Katselin äsken videolta joskus aikoinaan nauhoittamaani Sinitaivas-kiertuetta ja siinä Antti Raiski ja Mira Kunnasluoto esittivät ihanan dueton Olet aina mielessäin, Elviksen biisistä You were allways on my mind. Tietääkö joku onko tuota biisiä levytetty suomeksi? Oli kaunista kuunneltavaa!
Olet aina mielessäin...
14
844
Vastaukset
- ..niin sitten väärin
Sellainen muistikuva on, että Tapani Kansa olisi kyseisen kappaleen levyttänyt...
- Annu.
Sitten en välitäkään kuulla koko biisiä suomeksi! Ja onhan se Elviksen tulkinta ihan eri planeetalta mutta kunhan nyt vaan tuli mieleen kun sitä eilen katselin.
- antaisitko?
Annu. kirjoitti:
Sitten en välitäkään kuulla koko biisiä suomeksi! Ja onhan se Elviksen tulkinta ihan eri planeetalta mutta kunhan nyt vaan tuli mieleen kun sitä eilen katselin.
Linkin mistä voi kuunnella Elvistä!
- Annu.
antaisitko? kirjoitti:
Linkin mistä voi kuunnella Elvistä!
Itse kuuntelen Elvistä jollen levyltä niin You Tubesta. Siellähän sitä on vaikka kuinka paljon.
Annu. kirjoitti:
Se nyt et yleensäkään kuuntele mitään kunnon musiikkia ( Elvistä nyt ehkä lukuunottamatta).
Tapsa laulaa upeesti noita Elviksenkin biisejä.- ehkä levyttäneetkin
Annu. kirjoitti:
Kyllä löytyy muitakin jotka ovat kyseisen kappaleen esittäneet. Esim. Ari Klem, Kurre, Anita Hirvonen. Frederik on esittänyt kappaleen nimellä Rukoilen sua rakkaimpain...
- Annu.
Justiinax kirjoitti:
Se nyt et yleensäkään kuuntele mitään kunnon musiikkia ( Elvistä nyt ehkä lukuunottamatta).
Tapsa laulaa upeesti noita Elviksenkin biisejä.No on sulla otsaa. Kuinka voit väittää että en kuuntele "mitään kunnon musiikkia", kun sulla ei ole hajuakaan siitä mitä mä kuuntelen! Tuo väite oli taas typeryydessään huippuluokkaa mutta siinä sarjassahan sinä oletkin yliveto.
Eikä ole olemassa "kunnon musiikkia" vaan on olemassa erilaisia musiikkimakuja joista jokaisella on oikeus valita mieleisensä. Kuuntele kaikin mokomin Tapsukkaa mutta voisit antaa muillekin mielipiteille tilaa. Annu. kirjoitti:
No on sulla otsaa. Kuinka voit väittää että en kuuntele "mitään kunnon musiikkia", kun sulla ei ole hajuakaan siitä mitä mä kuuntelen! Tuo väite oli taas typeryydessään huippuluokkaa mutta siinä sarjassahan sinä oletkin yliveto.
Eikä ole olemassa "kunnon musiikkia" vaan on olemassa erilaisia musiikkimakuja joista jokaisella on oikeus valita mieleisensä. Kuuntele kaikin mokomin Tapsukkaa mutta voisit antaa muillekin mielipiteille tilaa.Kyllä sä siinä tperyys-luokassa annat mulle kovan vastuksen ainaskin. Sitäpaitsi sä oot ite aina halveeraamassa sitä musaa mistä mä tykkään.
Tossa lopussa kirjotit kyllä ihan asiaa, mut se koskee muitakin kuin mua.- Annu.
Justiinax kirjoitti:
Kyllä sä siinä tperyys-luokassa annat mulle kovan vastuksen ainaskin. Sitäpaitsi sä oot ite aina halveeraamassa sitä musaa mistä mä tykkään.
Tossa lopussa kirjotit kyllä ihan asiaa, mut se koskee muitakin kuin mua.Mitä halveeraamassa? Vain Tapsukasta, jota en voi sietää, olen kirjoittanut negatiivista. Ketään muuta en ole moittinut. Eipäs yleistetä.
Kerroppa nyt ystävällisesti mitä on se musa mitä minä kuuntelen kun tunnut sen niin hyvin tietävän. Uskoisin myös että meillä on monta sellaista joista molemmat tykkää ja myös joitain kenestä ei kumpikaan tykkää. Ainakin yksi ja isolla yyllä. - Annu.
ehkä levyttäneetkin kirjoitti:
Kyllä löytyy muitakin jotka ovat kyseisen kappaleen esittäneet. Esim. Ari Klem, Kurre, Anita Hirvonen. Frederik on esittänyt kappaleen nimellä Rukoilen sua rakkaimpain...
Tuo Ari Klemin versio (ja miksei Kurrenkin) kiinnostaisi kovasti kun tykkään hänen äänestään muutenkin. Täytyy pitää silmät auki jos vaikka löytäisin jostain.
Annu. kirjoitti:
Mitä halveeraamassa? Vain Tapsukasta, jota en voi sietää, olen kirjoittanut negatiivista. Ketään muuta en ole moittinut. Eipäs yleistetä.
Kerroppa nyt ystävällisesti mitä on se musa mitä minä kuuntelen kun tunnut sen niin hyvin tietävän. Uskoisin myös että meillä on monta sellaista joista molemmat tykkää ja myös joitain kenestä ei kumpikaan tykkää. Ainakin yksi ja isolla yyllä.Joo mutta se on just kaikista pahinta ja mun mieltä harmittavin, että just Tapsaa aina ilkut kun se on mun ykköslaulaja.
Sun musiikkimausta mä tiedän ainaskin sen verran , että tykkäät Kari Tapiosta ja Mikko Mäkeläisestä ja Helmut Lotista, joista mä en taas niinkään välitä. Sen lisäksi inhoot Paula Koivuniemeä, kuten mäkin. Varmaan meillä on monia samojakin suosikkeja (kuten inhokkejakin). Muunmuassa Elvis, , Arja Korisva ja Marjorie lienee sellaisia yhteisiä suosikkeja.- Annu.
Justiinax kirjoitti:
Joo mutta se on just kaikista pahinta ja mun mieltä harmittavin, että just Tapsaa aina ilkut kun se on mun ykköslaulaja.
Sun musiikkimausta mä tiedän ainaskin sen verran , että tykkäät Kari Tapiosta ja Mikko Mäkeläisestä ja Helmut Lotista, joista mä en taas niinkään välitä. Sen lisäksi inhoot Paula Koivuniemeä, kuten mäkin. Varmaan meillä on monia samojakin suosikkeja (kuten inhokkejakin). Muunmuassa Elvis, , Arja Korisva ja Marjorie lienee sellaisia yhteisiä suosikkeja.Muistaakseni et tykkää Finlanderseista kuten en minäkään. Voin huonosti kun ajattelenkin niitä.
Nyt joku Finkkufani ottaa pultit mutta se ei ole minun makuuni.
Tommi Soidinmäkeä, Taikakuuta ja Tomi Markkolaa kuuntelisin vaikka kuinka.
Ja muistaakseni tykkäsit Patrizio Buannesta kuten minäkin. Ja sitten tykkään Il Divosta.
Oikeastaan ei ole montakaan mistä en tykkää, mutta monta sellaista mitä kyllä kuuntelen. Annu. kirjoitti:
Muistaakseni et tykkää Finlanderseista kuten en minäkään. Voin huonosti kun ajattelenkin niitä.
Nyt joku Finkkufani ottaa pultit mutta se ei ole minun makuuni.
Tommi Soidinmäkeä, Taikakuuta ja Tomi Markkolaa kuuntelisin vaikka kuinka.
Ja muistaakseni tykkäsit Patrizio Buannesta kuten minäkin. Ja sitten tykkään Il Divosta.
Oikeastaan ei ole montakaan mistä en tykkää, mutta monta sellaista mitä kyllä kuuntelen.Joo, Finkuista en tykkää yhtään. Tommi Soidinmäkeä, Tomi Markolaa ja Janne Raappanaa mäkin kuuntelen ja Patrizio Buanne on mun suosikki. Il Divosta en niin välitä, mutta en mä sitä inhoakkaan.
Laura Voutilaisesta, Katri-Helenasta, Tarja Lunnaksesta ja Milana Misicistä tykkään..
Muistaakseni sä et tykäkännyt Charles Plogmanistakaan. Mun makuuni se ainakin on liian äklö laulaja. Simo Silmusta ja Juha Metsäperästä en jaksa innostua.
Lauri Tähkästä ja Elonkerjuusta tykkäsin yhteenaikaan, mutta ne ovat nyt vähän liikaaalkaneet toistaa itseään. Kaikki biisit samanlaisia. Nightwishistä tykkäsin silloin kun Tarja Turunen lauloi siinä. Ne biisit oli hienojaja vähän erillaisia, kun Tarja lauloi niitä sellaisella klassisenlaulajan äänellä. Tästä Nightwishin uudesta laulusolistista en tykkää.
- kiitosta vaan
No on se hyvä, että jollakin olen aina mielessä! Kiitosta vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2266596- 1711745
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661527- 701094
- 1051010
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6957Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte126891Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy203873- 100836
En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66799