Katselen ja luen mitä talopaketeista sanotaan ja aika negatiivisia ovat jutut :( Edessä on n 120m2 eläketalon osto, tai rakentaminen, ja mitä luen täällä ei paljoa rohkaise.
Kysymys teille jotka seuraatte alaa: Mitä talotehdasta tai pakettia haukutaan vähiten, tai ei ollenkaan? Minun budjetti on noin 100-120 000€ ja osaan tehdä aika paljon vaikken ala koko talon tekoon (rakensin 2kpl pieniä kesämökkejä alusta loppuun).
Olen valmis tinkimään mallista ja muista mukavuuksista jos saan varman ja hyvän katon pääni päälle!
Vähiten haukuttu?
3
540
Vastaukset
...kommentoida kauppamerkkejä, joten tähän rihmaan vain pari riviä "yleisellä tasolla":
* valmistalo-ostajat marmattavat Suomi24:ssä vähemmän kuin omat voimansa yliarvioineet peruskettiostajat
* näillä palstoilla isoille talomerkeille löytyy enemmä kritiikkiä kuin pienille - kun tekevät enemmän, niin sattuu enemmän
Eli veikkaan, ettei tähänkään rihmaan kirjoitettujen juttujen perusteella kannata liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä ryhtyä vetelemään - jos tahtoo oikeita johtopäätöksiä vetää.- Raksan reunalta
Osta se, minkä sopivasti saat.
Sulje korvat turhanpäiväiseltä räkytykseltä.
Siinä se.- älä lue näitä
Täsmälleen näin.
Älä lue näitä palstoja. Nää on ihan silkkaa roskaa.
Osta sellanen talo mikä hyvältä tuntuu ja muista terveen järjen käyttö.
Siitä se lähtee.
Ei täällä voi antaa suosituksia koska ne katsotaan talotehtaan mainoksiksi. Annapa täällä suositus niin tulee heti 100 pelleä selittämään että miksi juuri se talopaketti on maailman paskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882