Onko sellaista kerhoa tai kurssia tai jotain sellaista, missä opetellaan piirtämään?
15-vuotiaille suunnattu Helsingissä.
Mihin opiskelemaan?
9
424
Vastaukset
- Artti
Tammikuun alussa alkaa taas kurssit. Piirustu I - kurssi on aloittelijalle sopiva.
- sottaaja
työväenopistoissa ikäraja on 16 vuotta, ja nehän ovat täällä pääkaupunkiseudulla paikallisia kansanopistoja.
- Aina Lahjakas
niin ei tarvitse käydä mitään kursseja tai kouluja. Jos taas olet vain piitämisestä pitävä henkilö, niin voit toki käydä kouluja ym. kursseja, mutta se ei tee sinusta yhtään parempaa piirtäjää.
Ei geeneissä olevaa ominaisuutta voi kouluissa opettaa tai kehittaa. Joillain on se geeni ja joillain ei.- BARE...
Piirtäminen ja maalaaminen on kyllä opittava taito. Kukaan ei ole ikinä noihin liittyviä asioita saanut syntyessään.
- Taiteilija..
Tuo ei pidä paikkaansa.
Lähes kaikki tuntemani taiteilijat ovat lisäksi sitä mieltä, että hyvä piirrustaito ei edes säily kuin harjoittelemalla. Olen samaa mieltä. Ja nyt en tarkoita valokuvamaisten/painojälkimäisten taulujen ääriviivojen tarkkaa piirtämistä.. Sitä sinä "Aina lahjakas" kai tarkoitit? Et varmaan tiedä piirtämisestä mitään.. Sinulle voi tulla vaikka kummallisia perspektiivivirheitä, vaikka sitä en sinällään tarkoittanutkaan..
Itse pidin useita näyttelyitä Helsingin tunnetuimmissa gallerioissa ennen kuin sain huippuopetusta piirtämisessä. No en tiedä miten sitä hödynnän - vai hödynnänkö.
Mutta jos haluaa oppia hyväksi piirtäjäksi niin hyvä opetus on a ja o. ja sitten harjoittelu. - (Tarkkasilmäinen)
Taiteilija.. kirjoitti:
Tuo ei pidä paikkaansa.
Lähes kaikki tuntemani taiteilijat ovat lisäksi sitä mieltä, että hyvä piirrustaito ei edes säily kuin harjoittelemalla. Olen samaa mieltä. Ja nyt en tarkoita valokuvamaisten/painojälkimäisten taulujen ääriviivojen tarkkaa piirtämistä.. Sitä sinä "Aina lahjakas" kai tarkoitit? Et varmaan tiedä piirtämisestä mitään.. Sinulle voi tulla vaikka kummallisia perspektiivivirheitä, vaikka sitä en sinällään tarkoittanutkaan..
Itse pidin useita näyttelyitä Helsingin tunnetuimmissa gallerioissa ennen kuin sain huippuopetusta piirtämisessä. No en tiedä miten sitä hödynnän - vai hödynnänkö.
Mutta jos haluaa oppia hyväksi piirtäjäksi niin hyvä opetus on a ja o. ja sitten harjoittelu." Sinulle voi tulla vaikka kummallisia perspektiivivirheitä, vaikka sitä en sinällään tarkoittanutkaan.."
Ja lisäksi hänellä ei ole minkäänlaista tajua kuinka varjot toimivat jos ei ole valokuvaa mitä apinoida.
Yhdyn täysin näkemykseesi! - kerrotko missä
Taiteilija.. kirjoitti:
Tuo ei pidä paikkaansa.
Lähes kaikki tuntemani taiteilijat ovat lisäksi sitä mieltä, että hyvä piirrustaito ei edes säily kuin harjoittelemalla. Olen samaa mieltä. Ja nyt en tarkoita valokuvamaisten/painojälkimäisten taulujen ääriviivojen tarkkaa piirtämistä.. Sitä sinä "Aina lahjakas" kai tarkoitit? Et varmaan tiedä piirtämisestä mitään.. Sinulle voi tulla vaikka kummallisia perspektiivivirheitä, vaikka sitä en sinällään tarkoittanutkaan..
Itse pidin useita näyttelyitä Helsingin tunnetuimmissa gallerioissa ennen kuin sain huippuopetusta piirtämisessä. No en tiedä miten sitä hödynnän - vai hödynnänkö.
Mutta jos haluaa oppia hyväksi piirtäjäksi niin hyvä opetus on a ja o. ja sitten harjoittelu.sait tätä huippuopetusta. olen erittäin kiinnostunut tästä.
- sivellinkö
Taiteilija.. kirjoitti:
Tuo ei pidä paikkaansa.
Lähes kaikki tuntemani taiteilijat ovat lisäksi sitä mieltä, että hyvä piirrustaito ei edes säily kuin harjoittelemalla. Olen samaa mieltä. Ja nyt en tarkoita valokuvamaisten/painojälkimäisten taulujen ääriviivojen tarkkaa piirtämistä.. Sitä sinä "Aina lahjakas" kai tarkoitit? Et varmaan tiedä piirtämisestä mitään.. Sinulle voi tulla vaikka kummallisia perspektiivivirheitä, vaikka sitä en sinällään tarkoittanutkaan..
Itse pidin useita näyttelyitä Helsingin tunnetuimmissa gallerioissa ennen kuin sain huippuopetusta piirtämisessä. No en tiedä miten sitä hödynnän - vai hödynnänkö.
Mutta jos haluaa oppia hyväksi piirtäjäksi niin hyvä opetus on a ja o. ja sitten harjoittelu.edetä silmäpiirtäjä joka ei osaa piirtää? Eli näen muuta mitä valmiissa elementissä on,esim. tapetissa,seinässä,kartassa, varjoissa hahmoja,kuvioita,muotoja jos alan tarkastelemaan tarkemmmin.Haluaisin piirtää mutta en osaa.
- Aifam
Taiteilija.. kirjoitti:
Tuo ei pidä paikkaansa.
Lähes kaikki tuntemani taiteilijat ovat lisäksi sitä mieltä, että hyvä piirrustaito ei edes säily kuin harjoittelemalla. Olen samaa mieltä. Ja nyt en tarkoita valokuvamaisten/painojälkimäisten taulujen ääriviivojen tarkkaa piirtämistä.. Sitä sinä "Aina lahjakas" kai tarkoitit? Et varmaan tiedä piirtämisestä mitään.. Sinulle voi tulla vaikka kummallisia perspektiivivirheitä, vaikka sitä en sinällään tarkoittanutkaan..
Itse pidin useita näyttelyitä Helsingin tunnetuimmissa gallerioissa ennen kuin sain huippuopetusta piirtämisessä. No en tiedä miten sitä hödynnän - vai hödynnänkö.
Mutta jos haluaa oppia hyväksi piirtäjäksi niin hyvä opetus on a ja o. ja sitten harjoittelu....kiinnostaisi kovasti mainitsemasi huippuopetus, missä sitä saa ja kuka sitä opettaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466