http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2009123110863206_ul.shtml
Toivottavasti jenkit suostuvat yhteistyöhön. Veikkaanpa, että johtaja on itsekin uskonut, ettei nykymalli tuo maalle tulevaisuutta.
Pohjois-Korea haluaa olla ydinaseeton
2
702
Vastaukset 2
- AMPIAISEN SURINAA
Vai haluaa Pohjois-korea olla ydinaseeton. Miksi he sitten jatkuvasti uhoavat valmistavansa ydinaseita ja pitkänmatkan ohjuksia joilla ydinlatauksen voi ampua Amerikkaan saakka? Miksi Pohjois-korean retoriikka on pelkästään vihamielistä ja hyökkäävää? Pohjois-korean ainoa tarkoitus on provosoida länsivaltoja niin kauan kunnes siihen vastataan voimalla. Psykopaatti diktaattori Kim Jong Il tappaa kansaansa nälkään hankkii hankkii varoja armeijalleen rikollisilla toimilla.
- fsda
Eiköhän se ole jo nähty, että P-Korea muuttuu "kiltiksi" ainakun rahat alkaa loppumaan. Sitkun saavat mukavan pullean tukipaketin, niin alkaa ydinaseohjelma jylläämään taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493