Hakusessa olisi treenipaikka jostain itähelsingin suunnalta, esim. itis, myllypuro, kontula jne.
Aikaisempaa lajitaustaa on karate, ju-jujutsu ja bujinkan. Haussa olisi vakavasti otettava ja suoraviivaisesti lähitaisteluun sopiva laji. Pääpaino saisi olla aseettomassa tekniikassa. Bujinkanin vuosaaren treenit tiedän, mutta minulla on huonoja kokemuksia kyseisen seuran opetuksesta enkä siksi halua kyseiseen seuraan palata, vaikkakin bujinkan on itselleni "kamppailijana" antanut toistaiseksi eniten. Äänestää olen saanut yli 10 vuotta ja työskentelen valtion väkivaltakoneistossa. Kunto ikäiselleni normaali.
Osaisitteko arvon palstalaiset suositella sopivaa seuraa/salia. Kokemukset (huom. kokemukset, ei oletukset ja huhut) opettajien ammattitaidosta, seuran muusta porukasta, treenin sopivuudesta "asiakaspalveluammatteihin" jne. olisi mielenkiintoista luettavaa. Googlen avulla en vielä löytänyt hakemaani.
Kiitos etukäteen hyvistä vinkeistä.
Kamppailua itä-helsingissä?
2
1172
Vastaukset
- kom-2
Hipkossa on COmbat hapkidoa, joka itsepuolustukseen keskittyvä tyyli, toimintaa Kontulassa ja Meri-Rastilassa, Krav magaa herttoniemessä prime Fighters ja metron vieressä sörnäisissä Vilhovuorenkatu Combat Academy, jossa sekä aamu, että iltaharjoituksia.
Krav maga on yksi parhaita ja käytännön läheisimpiä itsepuolustuslajeja. - Soheir._So
Myllypuron liikuntamylllyssä on ainakin Shotokan karatea, hapkidoa ja aikidoa. Sijaitsee ihan metriksen vieressä ja paikka on iha mukava. Opettajia en tunne.
Herttoniemessä on taekwondoa ja sörnäisen metroaseman vieressä hapkidoa ja Kyokushin karatea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733774Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92031Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351256
- 1121148
- 1111125
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35896