Sain keskenmenon vuoden vaihteessa ja nyt oon tosi väsyny, fyysisesti. Tällä hetkellä vointi on muuten hyvä mutta selkää särkee. Aiemmin oli maha kipeä, kouristeli ja supisteli. Voiko tää väsymys johtua keskenmenosta?
Johtuuko väsymys keskenmenosta?
3
2599
Vastaukset
- xxx---
Jos vuoto oli runsasta, voit olla aneeminen. Käy tarkistuttamassa hemoglobiini.
Vaikka nyt puhut fyysisestä väsymyksestä, niin henkinen puoli voi vetää kaiken tosi down.
Meillä km:n jälkeen syötiin kertakäyttölautasista monta viikkoa vaan sen takia, etten jaksanut tiskata. Villakoirat juoksi nurkissa eikä voinut vähempää kiinostaa.- esrgth
Mä olen kanssa sitä mieltä, että fyysinen väsymys johtuu henkisestä puolesta. Itse sain keskenmenon jouluna ja olo on ollut monta viikkoa ihan vetelä... Mikään ei kiinnosta ja mitään ei jaksa tehdä. Eikä mikään huvita. Pyykkivuori kasvaa ja tiskit kertyy pöydälle. Sitä tekee vain välttämättömimmän vasta kun on ihan pakko. Kai tämä olo tästä ajan kanssa paranee.. sentään en itke enää koko aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344522Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752944- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451747- 781419
- 211301
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831222PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69918
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86884