onko kellään kokemusta, kestääkö hyasintin sipulit ruukuissaan sisätilassa kevääseen saakka? ajattelin saada ne jotenkin (miten??) säilymään ja istuttaa sitten keväällä maahan. mahtaakohan onnistua??? mitenkä usein/harvoin kannattaa sipuleita kastella?
jouluiset hyasintit
4
931
Vastaukset
- multakänny
lopetan kastelun kokonaan, kukkavarsi ja lehdet saa kuivua rauhassa, otan mukulan ruukusta ja säilytän esim. paperipussissa viileässä paikassa kevääseen, vasta maan lämmittyä istutan sipulit maahan.
Olen myös säilyttänyt joskus sipulit syksyyn asti viileässä ja istuttanut syksyllä multaan, näin olen onnistunut saamaan uudestaan jouluksi kukat!- ei kokemusta
Voiko ne #sintit" säilyttää ihan varsineen vai katkaistaanko pois, onko kerrostalon vinttitila sopiva säilytyspaikka.
ei kokemusta kirjoitti:
Voiko ne #sintit" säilyttää ihan varsineen vai katkaistaanko pois, onko kerrostalon vinttitila sopiva säilytyspaikka.
Älä katkaise varsia. Ne kuivina tippuvat sitten itsekseen pois. Vintti kuulostaa sopivalle paikalle. Onnea!:-)
Kasvien kanssa kaikki ei aina onnistu vaikka tekeekin ohjeiden mukaan. Kokeilemalla löytää parhaiten..- ei kokemusta
niinipirkko kirjoitti:
Älä katkaise varsia. Ne kuivina tippuvat sitten itsekseen pois. Vintti kuulostaa sopivalle paikalle. Onnea!:-)
Kasvien kanssa kaikki ei aina onnistu vaikka tekeekin ohjeiden mukaan. Kokeilemalla löytää parhaiten..Kiitoksia vinkistä.. ja mukavaa talven jatkoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663348Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.871519- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049- 551015
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50966- 63951
- 42797
- 47772
- 113726