Tietääköhän kukaan todellisen vastauksen, voiko 1.6 -89 carina II säätää hammastankoa vai joutuuko koko systeemin vaihtamaan?
kerran otettiin hammastangon päätä näkyviin kun kuskin puolelta tuntui pientä väljää sisäpäästä ja selvisi että se ois se hammastanko..
Elikkäs iso työ ois tiedossa kesälle jos ei sitä saa säädettyä, ja tankoja ei kuulema löydy tohon 1.6 enää uutena kuten 2 litraseen :-/ sen verran tiedän faktaa että niissä on erilaiset hammastangot..
eli siis vastausta jään odottelemaan :)
Hammastangon kiristys -89 Carina II ?
4
1277
Vastaukset
- dagse
Millä lailla väljää? Hammastankoa ei voi kiristää ainakaan 1,6 corollassa. Hammastangon päätyholkeilla on taipumusta kulua varsinkin pitkään madalletuissa olleissa autoissa. Hammastanko alkaa kolisemaan ylös alas kuluneena. Korjaus on vaihtaa hammastanko tai ajella vanhalla ja olla välittämättä. Itse hammastanko on helppo vaihtaa kunhan moottori ja laatikko on poissa tieltä...
- Carina ukko
Pääty holkki maksaa tojolla 5€/kpl. Vaihtoo menee noin puoli tuntia helppo homma.
Hammastangon suojakumi irti.
Avaa lukitukset (peltinen) ja irroita raidetanko hammastangon päästä.
Käännä pyörät ääriasentoon toiseen suuntaan.
Kangota nailon holkki irti pienellä ruuvarilla.
Uusi tilaansa ja loppu kasasus.- carina kakkonen
Taisi olla muistaakseen väljä sivusuunnassa..
madallettu auto kylläkin on kyseessä..
Ei ois tietyst kallista holkkia vaihtaa, vaikka hukkaan meniskin, ei tullut sillon katsoes aateltua et millaset holkit siel oikein on.. - Carina ukko
carina kakkonen kirjoitti:
Taisi olla muistaakseen väljä sivusuunnassa..
madallettu auto kylläkin on kyseessä..
Ei ois tietyst kallista holkkia vaihtaa, vaikka hukkaan meniskin, ei tullut sillon katsoes aateltua et millaset holkit siel oikein on..Kyllä ne toyotalla tietää,kun sanoo että nailon holkit hammastangon päihin. Ovat aika aikas yleinen vika,jos mittariss rupea olemaan 300-400tkm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2456097Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k314506Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,242562Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3122306Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast501505Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1781444Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611349Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331277- 351054
- 1751021