta, jos enemmän on otettu kuin tuo 4euroa.

        "selvää asiaa! Kaksi kelloa, kaksi asiakasta! Vai olisiko sinun mielestäsi heidän pitänyt mennä viiden minuutin välein kumpikin oman kellonsa kanssa tai yhdessä mentyään olla tuntematta muka toisiaan?"

        Mitäs tossa ideaa tossa on? Eri aikaan??? tuntematta toisiaan???
        Äly hoi älä jätä!!!

        Menee vaikka samaan aikaan. Näin ollen kaksi asiakasta, mutta tässä tapauksessa on yksi asiakas käynyt noutamassa kaksi kelloa jolloin veloitus 6€ on oikein.


      • Paljonko kello on
        Sampo kirjoitti:

        "selvää asiaa! Kaksi kelloa, kaksi asiakasta! Vai olisiko sinun mielestäsi heidän pitänyt mennä viiden minuutin välein kumpikin oman kellonsa kanssa tai yhdessä mentyään olla tuntematta muka toisiaan?"

        Mitäs tossa ideaa tossa on? Eri aikaan??? tuntematta toisiaan???
        Äly hoi älä jätä!!!

        Menee vaikka samaan aikaan. Näin ollen kaksi asiakasta, mutta tässä tapauksessa on yksi asiakas käynyt noutamassa kaksi kelloa jolloin veloitus 6€ on oikein.

        Siis molempien olisi pitänyt itse hakea ja maksaa kellonsa paristonvaihto saadakseen edun?

        Olikohan ilmoituksessa mainintaa, että yksi ihminen ei voi maksaa useampaa...?

        Toinen on vaikka töissä ja antaa rahan, että tuo minunkin kelloni samalla.

        Taidat itse olla ko liikkeen palkkalistoilla, kun noin kiihkeästi puolustelet huijausmenettelyä.


      • Sampo
        Paljonko kello on kirjoitti:

        Siis molempien olisi pitänyt itse hakea ja maksaa kellonsa paristonvaihto saadakseen edun?

        Olikohan ilmoituksessa mainintaa, että yksi ihminen ei voi maksaa useampaa...?

        Toinen on vaikka töissä ja antaa rahan, että tuo minunkin kelloni samalla.

        Taidat itse olla ko liikkeen palkkalistoilla, kun noin kiihkeästi puolustelet huijausmenettelyä.

        "Siis molempien olisi pitänyt itse hakea ja maksaa kellonsa paristonvaihto saadakseen edun?"

        Kyllä! Oliko siinä jotain epäselvää?

        "Olikohan ilmoituksessa mainintaa, että yksi ihminen ei voi maksaa useampaa...?"

        Ei. Mutta tästä jos tajuaa siinä maksu hetkellä mainita, niin varmaan saa molemmat kellot 2€/Kpl, mutta tässä tapauksessa siitä ei mitä ilmeisemmin oltu mainittu.

        "Taidat itse olla ko liikkeen palkkalistoilla, kun noin kiihkeästi puolustelet huijausmenettelyä."

        Niinpä....mistäs sen tietää???

        Ainut minkä takia puolustelen on se, että tullaan tänne mustamaalaamaan liikettä joka on toiminut aivan lupaustensa mukaisesti. Asiakas vain tässä tapauksessa oli olettanut muuta!


      • ESA
        Sampo kirjoitti:

        "Siis molempien olisi pitänyt itse hakea ja maksaa kellonsa paristonvaihto saadakseen edun?"

        Kyllä! Oliko siinä jotain epäselvää?

        "Olikohan ilmoituksessa mainintaa, että yksi ihminen ei voi maksaa useampaa...?"

        Ei. Mutta tästä jos tajuaa siinä maksu hetkellä mainita, niin varmaan saa molemmat kellot 2€/Kpl, mutta tässä tapauksessa siitä ei mitä ilmeisemmin oltu mainittu.

        "Taidat itse olla ko liikkeen palkkalistoilla, kun noin kiihkeästi puolustelet huijausmenettelyä."

        Niinpä....mistäs sen tietää???

        Ainut minkä takia puolustelen on se, että tullaan tänne mustamaalaamaan liikettä joka on toiminut aivan lupaustensa mukaisesti. Asiakas vain tässä tapauksessa oli olettanut muuta!

        HEEH ;;:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • rolex man
        paljonko kello on? kirjoitti:

        selvää asiaa! Kaksi kelloa, kaksi asiakasta! Vai olisiko sinun mielestäsi heidän pitänyt mennä viiden minuutin välein kumpikin oman kellonsa kanssa tai yhdessä mentyään olla tuntematta muka toisiaan?

        Jos liike ilmoittaa, että 1 kello/1 asiakas, 2euroa, on se minun mielestäni silkkaa huijausta, jos enemmän on otettu kuin tuo 4euroa.

        noin kalliin kellon omistajalla ei pitäisi olla kahdesta eurosta elämä kiinni


      • Voipyhäsylvi
        Paljonko kello on kirjoitti:

        Siis molempien olisi pitänyt itse hakea ja maksaa kellonsa paristonvaihto saadakseen edun?

        Olikohan ilmoituksessa mainintaa, että yksi ihminen ei voi maksaa useampaa...?

        Toinen on vaikka töissä ja antaa rahan, että tuo minunkin kelloni samalla.

        Taidat itse olla ko liikkeen palkkalistoilla, kun noin kiihkeästi puolustelet huijausmenettelyä.

        Voi sanonko mitä... Entä jos yksi ihminen olisi viennyt neljä kelloa, koko perheen kellot? Tai ostanut läheisestä kaupasta kahvia alennettuun hintaan 23pkt koko suville? Olisiko koko suvun pitänyt käydä erikseen ostamassa paketti kahvia.

        Mistä teitä oikein sikiää?


      • sikiäläinen
        Voipyhäsylvi kirjoitti:

        Voi sanonko mitä... Entä jos yksi ihminen olisi viennyt neljä kelloa, koko perheen kellot? Tai ostanut läheisestä kaupasta kahvia alennettuun hintaan 23pkt koko suville? Olisiko koko suvun pitänyt käydä erikseen ostamassa paketti kahvia.

        Mistä teitä oikein sikiää?

        Mistäs sikiää noita lähes 10v vanhojen viestien tonkijoita?


      • Aidot_Rolexit
        rolex man kirjoitti:

        noin kalliin kellon omistajalla ei pitäisi olla kahdesta eurosta elämä kiinni

        ovat automaattivetoisia vaikka taitaa firmalta jokunen patterikellokin löytyä. Sikahintaisia muuten Rolexien huollot Lappeenrannassa, laitan seuraavan kerran kellon tehtaalle huoltoon. Vai maksaisitteko te palstan lukijat kellon huollosta 400-500€.


      • rikaseiköyhä
        paljonko kello on? kirjoitti:

        selvää asiaa! Kaksi kelloa, kaksi asiakasta! Vai olisiko sinun mielestäsi heidän pitänyt mennä viiden minuutin välein kumpikin oman kellonsa kanssa tai yhdessä mentyään olla tuntematta muka toisiaan?

        Jos liike ilmoittaa, että 1 kello/1 asiakas, 2euroa, on se minun mielestäni silkkaa huijausta, jos enemmän on otettu kuin tuo 4euroa.

        Katkerat köyhät tilittää :)


      • Anonyymi
        Aidot_Rolexit kirjoitti:

        ovat automaattivetoisia vaikka taitaa firmalta jokunen patterikellokin löytyä. Sikahintaisia muuten Rolexien huollot Lappeenrannassa, laitan seuraavan kerran kellon tehtaalle huoltoon. Vai maksaisitteko te palstan lukijat kellon huollosta 400-500€.

        Iimaiseksiko ne pitäisi huoltaa??


    • Ninnu

      Olen saanut samasta liikkestä tosi nyreää ja vastahakoista "palvelua", niinpä asioin tällä hetkellä ihan muualla.

    • ihmettelevä

      ihminen vie kaksi kelloa pariston vaihtoon. montako asiakasta siinä on?
      asiassa ei ole mitään epäselvää.
      typerä asiakas ei vain ymmärtänyt mitä saa ja mitä ei.

      • Hahhah

        Ei ihme, että ihmettelet, kun olet noin luku- ja laskutaidoton! Onnea ja menestystä elämään!


      • Jorspo
        Hahhah kirjoitti:

        Ei ihme, että ihmettelet, kun olet noin luku- ja laskutaidoton! Onnea ja menestystä elämään!

        Uskomatonta jos et saanut sitä asiaa tiskillä suustasi ulos, vaan heti pitää tulla suomi24.fi foorumeille nimimerkin taakse itkemään kun joku randomfirma vei 2 EUROA! ja kyseessähän saattoi myös olla myyjän väärinymmärrys, jos akkasi kävi yksin kellot hakemassa. Toiseksi jos olisit maininnut LIIKKEESSÄ ETKÄ FOORUMILLA ko. asiasta, olisit varmasti saanut tupakkarahasi.


      • ESA
        Jorspo kirjoitti:

        Uskomatonta jos et saanut sitä asiaa tiskillä suustasi ulos, vaan heti pitää tulla suomi24.fi foorumeille nimimerkin taakse itkemään kun joku randomfirma vei 2 EUROA! ja kyseessähän saattoi myös olla myyjän väärinymmärrys, jos akkasi kävi yksin kellot hakemassa. Toiseksi jos olisit maininnut LIIKKEESSÄ ETKÄ FOORUMILLA ko. asiasta, olisit varmasti saanut tupakkarahasi.

        Uskomatonta jos et saanut sitä asiaa tiskillä suustasi ulos, vaan heti pitää tulla suomi24.fi foorumeille nimimerkin taakse itkemään kun joku randomfirma vei 2 EUROA! ja kyseessähän saattoi myös olla myyjän väärinymmärrys, jos akkasi kävi yksin kellot hakemassa. Toiseksi jos olisit maininnut LIIKKEESSÄ ETKÄ FOORUMILLA ko. asiasta, olisit varmasti saanut tupakkarahasi.


    • juuhmis

      Miksiköhän tämä 12 vuotta vanha ruikutusketju piti nostaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe