Kärrin katsastus,eli mitä katsotaan,jarrut,mitataanko jarruteho ja miten?mitä muuta katsotaan kun valot ?
Kärryn katsastus?
3
1060
Vastaukset
- tratty
hävitä joutuin se kärri!!!!
- THULE tänne
katsotaan pyörien laakerit/välykset, pyörien/akselien tuennat, ruostevauriot, jarrut seisontajarrulla dynamolla jarruttaen, valot, meistatut kilvet/omavalmisteen meistaukset ja niiden yhtäläisyys rekisteriotteeseen, aisajarrun toiminta, eli itse aisanpää, rengastus, eli jarrullisessa kärryssä tulee olla liikenteessä nastat, jos vetoautossakin on. Ei koske katsastusta, sinne voi mennä tietenkin ns "kesäpyörilläkin", jos kärry ei ole talvikäytössä. (esim asuntovaunut) Jarrujen takia uusintanäyttöön joutuu suuri osa kärryistä, koska pienet rumpujarrut ja suuret ylikuormat jarrullisissa kärryissä syövät hihnat ja rummut loppuun. Toisissa tapauksissa vaijerit ja kengät ryytyvät ja ruostuvat paikoilleen kärryn vähäisehn k'ytön takia. Tämän takia katsastus saisi olla vaikka joka vuosi, eikä joka toinen, kuten nykyään on. Hihnat ja rummut ovat moniin perävaunuihin hinnoiteltu suorastaan "sikamaisesti", eli vaijerit, rummut ja jarrukengät asennussarjoineen saattavat maksaa 500-1000euroa, jos vaihdat samalla vielä laakereita niin kärrysi hinta saattaa jopa triplaantua...
- katastus
Kun vien kärryn katsastukseen Vapun 2010 jälkeen, onko seuraava katsastus edessä vasta v. 2012 lopussa, eli 2,5 v päästä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848