Mennyt vuosi
paketoitiin ilotulitusraketteihin
harmaana maalta lähtien
Taivaanväreihin syntyen
yli maitten,järvien räiskyen
kuin rakettina
tulit minuun
sieluni kanteleen
täytit sulosoinnuin
kevyesti kosketit
syvälle minuun päädyit
polut kehojemme virroilla
Teit suvenpesän aalloille
laineista myrskyn rakensit
- veit elämän
veteen piirretylle viivalle -
syksyn että talven tuiverruksiin
lipui luonnonkanteleen säveleet
Saavutti tämän alkaneen vuoden
elämänviivat puhaltelee meissä
pakkasien tuulissa
jääpeitteisillä lumilla
hapuilevina hahtuvina
putoillen
seilaa välillämme
kuin suuntaansa etsien
... - Missä me olemme
ja minne saavumme - ... ?
Mennyttä tulevaa
4
198
Vastaukset
- *MURUKULTA*
.."putoillen
seilaa välillämme
kuin suuntaansa etsien
... - Missä me olemme
ja minne saavumme - ... ? "
Kempä tietäis sen,,, mutta sen me tiedetään,
että kynäsi jälki ei ole ainakaan huonontunut,
hypätessämme tänne uuteen ja ihmeelliseen vuoteen 2910. :)
Vanha vuosi todella poksahteli taivalle,
kiittäen kauniilla väriloisteellaan ja häviten ainiaaksi..
Vaan rakkautta se ei vienyt mukanaan..
se me pidetään, vai mittee, dolan, vuodesta toiseen
kulkee meidän mukana..tuossa rintataskussa... ;))
Mukvaa 2pvä. tammikuun dolan, :D
vaikka p-p-pakkasta onkin yli -20'..hyrr.... :\Tämä vuosi on sitten alkanut ja kuin yhdisteenä
mennyttä kuin uudenvuoden ajatelmia laitoin
seilailemaan - fiktion että faktan - merille...
eräänlainen yhteenveto tapahtumista.
Nyt tuntuu olevan kirjalliset tekoseni hakusessa
että ihan pokalla jotain sinne kuin tänne,ilman
mitään "alku kuin pääteasemia"tapaan...heittelisin.
Mutta sanomasi kyllä pitää olla rintataskussa
kehityksessä,sillä sen arvo on kuitenkin mittaamaton.
Kiitos - lauhtunut pakkanen on mutta kulussa on
asteita piankin kasvattaa...niin vain lupailevat.
- Minanoita
Täällä me olemme
minne me saavuimme
viime vuoden tuoksinassa
tulevaisuus valettuna
tinapalasessa
sekin hajosi pieniksi
palasiksi
antaen monia uusia
vivahteita
huomiselle.......
Tykkäsin runostasi:)Niin mikä meitä täälläkään eroittaisi vaikka
vuosi olisikin vaihtunutkin ja hienolla tavalla
kuvailit tulevaisuutta tinapalasessa.
Vuoden alku on alkanut valoisilla lumilla
kuin pakkasillakin mutta miten tämän
pikkurunon tekemisen puolen järjestelisi,
se onki jo toinen juttu,"ettei vaan menneen
talven lumia"...tunnustellaan kuin katsellaankin
miten nuo sanaset asettuvat tunnelmien kehikköön.
Hyvää alkuvuotta Sinulle nuotin lämmikkeeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483
