Neljän vuoden takuu relluihin

100tkm takuu

http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/renault-henkiloautoihin-4-vuoden-takuu

1.1.2010 alkaen relluihin saa neljän vuoden tai 100tkm takuun jonka ajan myös 24h Renault Assistance palvelu on käytettävissä. Onnea vaan niille jotka ostivat ennen vuodenvaihdetta.

Ainakin yritystä alkaa olla pitkästä aikaa. Vulva-auton tekemä tuho oli sitä luokkaa että rellun myynti voi elpyä jo yhden sukupolven päästä. Tai sitten ei.

8

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+18

      "Onnea vaan niille jotka ostivat ennen vuodenvaihdetta."

      Renaulteja ei käytännössä myyty Suomessa vuonna 2009.

      • Premium?

        Rellu on ihan hyvä auto nykypäivänä. Saatankin tuollaisen ostaa kun takuukin on kohdalla. Sitä olen ihmetellyt miksi ei ns premium autoihin uskalleta antaa pidempää takuuaikaa, eikö niidenkään laatuun luoteta, näin taitaa olla!?


    • Renaultisti

      Minä ostin ennen vuodenvaihdetta - itse asiassa lokakuussa. Auton luovutus (ja rekisteröinti) on viikon päästä, joten tuo takuuhan tulee vähän niinkuin kaupan päälle. Kiitos!

      • 24

        Otan osaa


    • Takuuttomalla ajelee

      ton 100tkm osalta... Meinaa aikasta vähäsen kumminkin...
      No, onneks vähän parempi ku edellinen 2 vuoden takuu ilman kilometrejä, lähes sama ku nykynen ku 100tkm tulee täyteen reilussa kahessa vuodessa...

      vähän uskallusta pitäs olla enempi jos kerran yrittävät markkinoida hyvää takuuta, eihän tossa oo mitään kovinkaan hyvää monelle, riittää näille sunnuntaiautoilijoille kyllä...

      • ei kulkumulkku

        Keskimääräinen suomalainen ajaa 17tkm vuodessa eli 68tkm neljässä vuodessa. Takuun 100tkm tulee keskimääräisellä autoilijalla täyteen vasta vajaassa kuudessa vuodessa eivätkä relluja osta käytännössä ketkään muut kuin tavalliset autoilijat arkiajoon.

        Taksikuskit, kulkumulkut ja muut elämänäsä ratin takana viettävät ostavat kuitenkin mersun, volkkarin tai volvon kahden vuoden takuusta huolimatta.


      • r
        ei kulkumulkku kirjoitti:

        Keskimääräinen suomalainen ajaa 17tkm vuodessa eli 68tkm neljässä vuodessa. Takuun 100tkm tulee keskimääräisellä autoilijalla täyteen vasta vajaassa kuudessa vuodessa eivätkä relluja osta käytännössä ketkään muut kuin tavalliset autoilijat arkiajoon.

        Taksikuskit, kulkumulkut ja muut elämänäsä ratin takana viettävät ostavat kuitenkin mersun, volkkarin tai volvon kahden vuoden takuusta huolimatta.

        en ole keskimääräinen autoilija ja en tod taksikuski yms ammattiautoilija... Käytän vaan autoa runsaasti kun tulee mielellään oleskeltua muuallakin kun kehä 3:sen sisäpuolella...

        Uskallusta omaan tuotteeseen olis laittaa toi 4 vuotta tai 150tkm, varsinkin sähköpuolelle tekis hyvää moinen, voisivat alkaa noita sähköjä laittamaan parempaan kuntoon siinä tapauksessa autoissa... Ne onkin ainoo osa-alue mitä valitan omassa Meganessa vieläkin...


      • Autoilija...

        Tavallinen autoilija ajelee tyypillisesti sellaiset 20-30.000km vuodessa, joten Renaultin takuu on upea suositus monelle autoa tarvitsevalle. Se on käytännössä kaksinkertainen takuu moneen muuhun eurooppalaiseen verrattuna.
        Viime pakkaspäivinäkin olemme taas kuulleet monta tarinaa näistä autoista , joiden takuu jo loppuu, kun vasta ollaan päästy auton kanssa sinuiksi ja maksuja on vielä maksamatta moneksi vuodeksi. Kalliita remontteja pukkaa vielä päälle uudehkoihin autoihin.
        Hyvä Renault!
        Ps. En omista Renua, mutta olen iloinen niiden tulevien omistajien puolesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      439
      2014
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      207
      1710
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1478
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1471
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      50
      1157
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      1
      1122
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      130
      1068
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1006
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      978
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      34
      956
    Aihe