Sain keskenmenon vuoden vaihteessa ja nyt oon tosi väsyny, fyysisesti. Tällä hetkellä vointi on muuten hyvä mutta selkää särkee. Aiemmin oli maha kipeä, kouristeli ja supisteli. Voiko tää väsymys johtua keskenmenosta?
Johtuuko väsymys keskenmenosta?
3
2566
Vastaukset
- xxx---
Jos vuoto oli runsasta, voit olla aneeminen. Käy tarkistuttamassa hemoglobiini.
Vaikka nyt puhut fyysisestä väsymyksestä, niin henkinen puoli voi vetää kaiken tosi down.
Meillä km:n jälkeen syötiin kertakäyttölautasista monta viikkoa vaan sen takia, etten jaksanut tiskata. Villakoirat juoksi nurkissa eikä voinut vähempää kiinostaa.- esrgth
Mä olen kanssa sitä mieltä, että fyysinen väsymys johtuu henkisestä puolesta. Itse sain keskenmenon jouluna ja olo on ollut monta viikkoa ihan vetelä... Mikään ei kiinnosta ja mitään ei jaksa tehdä. Eikä mikään huvita. Pyykkivuori kasvaa ja tiskit kertyy pöydälle. Sitä tekee vain välttämättömimmän vasta kun on ihan pakko. Kai tämä olo tästä ajan kanssa paranee.. sentään en itke enää koko aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673