Mitä ootte mieltä..!?
Kannattaako kuomurattaisiin vaihtaa ilmakumipyörät, jos joutilaat sellaiset olisi saatavilla?
Onnistuuko?
Miten yleensä passaavat? Täytyykö siis olla "oman merkkiset" jokaiseen merkkiin vai käykö merkit sekasi? (Brioon ei ilmeisesti käy muut kuin Briot, mut miten muut???)
Onko oikeesti parempi työntää ilmakumirenkaiset rattaat? Mitä hyötyjä saa, jos vaihtaa?
ilmakumirenkaat!
7
2679
Vastaukset
- tarja
ottaa kantaa kuin tuohon mitä hyötyä niistä renkaista on.Rattaat on todella paljon kevyemmät työntää,ainakin täällä maalla kun kaikki tienpätkät ei ole aurattu aamulla kun lähdemme ulkoilemaan niin huomattavasti helpottaa lumessa työntämistä.
- .,......
sen vaan sanon että kevyet ovat kuin mitkä...
- ä76
Ilmakumipyörät on oikein hyvät, suosittelen.
Eiköhän se onnistu se vaihtaminen, otappa selvää esim. lastentarvikeliikkeistä. Voi tosin olla melko arvokkaat irtaimena ostettunakin..- mamma
Emmaljungiin saa ainakin ilmakumirenkaita. Muistaakseni 20 € kpl. Hyödystä en sitten tiiä. Meillä ainakin tavalliset kovat pyörät liikkuu sohjossa ja lumessa samanlailla kuin noi ilmapyörätkin. Taitaa olla maku asia.
- Saana
Kevyet on työntää,mutta jos puhkee niin sisärengas on aika kallis 12e, ainakin Vantaalla.
- lukasa
ilma kumi renkaat ovat hyvät jos otat isot renkaat mitä isommat ja leveämmät sen parempi.vaihdoin itse ilmakumi renkaat vaunuihin akselin koko ratkaisee käykö renkaat vaunuihisi ei merkki.halkaisia ja kiinnitys pitää olla saman lainen.olen itse erittäin tyytyväinen nyky ajan ilmakumi renkaisiin.ne pitää täyttää mutta erittäin käytännölliset ja kevyt työntää kunhan rengas ei liian pieni 26 väh halkaisialtaan.
- Nimetön
niin renkaat tuli testattua sillon noin neljä vuotta sitten millon asiasta kyselin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659