Hei Miten Youtubeen Saaa toimii movie markerilla tehty video
Youtube Ongelma 2
3
321
Vastaukset
- luettua?
Tutustu vaikka seuraaviin sivuihin:
http://www.youtube.com/user/YouTubeHelp ja sen jälkeen jatka sivulle
http://help.youtube.com/support/youtube/bin/answer.py?hl=en&answer=55744
Windows Movie Maker, by default saves projects as .MSWMM files. .MSWMM files are project files (which means the file only contains the layout of your video and does not contain the final video itself). YouTube does not accept .MSWMM files. To upload your Windows Movie Maker video to YouTube, select the "Save to My Computer" option to save the file to an accepted format. You can then upload the generated file to YouTube. - helbbohotelli
Toimiihan ne... Ellet sitten ole tallentanut videot isoiksi AVI videoiksi. Elä tallenna AVI vaan wmv formaattiin niin silloin ainakin toimii videot you tubessa.
- V- miinkuin video
Miten se videon toimimattomuus ilmeni?
Keskeyttikö latauksen, johonkin virheilmoitukseen.
Jos videon lataus meni ongelmitta loppuun, älä ala sitä videoa heti toistamaan, vaan odota tunti- pari, riippuen videon pituudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271984
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001730Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571380Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?791375Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47936Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44892- 73866
- 109863