Best Western Ban Ao Nang Resort

Hippu85

Moi.

Kukaan lähdössä Ao Nangiin 16.1. ja majoittumassa kyseiseen hotelliin? Onko kokemuksia hotellista? Paras ruokapaikka Ao Nangissa? Paras baari?

8

1161

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hippu85

olla hirveästi tähän hotelliin tulijoita, tai sitten keskustelu on aika niukkaa =) taidetaan hiippailla hotellilla ruottalaisten kanssa ;)23

• 261013

Lokakuussa tähän hotelliin lähtijöitä?

• mardis1

26.10. lähtö ja mielenkiinnolla odotan, mitä tuleman pitää ;)

• mardis1 kirjoitti:

26.10. lähtö ja mielenkiinnolla odotan, mitä tuleman pitää ;)

26.10.lähtö myös mut nyt vaan koh lantalle...tuossa hotellissa oltiin helmikuussa...ihan ok paikka...allasbaarin tarjonta nyt ei ihan ykköstä....sijainti tosi hyvä....saarille lähtöpaikka sadanmetrin päässä ja muutkin tärkeet jutut lähellä....

• Juuri näin, majoitukkaa vaan monikansaalliisten ketjujen hotelleihin niin rahaa jää mahdollliisimman vähän Thaimaahan.Samoin kunkäytte ruokailemassa esim Buffalo steak housessa tai Mc Donaldsissa niin paikallinen väestö ei vahingossakaan vaurastu!

• ibibiibibf

No jos halvemmalla saa kun paikallisten hotlan niin miks ei? Thaikkulaisia sielläkin töissä on ja tiettävästi palkkaakin siitä saavat joten eiköhän niistäkin oma osuus mee thaimaalaisille!

• teija20

Kiinnostais myös tietää ko. hotellista. Jostain luin, että hotellia uudistettu osittain vuonna 2011. Onkohan kellä tietämystä mitä tää pitää sisällään? Jostain arvosteluista luin, että kylppärit kehnossa kunnossa (vanhoja kirjoituksia) eli onkohan niille tehty mitään?

Kuvista päättelin, että koostuu useammasta rakennuksesta. Jos pystyy vaikuttamaan, niin onko suosituksia mistä rakennukseta kannattaa pyytää huone? Onko esim. joku rakennus uudempi tms.? Entä parvekkeiden suunta? Onko kaikki sisäpihalle eli altaalle vai osa "pusikkoon"?

Onks tän hotellin sisäänkäynnin vieressä ruokaravintola? Muutama vuosi sitten käytiin ja kuvien ja siainninsta päätellen muistelisin että ko. kohtaa olis joko kiinalainen ravintola tai sit buffet ravintola. Muistanko väärin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1490
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1180
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      879
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      801
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      685
    7. 52
      680
    8. 76
      586
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe