Jossain ...

runo64

Eilinen on jo mennyttä
mitä tuo huominen
vastauksenko
eksyneen rukoukseen sinusta.

Taivaallani pilvet purjehtivat
myrskyjä pakoon yrittävät
ja hupaisaa on niiden näennäinen pako
intohimot tavoittavat kumminkin

lopulta

sekoittaen kaiken uudestaan
jakaen uudet kortit
kuten elämäkin
aina ja jatkuvaan tekee.

Sinä olet liikkeellä
terävällä miekalla
sydämeni mailla
sen palossa
pistävänä kipuna

muistuttamassa
että olet olemassa jossain
etsijälle ja löytäjälle
sydämesi voittajalle

minulle.

6

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eilinen on jo mennyttä,
      eikä koskaan tiedä, onko huomista olemassa.
      Koska on viimeinen tänään,
      viimeinen aamu ilman iltaa.

      Harvalla on elämän valttikortit kädessään,
      onni on vain ohikiitäviä hetkiä ja odotusta.
      Kipu sydämessä,
      onko se rakkauden yksi osa ?
      On se, se kuuluu sinne. Mutta se voi olla myös
      onnea, odotuksen ja kaipauksen onnea. Tosin
      myös kipua sanoista tai lyönneistä.

      Paljonpuhuva on runosi, näköisesi rakkauden odotus.

      • runo64-1

        ... taivaan rantojen takana
        tuntematon kasvojaan näyttää
        eteenpäin houkuttaa aina vaan
        ja eikä ikinä rauhaansa suo siihen
        mitä pitää hallussaan
        pakottaa vain jatkamaan ...

        no tavanomainen kertomus ikävästä vain.

        kiitos rakas ystäväin ja mestarini sanoistasi.
        toivon päivän polkusi varteen
        sykähdyttäviä ilon ja onnen tuntemuksia
        lämmöllä sydämestäni.


    • mies-v57

      Joskus Rakkauteen on pitkä
      matka kotiin. Auer hiljainen
      ja on syys. Hämäryys puhttelee
      ja kosteuden tuoksu sanoo..

      Sielu on lempinyt niin pitkään ja
      Rakkaus rakentanut viidan.
      On paluun aika, on hetki kohdata,
      mihin on uppotunut sydänjuurillaan..

      On tuokio kyynelten kuin tutun polun
      puun lehtien pisarat. Ei häntä vielä
      näy mutta Rakas tuntuu. Katse kiertää
      vihreää aavaa ja kosteita puunrunkoja..

      Sielu kohtaa sen mikä on Rakasta ja
      on hyvä kiertyä hämärän viitaan. Ja
      kun hän tulee esiin ja mlehto herää eloon,
      Rakkaus juoruaa kuolemattomuuttaan..

      Ja Rakas liikkuu paljain jaloin
      takaksin sielun maljakkoon..

      ..olet jossain olemassa..

      http://www.youtube.com/watch?v=imOd3hwgnrE&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Joskus sekaantuu eiliseen, tähän ja
      huomiseen..

      Haaveisiin, unelmiin, toiveisiin..

      Rakkautta, jota haluaa, etsii kuin
      aarretta täältä maapallon kätköistä,
      toisista sydämistä..

      Ei voittajia, mutta Rakkauden
      löytäjiä ja kuumia Rakastajia tämän
      kuoren pinnalla..

      Aikamme.

      Hieno ja tunnetta tulviva
      Rakkausrunosi..

      Teksti oli kuvaava ja elävä,
      todellinen..

      Säkeet antoivat lukijalle, tarjosivat,
      oli nautinto kulkea mukana
      tarinassa..

      Kaikilta osin kovasti hyvä ja viimeistelty Runosi.

      Voimia ja jaksamista valkoiseen päivääsi
      hyvä Ystävä.

      • runo64-1

        ... meitä hyväilee
        joskus hiljaa etsivin käsin
        tai satuttavin sanojen
        kilpaa
        myrskyjen keskellä
        mutta pohjalla lepää kalliomme
        ja se ei sorru koskaan
        se meidän juttumme
        rakkaus ...

        jopas jotakin kun mestari on koonnut mahtavan runon
        ja jonka jokaisesta kappaleesta voisi jatkaa oikein
        runojen saagan
        ja kuinka hienosti viimeisessä kappaleessa:
        ' rakkaus juoruaa kuolemattomuuttaan ... '
        eipä voisi paremmin enää sanoa
        joten hyvä ystävä hyvä !!!

        no ei nyt kovin viimesteltyä
        pikemmin sitä mitä sylki suuhun to ...
        mutta olen itsekkin tyytyväinen luomilleni ikävän kasvoille ...

        kiitos kun poikkesit kylässä huippu runosi kera hyvä ystäväin,
        toivotan päviisi kirpeitä ulkoilukelejä mutta mukavia
        ja hyvää illan jatkoa.


    • Eiliselle,emme enää voi mitään..Huomisesta,emme tiedä mitään,voimme vain toivoa,että se tulee jokaiselle..
      Mutta tänään olemme,on tämä hetki todellisuutta..Jos ,juuri nyt tulisi Hän..jota sydän odottaa malttamattomana..Hienosti kuvasit taas luontoa..Oikein näin,miten taivaalla pilvet kiitävät pakoon..myrskyä..
      Me yritämme päästä pakoon ,omia tunteitamme,mutta ei onnistu..Ikävä toista ihmistä,kalvaa sydäntämme.
      Jospa hänet kohtaisimme,jospa onni tulisi osaksemme.. Kauniin runon kirjoitit taas..Kiitos tästä..
      Olet hieno runoilija..Osaat taitavasti laittaa sanoja peräkkäin..Hyvää vuoden jatkoa! ILOA! t.Irkku

      • runo64-1

        ... on tänään
        ja huomenna siltä on mennyt parasta ennen ...

        sydän uskoo ja toivoo aina vaan
        mutta silloin vasta rakastaa kun toinen tulee ...

        no aina pitää toivoa parasta
        ja pelätä pahinta.

        kiitos rakas ystäväin kun poikkesit luonani
        ja nyt pääsen toivottamaan symppiksille
        oikein mukavan leppoista iltaa
        kaikkine ilon ja onnen tunteineen
        lämmöllä sydämestäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe