Olen reilu kolmikymppinen mies ja minua kiinostaisi opetella parisalsan alkeet. Olen lahiaioina muuttamassa etelä-amerikkaan ja ajattelin että olisi varmaan hyvä osata ainakin salsan alkeet ennen sinne menoa, kun ilmeisesti siella ei tanssita samanlaisia paritansseja mita suomessa tanssilavoilla.
Olen katsellut tässä että jos ilmoitautuisi parisalsakurssille. Osaako kukaan sanoa, etta uskaltaako tälläinen vanhempi mies tulla ko. kursseille vai ovatko ne täynnä vain nuorempaa väkeä? Pitäisikö jostain löytää ensin tanssipari vai voiko yksinäinenkin mies tulla kurssille?
Minkä ikäisenä parisalsakurssille voi mennä?
salsasta kiinostunut
3
207
Vastaukset 3
- joukkoon
Iällä ei väliä. On kaikenikäisiä kursseilla.
- solosalsaaja
Eiköhän noilla tanssikursseilla ole enemmän yksin ilmoittautuneita naisia kuin miehiä... valitettavasti, koska minäkin olisin kiinnostunut parisalsasta (solosalsan alkeet on jo hallussa). Mene ihmeessä mukaan ja jos parin haluat, olen vapaaehtoinen. ;-)
Esimerkiksi baila bailan parisalsassa tanssijoiden keski-ikä lienee jossain kolmenkympin nurkilla. En ole 37 vuotiaana vielä itseäni ihan vaariksi tuntenut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496