Sain keskenmenon vuoden vaihteessa ja nyt oon tosi väsyny, fyysisesti. Tällä hetkellä vointi on muuten hyvä mutta selkää särkee. Aiemmin oli maha kipeä, kouristeli ja supisteli. Voiko tää väsymys johtua keskenmenosta?
Vastaukset 3
- xxx---
Jos vuoto oli runsasta, voit olla aneeminen. Käy tarkistuttamassa hemoglobiini.
Vaikka nyt puhut fyysisestä väsymyksestä, niin henkinen puoli voi vetää kaiken tosi down.
Meillä km:n jälkeen syötiin kertakäyttölautasista monta viikkoa vaan sen takia, etten jaksanut tiskata. Villakoirat juoksi nurkissa eikä voinut vähempää kiinostaa.- esrgth
Mä olen kanssa sitä mieltä, että fyysinen väsymys johtuu henkisestä puolesta. Itse sain keskenmenon jouluna ja olo on ollut monta viikkoa ihan vetelä... Mikään ei kiinnosta ja mitään ei jaksa tehdä. Eikä mikään huvita. Pyykkivuori kasvaa ja tiskit kertyy pöydälle. Sitä tekee vain välttämättömimmän vasta kun on ihan pakko. Kai tämä olo tästä ajan kanssa paranee.. sentään en itke enää koko aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102321Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???251036- 71922
- 103906
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha591865- 48855
- 82748
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 69654
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31646