Eilen Alppimatkojen käyttämän lentoyhtiön kone oli 12 tuntia myöhässä Salzburgiin.
Kannattaa käyttää reittilentoja ja buukata itse majoitus.
Alppimatkojen tilauslento 12 tuntia myöhässä
2
590
Vastaukset 2
- tvi62
Tuo ei ole syy käyttää reittilentoja ja valita omatoiminen matka. Kaksi vuotta sitten Münchenin reittikone lensikin saksan myrskjen takia Nürnbergiin. Lento lähti 7 tuntia myöhässä, mutta onneksi olin jo palaamassa takaisin päin. Vasta lomalle tuleville oli varmaan jonkinlaista säätämistä aikatauluissa. Matkanjärjestäjien matkoissa parasta onkin mielestäni juuri kuljetuksen vaivattomuus ja varmuus. vaikka sitten myöhässäkin.
Reittilentoja ja omaa majoituksen buukkausta käytän koska rahaa ei ole liikaa. - Polll
Muutama vuosi sitten olin Alppimatkojen matkalla ja lento oli Salzburgiin. Lentokentälle lähdin kotoonta
kello 5.30 ja hississä Schladmingissa olin viittä vaille 12 (toki tunnin aikaero vaikuttaa).Siinä välissä ehti vuokrata suksetkin. Ei taida onnistua itse etsityillä reittilennoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022142Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271071- 71917
- 58908
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93787
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta109697