Tykkään lihavista naisista

Iso on ihana

Minä olen ihan hulluna lihaviin ja ylipainoisiin naisiin. Isot tissit ja muhkeat reidet saa minut todella vauhtiin.
Vatsa saa myös olla iso ja "makkarainen", tietysti iso pylly on jotain aivan ihanaa, laihoja neitejä en edes huomaa.
Ongelma on siinä että en uskalla lähestyä unelmieni keijuja. Aina kun näen tällaisen ihanuuden ja jään heitä ihailemaan, saan vastaani lähinnä vihaisia katseita. Ilmeisesti he luulevat että inhoan heitä vaikka tunne on todellakin päinvastainen.
Kuinka voisin lähestyä isoa ihanaa naista ja saada hänet ymmärtämään että minä todella jumaloin isoja naisia.
Olen jo 43 vuotias mies, enkä vieläkään osaa iskeä isoa tyttöä.
Laihoja saisi vaikka pävittäin, mutta kun ei KIINNOSTA.

73

8661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lihava on ihana

      Hei!

      Olen samassa tilanteessa itsekin kuin sinä.
      Lihavat naiset ovat todella upeita :) mutta miten lähestyä heitä....


      **** www.fantasyfeeder.com ****

      • yääääk

        hyi hyi, pervoa.


      • voivoi,
        yääääk kirjoitti:

        hyi hyi, pervoa.

        joku kateellinen heti hyittelemässä...


      • Iso on ihana
        yääääk kirjoitti:

        hyi hyi, pervoa.

        No voi helvetti. Ai minä olen pervo siksi mikä minusta on kaunista.
        Sittenhän minä voin sanoa pervoiksi kaikkia jotka tykkää langan laihoista, lähinnä pojilta näyttävistä naisista.
        En kuitenkaan niin sano, koska tiedän että kauneus on katsojan silmissä.
        Voisitko siis sanoa jollekin isolle tytölle tai naiselle:"On täysin pervoa tykätä ja haluta sinua".
        Olet kyllä todella säälittävä tyyppi. olet ilmeisesti joku vanhapiika opettaja, todellinen riuku, jota ei himottavasti katso kukaan.

        Minä TYKKÄÄN ISOISTA NAISISISTA enkä todellakaan ole pervo.
        Haluaisin aloittamaani viestiin todellakin asialllisia vastauksia.


      • Pulska tyttö
        Iso on ihana kirjoitti:

        No voi helvetti. Ai minä olen pervo siksi mikä minusta on kaunista.
        Sittenhän minä voin sanoa pervoiksi kaikkia jotka tykkää langan laihoista, lähinnä pojilta näyttävistä naisista.
        En kuitenkaan niin sano, koska tiedän että kauneus on katsojan silmissä.
        Voisitko siis sanoa jollekin isolle tytölle tai naiselle:"On täysin pervoa tykätä ja haluta sinua".
        Olet kyllä todella säälittävä tyyppi. olet ilmeisesti joku vanhapiika opettaja, todellinen riuku, jota ei himottavasti katso kukaan.

        Minä TYKKÄÄN ISOISTA NAISISISTA enkä todellakaan ole pervo.
        Haluaisin aloittamaani viestiin todellakin asialllisia vastauksia.

        Jos käyt ravintoloissa ja siellä bongaat jonkun muhkean naisen, niin hae tanssiin ja puhu "henkeviä"!
        Et suinkaan sitä klisettä, että käytkö täällä usen, tai vastaavaa roskaa. Aloita musiikista(älä kirjallisuudesta!)

        Hae naista uudestaan! Älä puristele! Älä katso kaula-aukkoon!
        Valehtele tapasi mukaan jotain! Sano vaikka, että lopetit lenkkeilyn, ja siksi tämä tanssi käy liikunnasta. Oli nimittäin vähän sydämen rytmihäiriöitä.
        Siinä vaiheessa olet jo hikoillut ja tullut oikeastikin janoiseksi, joten pyydät saada tarjota tytölle juotavaa. Otatte kumpikin kaljan, sillä sehän on todennäköisesti teidän kummankin lempijuoma(lihavuutennekin salaisuus)
        Siitä se lähtee. Kuudennen tuopin jälkeen pääset saatolle ja......


      • mahtava peräsin
        Pulska tyttö kirjoitti:

        Jos käyt ravintoloissa ja siellä bongaat jonkun muhkean naisen, niin hae tanssiin ja puhu "henkeviä"!
        Et suinkaan sitä klisettä, että käytkö täällä usen, tai vastaavaa roskaa. Aloita musiikista(älä kirjallisuudesta!)

        Hae naista uudestaan! Älä puristele! Älä katso kaula-aukkoon!
        Valehtele tapasi mukaan jotain! Sano vaikka, että lopetit lenkkeilyn, ja siksi tämä tanssi käy liikunnasta. Oli nimittäin vähän sydämen rytmihäiriöitä.
        Siinä vaiheessa olet jo hikoillut ja tullut oikeastikin janoiseksi, joten pyydät saada tarjota tytölle juotavaa. Otatte kumpikin kaljan, sillä sehän on todennäköisesti teidän kummankin lempijuoma(lihavuutennekin salaisuus)
        Siitä se lähtee. Kuudennen tuopin jälkeen pääset saatolle ja......

        miellyttävästä, siististi pukeutuneesta, rehtikatseisesta - vaikkakin ujosta miehestä, joka luo ihanan salaperäisiä kaseita minuun. Tosin minullakin tunne, että vilkuilee, että hyi olloon mikä läski!
        Tanssiin voi pyytää tai, jos ei osaa niin, vaikka, että voidaanko jutella!

        Nykyään en enää käy ravintoloissa enkä lavatansseissakaan, kun kukaan ei pyydä tanssiin. Joten täällä yksikseni odotan unelmieni urosta saapuvaksi. Saa tulla vaikka vanhalla saabilla työvaatteissa kunhan on vain se rehti katse, hellä sydän ja huumorintajuinen luonne. Mie kyllä sumpit keitän, ja ...tutustutaan

        Leikki sikseen, rohkeesti vaan mies kiinnostavan naisen juttusille! Onneaaah toivon sulle ja hälle


      • Iso on ihana
        mahtava peräsin kirjoitti:

        miellyttävästä, siististi pukeutuneesta, rehtikatseisesta - vaikkakin ujosta miehestä, joka luo ihanan salaperäisiä kaseita minuun. Tosin minullakin tunne, että vilkuilee, että hyi olloon mikä läski!
        Tanssiin voi pyytää tai, jos ei osaa niin, vaikka, että voidaanko jutella!

        Nykyään en enää käy ravintoloissa enkä lavatansseissakaan, kun kukaan ei pyydä tanssiin. Joten täällä yksikseni odotan unelmieni urosta saapuvaksi. Saa tulla vaikka vanhalla saabilla työvaatteissa kunhan on vain se rehti katse, hellä sydän ja huumorintajuinen luonne. Mie kyllä sumpit keitän, ja ...tutustutaan

        Leikki sikseen, rohkeesti vaan mies kiinnostavan naisen juttusille! Onneaaah toivon sulle ja hälle

        Kumallekin mukavasti ja aidosti vastanneelle. Täytyypä ottaa vinkeistä opiksi, vaikka ravintolat eivät oikein kiinnosta.
        Uskaltaiskohan sitä ihan vaikka kaupassa.....olla rehellinen.


      • Pulska tyttö
        Iso on ihana kirjoitti:

        Kumallekin mukavasti ja aidosti vastanneelle. Täytyypä ottaa vinkeistä opiksi, vaikka ravintolat eivät oikein kiinnosta.
        Uskaltaiskohan sitä ihan vaikka kaupassa.....olla rehellinen.

        Jos olet pyöreän sinkkutytön kanssa yhtaikaa kaupassa, niin mene vaan juttelemaan!
        Kysy maito, leikkele tai millä tiskillä tahansa jostain tuotteesta. Onko hänellä kokemusta, miltä maistuu jne.
        Jos olet itse pulska, niin et sitten ainakaan katsele pitkin nenänvarttasi.
        Ehkä eka tutustumisyritys jää siihen, mutta onhan teillä(meillä )aikaa.

        Lihavuudesta ei kannata mainita halaistua sanaa.
        Jos nainen sattuu olemaan se oikea, niin sitten kimpassa aikanaan laihduttelette.

        Jos taas olet myyjänä kaupassa, on helpompi tehdä tuttavuutta. Mennä kysymään voitko ehkä auttaa jotenkin.
        Jos tyttö on myyjänä, pyydät rohkeasti apua, kysyen vaikka kuinka tyhmiä. Mieluummin juuri tyhmiä, sillä silloin toinen oivaltaa, että Ahaa!


      • ymmälläni
        Iso on ihana kirjoitti:

        No voi helvetti. Ai minä olen pervo siksi mikä minusta on kaunista.
        Sittenhän minä voin sanoa pervoiksi kaikkia jotka tykkää langan laihoista, lähinnä pojilta näyttävistä naisista.
        En kuitenkaan niin sano, koska tiedän että kauneus on katsojan silmissä.
        Voisitko siis sanoa jollekin isolle tytölle tai naiselle:"On täysin pervoa tykätä ja haluta sinua".
        Olet kyllä todella säälittävä tyyppi. olet ilmeisesti joku vanhapiika opettaja, todellinen riuku, jota ei himottavasti katso kukaan.

        Minä TYKKÄÄN ISOISTA NAISISISTA enkä todellakaan ole pervo.
        Haluaisin aloittamaani viestiin todellakin asialllisia vastauksia.

        sehän se juuri on ongelma kun vaatteet ei mahdu päälle, että kehtais lähtee tyrkylle.olen enemmän kuin halukas tutustumaan,mutta myös itselläni on tiukat kriteerit.kundin pitää tehdä muutakin kuin.olla tyhmän näkönen vieressä.pitää olla ihan kiva iskurepliikki,että nainen tietäs kandeeko lähtee kokom jutskaan mukaan,vai onko kundit tehny vedonlyönnin.nimittäin kyllä meitä kannattas kosiskella koskan ollaan varmaan puolet hauskempii kuin noi hammaslangat.kannattais uskaltaa vaan.t.suukkosuu.


      • ntiisotissi

        tuollaisiin miehiin jos törmäisin,on kieli hallus.missäpäin te rakkaat poikalapset asutte.jos tietäis,että onko välimatka este vai hidaste tutustumiselle.t.ihana nainen pk.seudulta,isotissisten suvusta.ja yäk,yäk tytöille,aina on hyvä olla vararavintoa.


      • maku suussa

        Kuolevat nuorina. Tulevat vaivaisiksi, sairastelevat paljon pitkään ennen kuolemaa. Kuka sellaista katsoo? Nuori terve kroppa kestää liikapainoa, mutta ei enää sitten kun on jo vähän enemmän ikää.


      • Jorteveikko

        Olen itse 54 v mies ja todellakin pyöreät naiset saavat minut aivan sekaisin,
        en ymmärrä miksi tukevat naiset vähättelevät oikeessti rakastavia miehiä.... Aina ihanoidaan laihoja ne kun EI TODELLAKAAN KIINOSTA.


      • Anonyymi
        ntiisotissi kirjoitti:

        tuollaisiin miehiin jos törmäisin,on kieli hallus.missäpäin te rakkaat poikalapset asutte.jos tietäis,että onko välimatka este vai hidaste tutustumiselle.t.ihana nainen pk.seudulta,isotissisten suvusta.ja yäk,yäk tytöille,aina on hyvä olla vararavintoa.

        Äidinkieli ei näytä sujuvan!


      • Anonyymi
        yääääk kirjoitti:

        hyi hyi, pervoa.

        Pervoa???
        Ihmisillä on erilaiset maut kas kun sekin on ihan luonnollista . Eräät luulevat että ainoatstaan laihat on jotakin erityistä .


      • Anonyymi
        Iso on ihana kirjoitti:

        No voi helvetti. Ai minä olen pervo siksi mikä minusta on kaunista.
        Sittenhän minä voin sanoa pervoiksi kaikkia jotka tykkää langan laihoista, lähinnä pojilta näyttävistä naisista.
        En kuitenkaan niin sano, koska tiedän että kauneus on katsojan silmissä.
        Voisitko siis sanoa jollekin isolle tytölle tai naiselle:"On täysin pervoa tykätä ja haluta sinua".
        Olet kyllä todella säälittävä tyyppi. olet ilmeisesti joku vanhapiika opettaja, todellinen riuku, jota ei himottavasti katso kukaan.

        Minä TYKKÄÄN ISOISTA NAISISISTA enkä todellakaan ole pervo.
        Haluaisin aloittamaani viestiin todellakin asialllisia vastauksia.

        Minulla oli ystävä joka oli paljonkin ylilihava mutta hönellä oli vientiä joten ei siinä mitään ihmettelemistä ole


      • Anonyymi
        mahtava peräsin kirjoitti:

        miellyttävästä, siististi pukeutuneesta, rehtikatseisesta - vaikkakin ujosta miehestä, joka luo ihanan salaperäisiä kaseita minuun. Tosin minullakin tunne, että vilkuilee, että hyi olloon mikä läski!
        Tanssiin voi pyytää tai, jos ei osaa niin, vaikka, että voidaanko jutella!

        Nykyään en enää käy ravintoloissa enkä lavatansseissakaan, kun kukaan ei pyydä tanssiin. Joten täällä yksikseni odotan unelmieni urosta saapuvaksi. Saa tulla vaikka vanhalla saabilla työvaatteissa kunhan on vain se rehti katse, hellä sydän ja huumorintajuinen luonne. Mie kyllä sumpit keitän, ja ...tutustutaan

        Leikki sikseen, rohkeesti vaan mies kiinnostavan naisen juttusille! Onneaaah toivon sulle ja hälle

        Koska tämä läskeistä puhuminen oikein on alkanut Suomessa. Ei ennen kukaan sellaisia maininnut, ihmiset olivat sivistyneempiä , ja nyt kun vielä tytötkin itsestää ajattelevat että ovat läskejä niin silloin on nämä inhoittavat ihmiset niskan päällä ja kunnolla.
        Siis ne jotka mittaavat ihmisen painon mukaan.
        Kun katsoo vanhoja maalauksia niin naiset olivat hyvin kurvikkaita ennen , joten tämä laihdutus hysteria on mennyt liian pitkälle. Kenen vuoksi nuoret ihmiset oikein laihduttavat , koska heidän tulisi olla tyytyväisiä itseensä sellaisena kun ovat.
        Sama asia jos joku on jonkun mielestä liian laiha. Niin siitäkin huomautellaan , ja tehdään pilkkaa. Millä oikeudella sitä tehdään ja minkä vuoksi jos kokonaan jätettäsi tuo läskittely ja tutustuttaisiin ihmisenä ihmiseen , jokaiselle on jossain ihminen joka pitää hänestä sellaisena kun hän on oli laiha tai lihava. Siitä voisi alkaa sivistyskielillä taas tulemaan ihmisille kun oppivat pitämään negatiiviset mielipiteensä sisällään


      • Anonyymi
        ymmälläni kirjoitti:

        sehän se juuri on ongelma kun vaatteet ei mahdu päälle, että kehtais lähtee tyrkylle.olen enemmän kuin halukas tutustumaan,mutta myös itselläni on tiukat kriteerit.kundin pitää tehdä muutakin kuin.olla tyhmän näkönen vieressä.pitää olla ihan kiva iskurepliikki,että nainen tietäs kandeeko lähtee kokom jutskaan mukaan,vai onko kundit tehny vedonlyönnin.nimittäin kyllä meitä kannattas kosiskella koskan ollaan varmaan puolet hauskempii kuin noi hammaslangat.kannattais uskaltaa vaan.t.suukkosuu.

        Nyt syyllistyt ihan itse nimittelemään hoikkia pilkka nimillä. Eiköhän se ole niin että kukin on oman näköisensä ja siinä ei pitäisi olla mitään pilkkaamista niin lihavat kun laihakin löytävät oman porukkansa ilman että ketään heistä on pakko nimitellä .
        Mini hoikka taistelee koko ajan että lihoisi hiema. Mutta ei onnistu vaikka söisi miten paljon, jotta ongelmia on molemmin puolin


    • nelikymppinen mies

      Minäkin tykkään yli kaiken rehevistä naisista mutta asun pienessä kunnassa ja kapakoissa en käy niin vaikea on löytää naista. Vielä kun olen hiukan ujo niin ei sitä silloin uskalla mennä vieraalle naiselle juttelemaan mitään. Oiskohan jossain minullekin sellainen ihana rehevä nainen??

      • kesyttäjäsi

        onkohan pitkä matka junassa tulla yksin tänne pääkaupunkiin.jos et itse yksin uso tulla otappa kaveri,tai vaikka joku sukulainen saattamaan.mutta töitä joudut poikaseni kanssani tekemään.tämä on totta tulen asemalle äitini kanssa vastaan.oon vähä vanhempi mut kauniinpi.annas tulla vastausta.t.suudelmiin suljetut textarit.


    • Ihan oikeesti, mitä eroa naisen iskemisessä on oli se sitten laiha tai lihava? En jymmärrä =D

      Oon oikeesti iso kokoinen naisihminen, enkä mie ainakaan haluu tulla isketyks yhtään eri tavalla ku laihakaan..=) Juttelemaan saa tulla, tanssinkin mielelläni.. ollaan ihan normaalia ihmisiä, joten suhtaudutte vaan niin =D Ja ei minuu nyt hirveesti häirihe, jos joku paidan kaula-aukkoon vilkuilee, kuhan ei tuijota =D

      Itse pidän naisistakin, ja myönnän että katse joskus harhailee.. eihän se ole loukkaus vaan kehu..;)

    • uhkeanmuhkea

      Monet kauniit naiset valittelevat, että heistä ollaan kiinnostuneita vain heidän ulkonäkönsä takia. Sama pätee tavallaan myös meihin pulleampiin pimuihin. En minä ainakaan halua, että minusta ollaan kiinnostuneita vain kilojeni takia. Se on siis kaikki tai ei mitään.

      Suosittelenkin, ettet alkuvaiheessa mainitse mitään "tykkään vähän isommista", "on kiva, että on jotain mistä ottaa kiinni" tms vaan keskityt luonteeseen (toki kohteliaisuudet lämmittävät jokaisen naisen mieltä, mutta pidä kokoon liittyvät kommentit minimissään).

      • xxln80

        Aivan. Samallalailla meitä pulleitakin isketään kun ei pulleit naisia :) Ja rohkeasti voi sanoa tuntemattomallekin vaikka: Anteeksi mutta katselin sinua ja totesin sinut niin kauniiksi etten malttanut olla tulematta juttusille. :) Joko siihen hymyillään vastaukseksi tai torjutaan välittömästi. Jos torjutaan heti niin haluaako sitä sellaisen epäkohteliaan ja kohteliaisuuksia vastaanottamttoman ihmisen kanssa mistään keskustellakaan.. taikka ujommat saattaa kieltäytyä rohkeaa aloitustakin, mutta rehellisyyden näkee ihmisen silmistä kyllä ja ujokin palata saman kauppaan toivossa että menisit uudelleen jutuille, siihen yleensä sitten kannustetaan jollain, katseella tms. Ja jos torjumisen syy on mies kotona tai kiire jne niin kohteliaisuus lienee kuitenkin ollut piriste päivään.
        Jos juttuseura taasen kelpaa niin ujo mies voi kysellä vaikka pyhien vietosta miten mennyt, eikä se sääkään aina niin mahdoton aihe ole. Kysyä voi myös lähtisikö nainen joskus kahville kun haluaisi tutustua. Rehellisyys on valttia aina ja voi kertoa ettei usein näin lähesty ihmisiä ja jännittää, se tuskin on vierasta kenellekään.
        Kauniiksi, mielenkiintoisen oloiseksi, pirteäksi, käyttäytymisestä kiinnostuneeksi voi kertoa avoimesti..tai vaikkapa kehua vaatteita, mutta sitä että "olet kunis kun minua tuollaiset muhkeareitiset naiset innostaa" - ei kannata sanoa heti kättelyssä :)

        Minä ainakin hymyilisin vastaukseksi ja jäisin juttelemaan. Innolla odotankin josko kauppareissulla olisi jututtajia tälläiselle ylipainoiselle ja ujolle naiselle. Tavalliselle kaduntallaajalle. :)
        Toivottavasti keräätte miehet rohkeutenne. Ja kertokaahan miten on sujunut pyrkimykset. Tsemppiä ja iloista mieltä.


    • Ainiin ja jos naisella on koira (tai muu lemmikki, muita vaan harvemmin näkee ihmisen mukana missään =D ), niin se on varma puheenaihe..=)

      Terveisin; kuuden koiran (ja monen muun elukan) emäntä =D

      • uhkeanmuhkea

        Olisko esittää jotain tieteellistä tutkimusaineistoa, jolla perustelet tän väitteen?


      • Sit siun on varmaan pitäny haistaa aika montaa, et voit noin sanoa =D *repesin*


      • y68mmällään

        oon huom.että meillä pulleemmilla on aika kova hoivavietti ja yleensä ollaan eläinrakkaita.muistutan miehiä ja varsinkin sitä osa-aika tarzanii,että kun puhumme kissoista,meillä on niitä yl.enemmän kuin yks.se toinen kiharapää on aika kiva ja sekään ei haise paskalle,pillun kuuluu haista pillulle.jos sitä ominaistuoksua etb oo oppinu tuntee tulee se haju 100 pros.itsestäs.ei mulla mitään bodareita vastaan ole,mutta itse pidän nuorista kukkakepeistä,se on tää hoivavietti...esim.kun lähden tilanteesta,yleensä mainitsen mitä kissani on keksinyt tänään, vai uinuuko.


      • y68mmällään kirjoitti:

        oon huom.että meillä pulleemmilla on aika kova hoivavietti ja yleensä ollaan eläinrakkaita.muistutan miehiä ja varsinkin sitä osa-aika tarzanii,että kun puhumme kissoista,meillä on niitä yl.enemmän kuin yks.se toinen kiharapää on aika kiva ja sekään ei haise paskalle,pillun kuuluu haista pillulle.jos sitä ominaistuoksua etb oo oppinu tuntee tulee se haju 100 pros.itsestäs.ei mulla mitään bodareita vastaan ole,mutta itse pidän nuorista kukkakepeistä,se on tää hoivavietti...esim.kun lähden tilanteesta,yleensä mainitsen mitä kissani on keksinyt tänään, vai uinuuko.

        Miulla on kyllä hoivaviettiä, mut ei miehiä kohtaan..=D


      • myytinmurtaja_vm87
        NotAnAngel83 kirjoitti:

        Miulla on kyllä hoivaviettiä, mut ei miehiä kohtaan..=D

        Juu ei minullakaan vähän pulleampana naisena ole mitään hoivaviettiä miehiä kohtaan. Olen ollut hoikkakin joskus ja enpä ole huomannut mitään hoivavietin kasvua lihotessani. Ja tietääkseni pilluni kumppanini mukaan ei myöskään ole muuttanut hajuaan. Lol.:D

        Ja tuolla tais olla joku keskustelunaloitus että joku valitti että kun hän on ylipainoinen, hänen norm.painoisia kavereitaan isketään enemmän jos he ovat baarissa. Vois kyllä sanoa että saman verran minulle tullaan juttelemaan kuin kavereilleni. Olen ollut laihakin ja monesti silloin tuli vähemmän miehiä juttelemaan. :O Nykyään en ole enää sinkku joten ihan sama oikeastaan, vaikka baarissa on kyllä ihan kiva käydä joskus. Onhan ne tietenkin omatuntoa hyväileviä ne iskuyritykset tai kauniit sanat, mutta niille ei kyllä kannata itsetuntoaan yms perustaa. Lisäksi itsetuntoni ei ole täysin pohjamudissa "koska olen läski, yhyy!" Olen itseasiassa nykyään paljon parempi-itsetuntoinen kuin nuorempana ja hoikempana. En ole aikeissakaan laihduttaa vaikka minulla on 10 kiloa ylipainoa. Ihan vain vittuillakseni en laihduta.:D Ainoastaan jos terveys tulisi edelle, vaivautuisin laihduttamaan. Tosin eipä se kyllä haittaisi jos paino putoaa koska olen aloittanut kuntoremontin liikkumisen merkeissä. Syön yhtä paljon kuin ennenkin. Ainiin ja huolehdin hygieniastakaan ja en haise. Siinä muutama läskimyytti tuli rikottua.


      • komea mies
        NotAnAngel83 kirjoitti:

        Sit siun on varmaan pitäny haistaa aika montaa, et voit noin sanoa =D *repesin*

        Yrittäisit vastata kysymykseen. Minua ei ainakaan kiinnosta jonkun koira. Katselen mieluiten naisia joilla ei ole koiria tai kissoja. *reps*räps*


      • Ja mä taas oon miettiny että mistä löytää miehen joka tykkää läskeistä :D


      • f4710v3r
        Johkuli92 kirjoitti:

        Ja mä taas oon miettiny että mistä löytää miehen joka tykkää läskeistä :D

        Täältä! Ihannenaisellani olisi iso ja pehmeä maha, paksut reidet sekä leveä perse. Reilukaan ylipaino ei haittaa, päinvastoin. Minkä kokoinen olet? Olisi kiva tutustua :)


    • Laalaa__

      Samalla lailla todellakin kuin ketä vaan naista. Itse en ainakaan voi sietää lauseita, jotka liittyvät painoon, vaikka olisivatkin positiivisia/ihailevia tyyliin pidän isoista naisista tai muodokkaista yms. Silloin lähtee saman tien ehdokas vaihtoon. Muut kehut kelpaa kyllä :)

      • Määääääää

        Lihavia naisia on pilvin pimein nykyään, ja varmasti aika monella niistä itsetunto ihan murskana, kannattaa vaan mennä juttelemaan, varmasti jonkun lihavan päivä piristyy :)


      • hgjghjgj
        Määääääää kirjoitti:

        Lihavia naisia on pilvin pimein nykyään, ja varmasti aika monella niistä itsetunto ihan murskana, kannattaa vaan mennä juttelemaan, varmasti jonkun lihavan päivä piristyy :)

        Ei kaikkien lihavien itsetunto ole murskana tai että he odottamalla odottaisivat että joku mies tulisi juttelemaan ja sitten se päivä piristyisi!


    • RimpRenssa*83

      Oon samaa mieltä monen muun tänne kirjoittaneen naisen kanssa, että ihan samalla tavalla meitä ylipainoisia voi lähestyä kun niitä normipainoisiakin naisia. Päivää piristäis kummasti jos joku tulis vaikka kauppareissulla jotain ajatuksia vaihtamaan, mut yleensä suomalainen mies tarttee ympäristöks baarin ja muutamia oluita nassuun ennenku uskalletaan tulla juttelemaan...:D

      Sitä juttuseuraa odotellessa tää tonnikeiju odottelee kesää ja aurinkoa hymy huulillaan (eihän kukaan halua hapannaamaa lähestyä, eihän) :D

    • Todellakin pyöreät ja pulskat naiset ovat ihania :) Mikään ei ole ihanampaa kuin pyöreä, pehmeä pömppis naisella. Erityisesti nukkuminen samassa sängyssä pyöreän pehmeän naisen kanssa on ihana kokemus.

      Pitäisi vaan löytää se pehmeän pyöreä nainen jonka kanssa nukkua samassa sängyssä.

      • sinun nainen

        Olen täällä! ;)


      • bigbigbig

        Voi kun löytäisimme toisemme pus pus


    • tuota nii : )

      Täälläkin yksi, joka rakastaa pyöreitä ja muhkeita naisia. Kun vielä tummat hiuksetkin on niin ; )

    • fdsfdsfds

      Huono provo...

    • Kunpa joku huomaisi

      Mie olen ihana, lihava, ja ihan helvetin mukava nainen. Jos mies tulee baaris iskemään niin mie en kyl ees tajua..... :) Mutta ilkeä en ole enkä pienille paha.
      Ottakaa vaan reilusti kontaktia naisiin jotka iloisesti nauraa ja pitää kivaa... oli ne sit minkäkokoisia tahansa. Kun olet kohtelias, niin varmasti löytyy vaik minkäkokoisia naisia. Tai hae vaik kontaktipalstalta, ja laita viestiin et isous plussaa. Oikein hyviä "KALASTUSREISSUJA".

      • smanni

        Voi kun löytäisi yli 200 kiloisen naisen pääk. seudulta
        Miten teitä lähestytään?


      • fdsfdsfdsfdsff
        smanni kirjoitti:

        Voi kun löytäisi yli 200 kiloisen naisen pääk. seudulta
        Miten teitä lähestytään?

        Katse kohti silmiä ja kävelet kohti, kannattaa vaan muistaa että pysähtyy parikymmentä senttiä aiemmin kuin muita ihmisiä lähestyessä, muuten törmäät häneen.


    • fiksu ratkaisu

      No miksette laita vaikka tänne sähköpostiosoitetta mihin ne pullukat naiset voisi vastailla!

      • dfgvdfdf

        Ja sinä voisit iskeä sitten postit tukkoon herjoilla.


    • Iso ero

      Ihanko tosi mielessä nämä miehet haaveksivat vai onko kyse fantasian ruokkimisesta?

    • Pulska

      On ihana meikata kauniit kasvot ja harjata paksut, pitkät, punertavat ja kiiltävät hiukset. Laittaa oikein kaunis mekko ja joku naisellinen, harsomainen jakku siihen päälle. Kyllä katseet kääntyy ja silmää isketään! Kiloja on paljon! Aina tulee jonkunlaisia ehdotuksia...Onneksi on miehiä jotka ymmärtää hyvän päälle!

    • make69hla

      täällä myös mies jonka mielestä pyöreä nainen on aivan ihana:)

    • Ujo ja pyöreä

      Täällä tuntuu olevan paljon pyöreistä naisista pitäviä mutta itse tunnen pyöreyteni takia olevani lähinnä näkymätön...

      Ja on vaikea avautua vieraille ihmisille missään tilanteessa kun tämä maailma pyörii laihuuden ympärillä niin että pelkää saavansa siipeensä ja sitten jää yksin...

    • make69hla

      reilusti vaan nykäseen hihasta:)

    • Tukevat kiinnostava. Mutta ikävä kyllä he monesti vierastavat laihuuttari...

    • 89

      Mää oon ihan reilusti lihava nainen ja jouduin niin monesti pettymään kun joku järjenjättiläinen tuli sanomaan että oot kaunis ja tykkään isommista tytöistä.... Kumma kyllä se ei koskaan toiminut kuin sen yhden illan/yön ja se oli siinä.

      Oon aika radikaalin näkönen koska kirkkaan väriset hiukset ja melko paljastava pukeutuminen on monille vierasta jos ihminen on lihavampi.

      Niin vain silti löysin miehen jonka kanssa ollaan yhtä pidetty jo vuodenpäivät. Että kyllä meitä löytyy moneksi ja kannattaa juttelemaankin tulla ei me purra ainakaan kovaa! :)

    • puhutte langan laihoista ja lihavista.. entäs niiden välimuoto?:)

      • ReRiRei

        tuli mieleen täällä yhdelle pullealle naiselle, että onko niin, että ei ilkeä julkisesti mies tunnustaa olevansa kiinnostunut rehevästä,rintavasta ja reitevästä,,,onko mielessä ajatus mitä ne kaveritkin sanoo jos tuota yritän


      • make69hla
        ReRiRei kirjoitti:

        tuli mieleen täällä yhdelle pullealle naiselle, että onko niin, että ei ilkeä julkisesti mies tunnustaa olevansa kiinnostunut rehevästä,rintavasta ja reitevästä,,,onko mielessä ajatus mitä ne kaveritkin sanoo jos tuota yritän

        luulen että nuoremmilla tuota voi esiintyä...tän ikäisenä voi jo reilusti olla oma ittensä ja valita sellaisen naisen josta tykkää...eli tässä tapauksessa reilusti pyöreän:)


    • bunga

      ei reheviä naisia laiha mies kiinnosta :((

      • hoikkajapitkä

        Pötyä! Itse oon aina ollut enemmän kiinnostunut hoikista ja pitkistä miehistä ;)


      • Anonyymi

        Usein juuri kiinnostaa.
        Itse olen lihava nainen enkä valitettavasti pidä kovin lihavista miehistä vaan laihoista tai n.10 kiloa vain ylipainoisista.
        Sekin vaihtelee kovasti mitä kukin pitää laihana tai lihavana.


    • amicum

      Joopa joo. Olen ihan mukiinmenevän näköinen rehevä nainen eikä tasan tarkkaan viuhka käy baareissa lihavuuden takia melkeinpä koskaan. Joitakin irtonumeroita illan loppumetreillä ilmaantuu eteen haahuilemaan, epätoivoisia humalaisia ketkä ei enää ketään muuta saa - tosin köyhästi käy minunkin kanssa koska minä kuitenkin kaipaan jotain muuta kuin yhdenillan humalaisia ja sumuisia hetkiä. Hohhoijaa... tässä sitä on sinkkuna jo pyöritty noista hetkistä kun tämän ketjun aloittaja on tämän viestin laittanut... tänne saakka... eikä toivoakaan mistään koskapa tämä maailma on niiden normaalien, laihojen, trimmattujen ja treenattujen maailma. Sitä paitsi kaikki mukavan oloiset miehet on jo varattuja enkä harrasta varattuja miehiä. Itse pidän suht normaalivartaloisista miehistä, kaljamaha ei haittaa jne. mutta sairaanloisen lihavat ei jostain syystä viehätä itseä. Kuten täällä on mainittu että kauneus on katsojan silmässä. Niin se on. Ja ehkä ne silmät jotka tarttuu minuun joskus on vielä jossain kaukana... missä on miehet jotka tykkää lihavista tytöistä? En minä ainakaan ole törmännyt vielä yhteenkään....

      • Unelma

        Minä olen ja olin silloinkin lihava kun tapasin tulevan aviomieheni baarissa. Kävelin sisään ja hän tiesi, että siinä on hänen nainen ja sillä sekunnilla sanoi sen pöytäseurueelleenkin. Vasta myöhemmin joskus hän kiinnitti huomiota, että taitaa olla aika paljon naisella ylimääräisiä kiloja, mutta oli jo niin päätäpahkaa rakastunut, että mitäpä tuosta. Neljätoista vuotta ollaan oltu yhdessä, eikä tässä elämää kummenpia ole tapahtunut. Mieheni on erityisen laiha ja minä erityisen lihava, niin ollaan kuin Justiina ja Pekka Puupää ainakin! Heh!


    • Edelleen olisi hakusassa ihanan pyöreä, pullea tai xl-nainen jolla on pömppis tai isompikin masu, ei myöskään haittaisi vaikka naisen pömppis kasvaisi isoksi masuksi. Mikään ei ole niin seksikästä kuin pyöreä pehmeä masu naisella :)

      Olisi myös kiva jos nainen tykkäisi että mies on hieman pyöreä tai ei haittaisi että miehellä on pyöreä masu.

    • Mikäli kiinnostuit, haluat jutella ja tutustua niin sähköpostia voi laittaa. crisium (ät)suomi24.fi

    • Isot naiset ovat kyllä mahtavia. Löytyispä itsellekin joku sellainen sopiva joko isommaksi haluava tai jo valmiiksi isompi nainen :) Kikistä löytyisi juttuseuraa bellyfan94 nimimerkillä.

      • Anonyymi

        Jo tuo nimimerkki kertoo ettei kenenkään pullean suhdetta etsivän kannata sulle vastata.
        Kuka haluaa jonkun mahafanin??? Obsessoisit sitten naisen mahasta vaan, pyöreätkin haluaa että heihin rakastutaan oikeasti ja kokonaisuutena.
        Tosi harva haluaa olla fetissin kohde.
        Siinä ei ole mitään vikaa että mieltymys on lihaviin, siinä taas on että katsot naista vaan fetissisi kautta.
        Kokemusta on tissifanista, hermo meni totaalisesti.


    • SPRONG

      Menkää psykiatrille, olette samanlaisia kuin kehoaan jatkuvasti äärimmäisesti muokkavat pölvästit. Psyykkisesti ja emotionaalisesti sairaita. Kehonkuva ja seksuaalisuus vääristynyt joka suhteessa.

    • CobaltLane

      Eipä ne miehet ole juurikaan osoittaneet kiinnostusta elävässä elämässä, netin kautta on ihan eri asia. Tapaamisia halutaan sopia suoraan jomman kumman asunnolle, joten senhän tietää heti, että mies haluaa vain seksiä. Lihava nainen on fetissi, seksuaalinen kuriositeetti, mutta elämänkumppaniksi ilmeiseksi kelpaamaton. Muutama mies on myös suoraan sanonut, ettei haluaisi näyttäytyä kanssani julkisesti, saatikka sitten esitellä ystävilleen siinä pelossa mitä he sanoisivat.

      Minua ei ole koskaan kukaan mies lähestynyt vilpittömästi tutustumistarkoituksessa, pelkkä seksi olisi kelvannut. Olisi ihanaa, jos joskus joku mies lähestyisi ihan vaan jutellen, pyytäisi vaikka kahville. Osoittaisi, että on kiinnostunut kokonaisuudesta, ei vain ulkokuoresta.

      • fatadmirer

        Voin vakuuttaa sinulle, että on hyvin paljon miehiä, jotka haluavat myös suhteen lihavan naisen kanssa. Tiedän lukuisia pareja ihan henkilökohtaisesti ja siinä on aidot tunteet pelissä ja rakastuttu sekä persoonaan ja sieluun. Käy joskus Feabie sivustolla, jos mietit puhunko totta. Voihan lihavat naiset olla myös fetissi ja onkin laajasti, mutta ei se sulje pois, että rakastuu myös sisimpään ja nauttii naisesta ilman seksiäkin.


      • CobaltLane

        Feabienkin olen kokeillut, minun kohdalleni siellä valitettavasti osui vain jotain ruumiinosaani vahvasti fetisoivia miehiä, joilla ei ollut halua keskustella muista asioista.

        Uskon ja tiedänkin toki, että varmasti löytyy runsaasti miehiä, jotka haluavat myös ns. koko paketin. Minua ei vain henk.koht. ole tällainen mies lähestynyt enkä itse aloitteen tehdessänikään ole sellaiseen törmännyt. Joillekin olisi kyllä kelvannut seksi, jonkun toisen taas mielestä olen ollut hyvä tyyppi, mutta ulkomuoto ei miellytä.

        Mutta palatakseni asiaan pointtini oli siis se, että lihavaa naista voi ja kannattaa lähestyä samaan tyyliin kuin ketä tahansa muun näköistä. Vilpittömyys ja aitous sulattavat ainakin minun sydämeni.


    • Kulttuurin.kääntöpuoli

      LIHAVUUDESTA ON MYÖS HYÖTYÄ:

      1. Lihava syö enemmän ja ostaa enemmän ruokaa, tai sellaista ruokaa mitä laihat eivät syö. Lihavista on hyötyä siis kauppiaille ja ruokatuotteiden valmistajille. Ostetusta ruuasta menee veroja valtiolle ja asiakkaan tekemillä ostoksilla on työllistävä vaikutus yrityksille.
      2. Ilman lihavia kukaan ei voisi sanoa olevansa hoikka, laiha tai sirorakenteinen, kun kaikki olisivat saman kokoisia. Lihavat siis nostattavat normaalipainoisten itsetuntoa.
      3. Joillakin ihmisillä on fetissejä lihavia ihmisiä kohtaan. Jos lihavia ei saisi olla, eivät saisi nämä lihavuusfetissin omaavat ihmiset tarpeeksi tyydyttävää seksuaalista nautintoa.
      4. Rasva kehon ympärillä pitää vaatteita paremmin lämpimänä ja erityisesti Suomen kaltaisissa kylmissä maissa siitä on silloin hyötyä.
      5. Ylimääräinen rasva kehon ympärillä suojaa jonkin verran sisäelimiä esimerkiksi puukotuksen uhriksi joutuessa.
      6. On olemassa ihmisiä, jotka pitävät isokokoisia ja muodokkaita ihmisiä kauniina ja puoleensa vetävän näköisinä. Lihavat tuntuvat halatessa myös mukavan pehmeiltä.

    • Mä olen pyöree nainen ja rakastan vanhempia, ei nyt mitään pappoja, mut semmosia 45 korkeintaan. Ite oon 27

      • Anonyymi

        Minä taas mies joka pitää muhkummasta.


    • Anonyymi

      Missä olet ja minkä ikäinen? Oletkö itse hoikka?

    • Anonyymi

      Muhkurainen läski joka lainehtii kerroksina on paras.

      Juostessa se näkisi parhaiten mutta kunnon läski ei jaksa juosta tai hyppiä.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5634
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2496
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      59
      1725
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe