Omistan koiranpennun ja tarkoituksena olisi osallistua sen kanssa mätsäreihin ja näyttelyihin joskus myöhemmin. Kysymyksen siis kuuluu, että saako mätsäriin viedä koiran vain katselemaan paikkoja ja toisia koiria? Rokotukset onpi kunnossa.
Ajattelin, että olisi eka ehkä hyvä nähdä miten pentu suhtautuu koiramassaan tulevaa varten :)
Mätsäriin katselemaan
6
385
Vastaukset
- iawfhifp
mun mielestä sinne saa mennä kattelemaan. :) Varsinkin jos se on just jossain ulkona puistossa, nii kukapa siinä estää?
- plolölpl
Itse olen kuopion lemmikkiareenallakin käynyt ihan vain katselumielessä, paikka siis oli sellainen sisähalli. kyllä ne rokotustodistukset saattaa vilkasta siinä ovella mutta saapi mennä katsomaan. :) ja on ihan hyväkin käydä aluksi.
- rokotustod mukaan
Voi koiran ottaa mukaan, vaikka se ei osallistuisikaan mätsäriin. Ota rokotustodistus ja koiran rekkarit mukaan.
Onkin hyvää sosiaalistamista viedä pentu sinne.- Pentuinen
Aattelin itekki tota näyttely hommelii sillai, ett voisko sinne mennä ihan vaan katteleen paikkoja? Siis pennun kanssa jolla on kaikki rokotukset kunnossa.. ;)
- orpojajnvaoiejhrhi
Pentuinen kirjoitti:
Aattelin itekki tota näyttely hommelii sillai, ett voisko sinne mennä ihan vaan katteleen paikkoja? Siis pennun kanssa jolla on kaikki rokotukset kunnossa.. ;)
En tiedä onko kaikissa näyttelyissä mut ainakin nyt Kajaanin näyttelyesitteessä oli erikseen mainittu että EI TURISTIKOIRIA.
- Maskigörl
orpojajnvaoiejhrhi kirjoitti:
En tiedä onko kaikissa näyttelyissä mut ainakin nyt Kajaanin näyttelyesitteessä oli erikseen mainittu että EI TURISTIKOIRIA.
Kaikkiin mätsäreihin johon olen itse osallistunut on saanut ottaa koiran vain katselu mielessä mukaan (huom: paperit ja rokotus todistukset tietenkin mukana ollu) :) Olen myös kerran saanut ottaa paperittoman koirani itse näyttelyihin mukaan siskoaan rohkaisemaan, mutta en todellakaan ole varma kaikista oikeista näyttelyistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974