Persuilla menee huonosti

ihme ja kumma

Persujen alamäki alkoi
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8699515

Porvoossa sama juttu. Rosenström kyllästyi Ruohonen-Lernerin diktaattoriotteisiin ja erosi puolueesta. Huhujen mukaan porvoon persuryhmän sisällä käydään äänekästä riitaa ja muitakin on jo lähdössä. R-L on paniikissa koska eduskuntavaalit lähestyy.

31

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Justsåå

      Soinilla on tulevaisuus turvattu, enää ei tartte leikkiä Vennamoa. Puolueeseen haalittiin juuri se porukka mistä ei ollut muihin hommiin. Työttömiä ja varhaiseläkeläisiä.
      Kotkassa on muutama tyyppi kun tosissaan yrittää, sielläkin puolue kuolee pois ennen seuraavia kunnallisvaaleja.

    • Down2zero
      • Itäuusmaalainen

        Se on kyllä ihan oikeasti käsittämätöntä että joku puolue voi uskoa saavuttavansa suosiota olemalla lentokentän puolestapuhuja. Haitat ovat kuitenkin niin selkeät ja jokaisen kansalaisen ymmärrettävissä.


    • paniiik

      R-L on paniikissa koska eduskuntavaalit lähestyy.


      Pirkon ainoa pelastus on jos Soini osallistuu eduskuntavaaliin ja vetää taas äänillään siipeilijöitä. Jos Pirkko putoaa eduskunnasta niin hän on tyhjänpäällä kun Pirkolle ei kelvannut luottamuspaikat Porvoossa kunnallisvaalien jälkeen vaan hän pyllisti takapuolensa porvoolaisille. Kun Soinikin pyllisti äänestäjilleen ja lähti Brysseliin, voi äänisaalis jäädä pieneksi. Paniikkiin on aihetta.

    • Mun mammani muni mun

      EI kuitenkaan ole ollut moneen kertaan mammalomalla kun olisi pitänyt hoitaa kansanedustajan tehtäviä kuten eräs toinen porvoolainen kansanedustaja.

      • jose3

        mammaloma on oikea syy. Kun tunkee mukaan vaaleihin ja tulee valittua mutta sitten ei luottemustehtävät kelpaa vaikka niitä tyrkytetään niin se on äänestäjien pettämistä.


      • Mun mammani muni mun
        jose3 kirjoitti:

        mammaloma on oikea syy. Kun tunkee mukaan vaaleihin ja tulee valittua mutta sitten ei luottemustehtävät kelpaa vaikka niitä tyrkytetään niin se on äänestäjien pettämistä.

        Kyllä se taisi vaan se moninkertainen mammalomailijakin kieltäytyä äänisaaliinsa oikeuttamasta kaupunginhallituksen jäsenyydestä. Samalla tavalla äänestäjien pettämistä se on sekin.


      • Porvoolainen1945
        Mun mammani muni mun kirjoitti:

        Kyllä se taisi vaan se moninkertainen mammalomailijakin kieltäytyä äänisaaliinsa oikeuttamasta kaupunginhallituksen jäsenyydestä. Samalla tavalla äänestäjien pettämistä se on sekin.

        Eiköhän valtuuston puheenjohtajuus kuitenkin ole astetta korkeampi luottamustehtävä kuin hallituksen jäsenyys.


      • Mun mammani muni mun
        Porvoolainen1945 kirjoitti:

        Eiköhän valtuuston puheenjohtajuus kuitenkin ole astetta korkeampi luottamustehtävä kuin hallituksen jäsenyys.

        Mammalomalainen on kuitenkin ollut kaupunginvaltuuston (vara)pj jo vuodesta 2001 asti ja saanut vaaleissa ääniä sinä aikana eniten ainakin kertaalleen ja ollut muulloinkin eniten ääniä saaneiden joukossa. Jopa kaupunginhallituksen puheenjohtajuus olisi ollut äänimäärän perusteella odotettua, mutta ei ole kelvannut, mieluummin on vaan heilutellut nuijaa valtuustossa. Kummassa sitä vastuuta olisi ollut enemmän tarjolla, aivan, hallituksessa. Näkeehän sen jo siitäkin, että nykyinen kh:n pj on ottanut julkisuudessa kantaa huomattavasti useammin tärkeisiin Porvoon asioihin verrattuna valtuuston pj:aan, jonka rooli ei ole paljoa poikennut nuijalla varustetusta rivivaltuutetusta. Turha siis syytellä ainoastaan toista posvoolaista kansanedustajaa vastuunpakoilusta.


      • jose3
        Mun mammani muni mun kirjoitti:

        Mammalomalainen on kuitenkin ollut kaupunginvaltuuston (vara)pj jo vuodesta 2001 asti ja saanut vaaleissa ääniä sinä aikana eniten ainakin kertaalleen ja ollut muulloinkin eniten ääniä saaneiden joukossa. Jopa kaupunginhallituksen puheenjohtajuus olisi ollut äänimäärän perusteella odotettua, mutta ei ole kelvannut, mieluummin on vaan heilutellut nuijaa valtuustossa. Kummassa sitä vastuuta olisi ollut enemmän tarjolla, aivan, hallituksessa. Näkeehän sen jo siitäkin, että nykyinen kh:n pj on ottanut julkisuudessa kantaa huomattavasti useammin tärkeisiin Porvoon asioihin verrattuna valtuuston pj:aan, jonka rooli ei ole paljoa poikennut nuijalla varustetusta rivivaltuutetusta. Turha siis syytellä ainoastaan toista posvoolaista kansanedustajaa vastuunpakoilusta.

        on melkein täyspäivähomma. Siihen ei kansanedustaja pysty vaikka on minkä puolueen mamma tai eimamma. Mammalomalainen on totta kai ottanut valtuuston p-johtaja homman kun se on ollut isoimmalle puolueelle tarjolla. Se on enemmän kun kh rivijäsen. Khallituksen rivijäsenen homman hoitaa kansanedustaja mennen tullen ja siitä persu-Pirkko kieltäytyi vaikka aina uhoo haluavansa tärkeitä tehtäviä. On helpompi rähjätä jos ei ole mistään vastuussa.


      • Mun mammani muni mun
        jose3 kirjoitti:

        on melkein täyspäivähomma. Siihen ei kansanedustaja pysty vaikka on minkä puolueen mamma tai eimamma. Mammalomalainen on totta kai ottanut valtuuston p-johtaja homman kun se on ollut isoimmalle puolueelle tarjolla. Se on enemmän kun kh rivijäsen. Khallituksen rivijäsenen homman hoitaa kansanedustaja mennen tullen ja siitä persu-Pirkko kieltäytyi vaikka aina uhoo haluavansa tärkeitä tehtäviä. On helpompi rähjätä jos ei ole mistään vastuussa.

        Fakta taitaa olla kuitenkin se, että kumpikin nykyisistä porvoolaisista kansanedustajista on kieltäytynyt tehtävistä kaupunginhallituksessa, jossa kokouksia on enemmän kuin valtuustossa, jonka puheenjohtajan kiireet eivät ole ainakaan näkyneet julkisuudessa. Passiiviselta on näyttänyt työskentely ulospäin. Se, että toisen puolue on "oikeuttanut" valtuuston puheenjohtajuuteen (ja siten välttymään hallitusvastuulta) ja toisen ei, se ei muuta tuota asiaa.


      • jose3
        Mun mammani muni mun kirjoitti:

        Fakta taitaa olla kuitenkin se, että kumpikin nykyisistä porvoolaisista kansanedustajista on kieltäytynyt tehtävistä kaupunginhallituksessa, jossa kokouksia on enemmän kuin valtuustossa, jonka puheenjohtajan kiireet eivät ole ainakaan näkyneet julkisuudessa. Passiiviselta on näyttänyt työskentely ulospäin. Se, että toisen puolue on "oikeuttanut" valtuuston puheenjohtajuuteen (ja siten välttymään hallitusvastuulta) ja toisen ei, se ei muuta tuota asiaa.

        valtuuston p-johtajan homma on näkyvä ja vaalivoittajapuolue saa ottaa sen. Okei jos kansanedustaja ei voi ottaa khallitushommaa mutta persu-Pirkko ei tainnut ottaa mitään hommaa vastaan, ja onhan niitä vaikka mitä lautakuntahommia. Vaikeeta ymmärtää mitä muuta se on kun vastuun pakenemista. No voi se olla pelkuruuttakin.


      • Mun mammani muni mun
        jose3 kirjoitti:

        valtuuston p-johtajan homma on näkyvä ja vaalivoittajapuolue saa ottaa sen. Okei jos kansanedustaja ei voi ottaa khallitushommaa mutta persu-Pirkko ei tainnut ottaa mitään hommaa vastaan, ja onhan niitä vaikka mitä lautakuntahommia. Vaikeeta ymmärtää mitä muuta se on kun vastuun pakenemista. No voi se olla pelkuruuttakin.

        Valtuuston pj:n paikka on tosiaan näkyvä, suorastaan linssiluteeksi siinä näyttää joutuvan kun seuraa paikallislehtiä. Painavaa sanottavaa siinä hommassa ei näytä tarvitsevan. Katsoin kaupungin verkkosivuilta ja pöytäkirjojen mukaan vuonna 2009 kh:lla oli 32 kokousta ja valtuustolla 9. Vaikea vetää sellaista johtopäätelmää, että valtuuston pj olisi työläämpi homma kuin halltuksen rivijäsenyys. Lautakuntapaikat olivat vitsi sinänsä, eikös vaaleissa vävinneet puolueet ajaneet läpi niiden lisäämisen, jotta oma painoarvo niissä ei vähenisi. Ja tämä kun turhista kuluista olisi pitänyt säästää.

        Kahdella jakkaralla istujat pitäisi yksinkertaisesti kieltää. Jos kunnanvaltuutetusta tulee myös kansanedustaja niin pitäisi olla vaatimus, että pitää luopua kaikista kunnan luottamustehtävistä kansanedustajuuden ajaksi paitsi rivivaltuutetun jakkarasta.


      • jose3
        Mun mammani muni mun kirjoitti:

        Valtuuston pj:n paikka on tosiaan näkyvä, suorastaan linssiluteeksi siinä näyttää joutuvan kun seuraa paikallislehtiä. Painavaa sanottavaa siinä hommassa ei näytä tarvitsevan. Katsoin kaupungin verkkosivuilta ja pöytäkirjojen mukaan vuonna 2009 kh:lla oli 32 kokousta ja valtuustolla 9. Vaikea vetää sellaista johtopäätelmää, että valtuuston pj olisi työläämpi homma kuin halltuksen rivijäsenyys. Lautakuntapaikat olivat vitsi sinänsä, eikös vaaleissa vävinneet puolueet ajaneet läpi niiden lisäämisen, jotta oma painoarvo niissä ei vähenisi. Ja tämä kun turhista kuluista olisi pitänyt säästää.

        Kahdella jakkaralla istujat pitäisi yksinkertaisesti kieltää. Jos kunnanvaltuutetusta tulee myös kansanedustaja niin pitäisi olla vaatimus, että pitää luopua kaikista kunnan luottamustehtävistä kansanedustajuuden ajaksi paitsi rivivaltuutetun jakkarasta.

        ja eikä tartte olla edes ehdokkaana kuntavaaleissa jos ei ole tarkotustakaan ottaa mitään vastuuhommia. Törkeetä äänestäjien pettämistä. Jos p-Pirkko olisi niin rehellinen mitä se rähjää muista niin se olis jo ennen kuntavaaleja ilmottanut että ei ota vastaan mitään vastuuhommia.


    • Näin se vaan on

      Se on nyt nähty, että ei Persuista ollut Porvoon politiikan muuttajaksi. Ruonen Lerner on pelkkä räksyttäjä, joka ei mitään muuta sitten osaakkaan. Ainoa puolue joka voi Porvoossa oikeasti estää RKP/KOK törkeät sekoilut, jolla Porvoo on ajettu k...seen on demarit.
      Ei tuommoiset Persun tapaiset protestiporukat ole ennenkään pärjänneet. On siellä nytkin niin sekalaista seurakuntaa.

      • EI korruptiolle

        Porvoon läpeensä korruptoituneeseen systeemissä valtaa pitävät RKP, demarit ja kokoomus. Niillä on 38 valtuustopaikkaa 51 paikasta. Lisäksi kolmella suurella ryhmällä on lukuisia poliitisia virkamiehiä politikoimassa virka-aikana. Perussuomalaiset ja muut pienemmät ryhmät pitävät hallussaan 13 valtuustopaikkaa, joten ne eivät pääse systeemiä korjaamaan. Pienryhmillä ei ole saneluvaltaa kuten suuremmilla rymillä on. Suurten puolueiden edustajat usein hokevat julkisuudessa, että koko valtuusto olisi vastuussa Porvoon taloudellisesta tilanteesta. Kuinka pieni vähemmistö, joka ei pääse vaikuttamaan asioiden valmisteluun, virkamiesten ohjeistamiseen jne. voisi olla vastuussa enemmistön sanelemista päätöksistä? Vähemmistö voi vaikuttaa vain kirjaamalla eriäviä mielipiteitä pöytäkirjoihin osoituksena siitä, ettei kaikkea voi niellä.

        Porvoon demareiden toiminta on vertaansa vaikka. Esim . KH-ex-pj. Matti Nuutin lukuisat jälkiviisastelut siitä, kuinka olisi pitänyt toimia toisin, kun itse johti investointityöryhmiä... pieleen meni, mutta hyvä kun on huomannut sen ja tunnustaa sen..voisiko vielä oppia jotakin. Osuuskauppa Oslan vaalirahoitus Näsin S-Marketin laajentamisen yhteydessä ainakin eduskuntavaaleissa 2007 Jaloselle ja Nylanderille .... TJ. Mika Vuoren / Jaakko Jalosen A-asuntojen velikulta sekoilut taulukauppoineen, johtajasopimuksineen ...


      • ohhoh!
        EI korruptiolle kirjoitti:

        Porvoon läpeensä korruptoituneeseen systeemissä valtaa pitävät RKP, demarit ja kokoomus. Niillä on 38 valtuustopaikkaa 51 paikasta. Lisäksi kolmella suurella ryhmällä on lukuisia poliitisia virkamiehiä politikoimassa virka-aikana. Perussuomalaiset ja muut pienemmät ryhmät pitävät hallussaan 13 valtuustopaikkaa, joten ne eivät pääse systeemiä korjaamaan. Pienryhmillä ei ole saneluvaltaa kuten suuremmilla rymillä on. Suurten puolueiden edustajat usein hokevat julkisuudessa, että koko valtuusto olisi vastuussa Porvoon taloudellisesta tilanteesta. Kuinka pieni vähemmistö, joka ei pääse vaikuttamaan asioiden valmisteluun, virkamiesten ohjeistamiseen jne. voisi olla vastuussa enemmistön sanelemista päätöksistä? Vähemmistö voi vaikuttaa vain kirjaamalla eriäviä mielipiteitä pöytäkirjoihin osoituksena siitä, ettei kaikkea voi niellä.

        Porvoon demareiden toiminta on vertaansa vaikka. Esim . KH-ex-pj. Matti Nuutin lukuisat jälkiviisastelut siitä, kuinka olisi pitänyt toimia toisin, kun itse johti investointityöryhmiä... pieleen meni, mutta hyvä kun on huomannut sen ja tunnustaa sen..voisiko vielä oppia jotakin. Osuuskauppa Oslan vaalirahoitus Näsin S-Marketin laajentamisen yhteydessä ainakin eduskuntavaaleissa 2007 Jaloselle ja Nylanderille .... TJ. Mika Vuoren / Jaakko Jalosen A-asuntojen velikulta sekoilut taulukauppoineen, johtajasopimuksineen ...

        Siinä oli oikein entisajan vennamolais-politrukkiänkyrän vuodatus, puolueesta nimeltä Peruskatkerat. Ei ihme että yhteistyöstä ei tule mitään jos tuollakin kirjoittajalla, joka ilmeisesti itsekin on pelissä mukana, on noin vakava asennevamma.


      • jaaha2
        ohhoh! kirjoitti:

        Siinä oli oikein entisajan vennamolais-politrukkiänkyrän vuodatus, puolueesta nimeltä Peruskatkerat. Ei ihme että yhteistyöstä ei tule mitään jos tuollakin kirjoittajalla, joka ilmeisesti itsekin on pelissä mukana, on noin vakava asennevamma.

        juuri noin se toimii Porvoossa.


      • huumoria pitää olla
        jaaha2 kirjoitti:

        juuri noin se toimii Porvoossa.

        persut on persuuksista! :-D


      • $$$
        ohhoh! kirjoitti:

        Siinä oli oikein entisajan vennamolais-politrukkiänkyrän vuodatus, puolueesta nimeltä Peruskatkerat. Ei ihme että yhteistyöstä ei tule mitään jos tuollakin kirjoittajalla, joka ilmeisesti itsekin on pelissä mukana, on noin vakava asennevamma.

        Räyhääminen politiikassa on monille elinkeino. Mitä ne räyhääjät tekisi ellei ne saisi säännöllistä palkkaa valtiolta? Kun ei ota mistään mitään vastuuta mutta pitää kovaa ääntä kaikesta ja valittaa kaikesta mahdollisesta niin äänestäjät tykkää ja toimeentulo on turvattu.

        Ihan samoin kuin lööppilehdet tekee sellaisia juttuja joita ihmiset haluaa lukea. Journalismilla ei ole mitään sen kanssa tekemistä, mutta pääasiahan on että lehtiä ostetaan.


      • Mun mammani muni mun
        $$$ kirjoitti:

        Räyhääminen politiikassa on monille elinkeino. Mitä ne räyhääjät tekisi ellei ne saisi säännöllistä palkkaa valtiolta? Kun ei ota mistään mitään vastuuta mutta pitää kovaa ääntä kaikesta ja valittaa kaikesta mahdollisesta niin äänestäjät tykkää ja toimeentulo on turvattu.

        Ihan samoin kuin lööppilehdet tekee sellaisia juttuja joita ihmiset haluaa lukea. Journalismilla ei ole mitään sen kanssa tekemistä, mutta pääasiahan on että lehtiä ostetaan.

        Pirkolla on sentään ammattitutkinto toisin kuin monilla muilla (kunta)poliitikoilla, joita löytyy koko kirjo ylioppilaista ikuisiin taloustieteen opiskelijoihin ja kaikkea siltä väliltä.


      • don Aldduck
        Mun mammani muni mun kirjoitti:

        Pirkolla on sentään ammattitutkinto toisin kuin monilla muilla (kunta)poliitikoilla, joita löytyy koko kirjo ylioppilaista ikuisiin taloustieteen opiskelijoihin ja kaikkea siltä väliltä.

        Yksikään Porvoon kunnallispoliitikko ei ole esittänyt julkisesti käsitystään siitä, miten kaupungin valtava velkaantuminen katkaistaan. Velanhoito syö kohta palvelujen ylläpitämisen edellytykset. Pikkuheitot sinne tänne ja puuhastelu lillukanvarsissa eivät ole todellista talouden tervehdyttämistä. Kaikki eivät ole tyhmiä, mutta kaikki ovat pelkureita.


      • nou persu
        don Aldduck kirjoitti:

        Yksikään Porvoon kunnallispoliitikko ei ole esittänyt julkisesti käsitystään siitä, miten kaupungin valtava velkaantuminen katkaistaan. Velanhoito syö kohta palvelujen ylläpitämisen edellytykset. Pikkuheitot sinne tänne ja puuhastelu lillukanvarsissa eivät ole todellista talouden tervehdyttämistä. Kaikki eivät ole tyhmiä, mutta kaikki ovat pelkureita.

        Poliitikot puuhaa valtuustosopimusta jolla estetään räksyttelyt kun kustannuksia ruvetaan tosissaan leikkaan. Lehdessä oli tänään että persut ei ala vaan ne keskittyy irtopisteiden keräilyyn. Se onkin helppoa jos kaikkien muiden suut on tukittu. Ja taas sama juttu että räksyttää voi ihan mistä vaan kun ei ole itse vastuussa mistään.


      • don Aldduck
        nou persu kirjoitti:

        Poliitikot puuhaa valtuustosopimusta jolla estetään räksyttelyt kun kustannuksia ruvetaan tosissaan leikkaan. Lehdessä oli tänään että persut ei ala vaan ne keskittyy irtopisteiden keräilyyn. Se onkin helppoa jos kaikkien muiden suut on tukittu. Ja taas sama juttu että räksyttää voi ihan mistä vaan kun ei ole itse vastuussa mistään.

        Seuraavissa eduskuntavaaleissa menee läpi kaksi perusa Uudeltamaalta. Toinen on Espoon rellukkamaha ja toinen Vantaan pyhä Pietari (Jääskeläinen).7


      • Pirkko eduskuntaan
        don Aldduck kirjoitti:

        Seuraavissa eduskuntavaaleissa menee läpi kaksi perusa Uudeltamaalta. Toinen on Espoon rellukkamaha ja toinen Vantaan pyhä Pietari (Jääskeläinen).7

        Porvoon kannalta olisi parempi että Pirkko pysyisi eduskunnassa. Liitytään kaikki yhteen ja äänestetään Pirkkoa niin täällä säilyy edes jonkinlainen rauha. Meillä ei ole enää varaa kaikesta valittamisiin kun jotain pitäisi saada tehtyäkin.


      • Persut 0 pointsia
        EI korruptiolle kirjoitti:

        Porvoon läpeensä korruptoituneeseen systeemissä valtaa pitävät RKP, demarit ja kokoomus. Niillä on 38 valtuustopaikkaa 51 paikasta. Lisäksi kolmella suurella ryhmällä on lukuisia poliitisia virkamiehiä politikoimassa virka-aikana. Perussuomalaiset ja muut pienemmät ryhmät pitävät hallussaan 13 valtuustopaikkaa, joten ne eivät pääse systeemiä korjaamaan. Pienryhmillä ei ole saneluvaltaa kuten suuremmilla rymillä on. Suurten puolueiden edustajat usein hokevat julkisuudessa, että koko valtuusto olisi vastuussa Porvoon taloudellisesta tilanteesta. Kuinka pieni vähemmistö, joka ei pääse vaikuttamaan asioiden valmisteluun, virkamiesten ohjeistamiseen jne. voisi olla vastuussa enemmistön sanelemista päätöksistä? Vähemmistö voi vaikuttaa vain kirjaamalla eriäviä mielipiteitä pöytäkirjoihin osoituksena siitä, ettei kaikkea voi niellä.

        Porvoon demareiden toiminta on vertaansa vaikka. Esim . KH-ex-pj. Matti Nuutin lukuisat jälkiviisastelut siitä, kuinka olisi pitänyt toimia toisin, kun itse johti investointityöryhmiä... pieleen meni, mutta hyvä kun on huomannut sen ja tunnustaa sen..voisiko vielä oppia jotakin. Osuuskauppa Oslan vaalirahoitus Näsin S-Marketin laajentamisen yhteydessä ainakin eduskuntavaaleissa 2007 Jaloselle ja Nylanderille .... TJ. Mika Vuoren / Jaakko Jalosen A-asuntojen velikulta sekoilut taulukauppoineen, johtajasopimuksineen ...

        ainakin noista tyhjää täynnä olevista bluffijutuista vois näin päätellä


      • ohhoh!
        Persut 0 pointsia kirjoitti:

        ainakin noista tyhjää täynnä olevista bluffijutuista vois näin päätellä

        Edellä oleva nimimerkin "EI korruptiolle" kirjoitus "Valtaa pitävät RKP kok sdp = 38/51 myös vastuuseen !" tosiaan viittaa tutuntuntuiseen räksytyslauluun.

        Oli kirjoittaja kuka tahansa, hän on pahimmasta päästä luuseri kohdistaessaan nimeämiinsä henkilöihin herjausta nimimerkin takaa. Ällöttävää. Tuollainen oikeuttaa jo tekijän esiinkaivamisen, syytteeseen herjaamisesta, koska se on selvästi tehty ihan poliittisesta lähipiiristä.

        Suora lainaus:
        "Porvoon demareiden toiminta on vertaansa vaikka. Esim . KH-ex-pj. Matti Nuutin lukuisat jälkiviisastelut siitä, kuinka olisi pitänyt toimia toisin, kun itse johti investointityöryhmiä... pieleen meni, mutta hyvä kun on huomannut sen ja tunnustaa sen..voisiko vielä oppia jotakin. Osuuskauppa Oslan vaalirahoitus Näsin S-Marketin laajentamisen yhteydessä ainakin eduskuntavaaleissa 2007 Jaloselle ja Nylanderille .... TJ. Mika Vuoren / Jaakko Jalosen A-asuntojen velikulta sekoilut taulukauppoineen, johtajasopimuksineen ... "


      • Ei voi olla totta
        ohhoh! kirjoitti:

        Edellä oleva nimimerkin "EI korruptiolle" kirjoitus "Valtaa pitävät RKP kok sdp = 38/51 myös vastuuseen !" tosiaan viittaa tutuntuntuiseen räksytyslauluun.

        Oli kirjoittaja kuka tahansa, hän on pahimmasta päästä luuseri kohdistaessaan nimeämiinsä henkilöihin herjausta nimimerkin takaa. Ällöttävää. Tuollainen oikeuttaa jo tekijän esiinkaivamisen, syytteeseen herjaamisesta, koska se on selvästi tehty ihan poliittisesta lähipiiristä.

        Suora lainaus:
        "Porvoon demareiden toiminta on vertaansa vaikka. Esim . KH-ex-pj. Matti Nuutin lukuisat jälkiviisastelut siitä, kuinka olisi pitänyt toimia toisin, kun itse johti investointityöryhmiä... pieleen meni, mutta hyvä kun on huomannut sen ja tunnustaa sen..voisiko vielä oppia jotakin. Osuuskauppa Oslan vaalirahoitus Näsin S-Marketin laajentamisen yhteydessä ainakin eduskuntavaaleissa 2007 Jaloselle ja Nylanderille .... TJ. Mika Vuoren / Jaakko Jalosen A-asuntojen velikulta sekoilut taulukauppoineen, johtajasopimuksineen ... "

        Jos tuon tekstin kirjoittajan on kansanedustaja, niin kylläpä häiriintyneellä luonteella pääsee pitkälle. Onko kansan kusettaminen tosiaan noin helppoa? Jospa kansa tietäisi...


      • Räksyttäjät on out
        ohhoh! kirjoitti:

        Edellä oleva nimimerkin "EI korruptiolle" kirjoitus "Valtaa pitävät RKP kok sdp = 38/51 myös vastuuseen !" tosiaan viittaa tutuntuntuiseen räksytyslauluun.

        Oli kirjoittaja kuka tahansa, hän on pahimmasta päästä luuseri kohdistaessaan nimeämiinsä henkilöihin herjausta nimimerkin takaa. Ällöttävää. Tuollainen oikeuttaa jo tekijän esiinkaivamisen, syytteeseen herjaamisesta, koska se on selvästi tehty ihan poliittisesta lähipiiristä.

        Suora lainaus:
        "Porvoon demareiden toiminta on vertaansa vaikka. Esim . KH-ex-pj. Matti Nuutin lukuisat jälkiviisastelut siitä, kuinka olisi pitänyt toimia toisin, kun itse johti investointityöryhmiä... pieleen meni, mutta hyvä kun on huomannut sen ja tunnustaa sen..voisiko vielä oppia jotakin. Osuuskauppa Oslan vaalirahoitus Näsin S-Marketin laajentamisen yhteydessä ainakin eduskuntavaaleissa 2007 Jaloselle ja Nylanderille .... TJ. Mika Vuoren / Jaakko Jalosen A-asuntojen velikulta sekoilut taulukauppoineen, johtajasopimuksineen ... "

        Olen samaa mieltä. AIka törkeetä nimerkin takaa syyttelee ihmisiä vaikka mistä.
        Jäljet taitavat johtaa johkuu joka menestyy syyttelemällä ja kaivelemalla asioita joissa ei näytä olevan mikään totta.
        Hassuinta on se, että nämä joita tämä nimerkki "Ei korruptiolle" syyttelee, ovat kunnostautuneet estämällä sihteerisopimuksia, epäpätevien kaupunginjohtajien valintoja yms. Nämä juttujen ratkaisuissa on noudatettu tuloksellisesti kaikkia sääntöjä ja pykäliä.
        Tämä on ihan toista kun räksyttää jossain nimimerkin takana keräilemässä rotestiääniä.


      • kassutin
        Räksyttäjät on out kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. AIka törkeetä nimerkin takaa syyttelee ihmisiä vaikka mistä.
        Jäljet taitavat johtaa johkuu joka menestyy syyttelemällä ja kaivelemalla asioita joissa ei näytä olevan mikään totta.
        Hassuinta on se, että nämä joita tämä nimerkki "Ei korruptiolle" syyttelee, ovat kunnostautuneet estämällä sihteerisopimuksia, epäpätevien kaupunginjohtajien valintoja yms. Nämä juttujen ratkaisuissa on noudatettu tuloksellisesti kaikkia sääntöjä ja pykäliä.
        Tämä on ihan toista kun räksyttää jossain nimimerkin takana keräilemässä rotestiääniä.

        Kansanedustajan tasoinen ihminen ei yksinkertaisesti voi langeta niin alas, olla niin törkeä että surffaa netissä herjaamassa ihmisiä nimeltä. Vai voiko....


    • antipersu

      Oliko kukaan kuuntelemassa Pirkko-tätiä linja-autoaseman kulmalla? Samatko oli tarinat eli rötösherroja kaikki muut paitti me persut?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe