suomi tv näutti torstaina dokumentin michael jacksonin monet kasvot,mutta olin menossa käymään kylässä, joten minä nauhoitin sen, mutta kun nyt sitten sitä yritin katsoa, ei digiboksini ollutkaan tallentanut sitä jostain syystä, ja haluaisin kovasti nähdä sen, joten kysymys on; tietääkö kukaan mistä tämän dokumentin voisi nähdä, mieluiten tekstityksen kanssa, kun ei sitä mistään ole löytynyt.
APUA!!
AUTAKAA
3
233
Vastaukset
- 2.1.2010
Se tulee uusintana la 2.1.2010 klo 21.00.
http://www.suomitv.fi/ohjelmat- --->
kun kerroit ;D
- King of pop
Michael esitettiin hyvässä valossa ja siinä oli paljon sellaistakin mitä en ollut ennen nähnyt, harmittaa kun ei tullut nauhoitettua.
Kyllä sitä aina vaan on Michaelia ikävä, miksi Michaelin piti kuolla nyt kun hänen elämänsä ehkä olisi taas alkanut mennä parmpaan suuntaan...
R.I.P. Michael
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634885Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283497Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483104Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4481921Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771578- 621347
- 631271
- 2611097
- 471042