moi
olisi tälläinen kysymys kun olen nyt meksikossa niin mikä pankki on paras nostaa rahaa kun minulla on nordean visa electron ?
missä pankissa on paras vaihto prosentti ja missä ei tarvitse maksaa paljon lisä maksuja
Rahan nosto pankkiautomaatista?
erwfaewf
2
1457
Vastaukset
- Kylki myyryläinen
Ei ole juurikaan väliä mistä nostat rahaa pankkien vaihtokurssi ei hirveästi heittele. Paikallinen pankki ei ota mitään lisämaksuja, vaan Nordea. Homma menee muistaakseni niin että jokainen nosto maksaa 2€ ja lisäksi maksat 2% nostettavasta summasta jotain provikkaa/suojelurahaa tai mitä nyt onkaan.
- -
Myös jotkut paikalliset pankit ottavat palkkion, mutta mikäli näin on, automaatti ilmoittaa siitä erikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302602- 111272
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3331012- 45912
- 45864
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20839Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61754- 44730
- 44726
- 46656