Myydään noin 5 vuotias chinchilla uros hyvään ja pysyvään kotiin ajanpuutteen vuoksi.
Hakusessa olisi siis koti jossa on chillalle aikaa ja jossa se ei joudu olemaan pelkästään häkissä.
Hyvä koti rahaa tärkeämpi.
Chillalle saa 70€:lla myös ison häkin mukaan jos tahtoo. (Häkki Mynämäellä)
Myydään Chinchilla, Turku
6
1195
Vastaukset
- Ama_
Hei!
Oisin kiinnostunu Chinchillasta, ja harkinnu jo sen hankkimista pidemmän aikaa.
Lapsuudessa meil o ollu 2 Chinchillaa, ja aikaa kyllä löytyy lemmikille. - sonjakingg
Olen halunnut jo pitkään Chinchillaa. Meillä on ollut Chinchilla mutta me annettiin se pois koska äitini ei tykännyt siitä.Mutta äitini antaisi minulle sen jos hoitaisin sitä itse. Minä hoitaisin sitä koko ajan vaikka yöllä jos tarve vaatii.Olin silloin pieni ja se oli kaikkien. Maksaako Chinchilla mitään?
Minä päästäisin sen ulos joka päivä:D ja niin
- Chinchu3
Hmm, vai että ulos. Piha ei taida olla oikea paikka chinchillalle:D
- emikomi
vieläkö chinchilla kotia vailla?
- cilla
Katoitko, että toi on kirjotettu 2010..?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 545278
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952