Hyvää alkanutta uutta vuotta!

yksmies

Toivottaen hyvää uutta vuotta
vuoteen uuteen astua saanen?
Vaik' miestä mielen muuttanutta
tuskin minusta tulisikaan en
näkymättömällä olemassaololla
kurjuuden maksimoinnilla
enää elämääni jatkaa voisi
ehkä uusi tuleva vuosi
onnen mukanaan toisi?


Hyvää alkanutta vuotta toivottaen,
"Pertti."

11

533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihanaa Eloisaa Vuotta Uutta.
      Onnellista.
      Ja en suotta.
      Uskoaan ei menettää sovi.
      Toivoaan kannattaa tovin.
      Odottaa.
      Jos Rakkautta halajaa.
      Mut kaiken kauniin kuitenkin.
      Sinulle Miekkonen soisin.
      Sävelin uusin.
      Hymyilen ja hyräilen.
      Jokainen kun on laulun arvoinen :)

      Nautitaan, ja kiitän menneistä

      • yksmies.

        Kiitos Margitta kauniista, lohduttavista sanoista.
        Halaus toivotuksen kera. :)


    • kaikkea hyvää alkaneelle uudelle vuodelle.
      Olkoon se ilon ja rakkauden täyteinen.

      Kiitos päättyneen vuoden yhteisistä hetkistä,
      tuot läsnäolollasi paljon hyvää.

      Kaikkien surullisten tapahtumien jälkeen pitää
      toivoa myös rauhaa, rauhaa !

      • rauhaa ja rakkautta. :)


    • Vuosi sitten alkanut ja varmaankin niin monenlaisilla
      tunnelmilla,vielä vaihdellen mutta tuuliviirinä raskasta
      olla,etenkin jos ääripäät viettelevät toisiaan.

      Toivotaan tästä vuodesta jokaiselle jotain uutta
      sävyä arkeen ja ei tuo viime vuosikaan niin paha
      ollut,oikeastaan hyväkin tietyssä mielessä,vaikka
      aallot toisinaan heittelivätkin.

      Sinulle Hyviä hetkiä tähän alkaneeseen vuoteen !

      • kiitos kommentistasi.
        Välillä myrskyää, huomaa ainakin elävänsä. ;)


    • Tapiontytteli

      Vuosi kulkenut jo tovin matkaa
      -tästä kai jo hyvä jatkaa...

      "Kurjuuden maksimointi"
      Sanoilla on jännä sointi
      -samalla kun jotenkin lohdutonta niin
      Saundi kolahtaapi sielun maisemiin

      Onnea sulle toivotan
      triljoonakilon lailla
      Iloisilla hetkillä,
      ajoilla riemukkailla
      - Sulle toivotukseksi laittaa tahdon

      • yksmies.

        pitkästä aikaa.

        Vuosi on vierähtänyt, kaikki ennallaan.
        Kerttukin hyräilee tuossa,
        eikös sitä niin sanota että tyytyväinen "kissa" kehrää. ;)

        Monine huolineni ei onnentoivotukset aina riitä,
        mutta iloisia hetkiä ja riemukkaita aikoja, niistä pitäisi
        kyetä ottamaan kiinni.

        Onnellista vuotta sinullekin toivotellen,
        hienoja runoja kirjoittelit tuonne aiemminkin,
        en vain ole vielä ehtinyt kommentoimaan...
        aina on mukamas niin kiire. :D


      • Tapiontytteli
        yksmies. kirjoitti:

        pitkästä aikaa.

        Vuosi on vierähtänyt, kaikki ennallaan.
        Kerttukin hyräilee tuossa,
        eikös sitä niin sanota että tyytyväinen "kissa" kehrää. ;)

        Monine huolineni ei onnentoivotukset aina riitä,
        mutta iloisia hetkiä ja riemukkaita aikoja, niistä pitäisi
        kyetä ottamaan kiinni.

        Onnellista vuotta sinullekin toivotellen,
        hienoja runoja kirjoittelit tuonne aiemminkin,
        en vain ole vielä ehtinyt kommentoimaan...
        aina on mukamas niin kiire. :D

        Hei

        Huomasin tämän yöllä käydessäni, mutta päätin jättää
        sanaseni aamuun, kun on silimät paremmin aukosellaan
        Kas, miten hyvän mielen teit, kun Kerttuakin näin muistit
        - kissa se onkin sellainen salaperäinen “otus”, siinä rauhassa
        silitellen on, kissa tyytyväisnä kehrää, ja sitten
        Kuin yllättäin jo kyntes paljastaa se voi :))
        Ei toki Kerttu!! Sitä en tarkoittanut lain!!

        Huolet on meillä ihmisillä niin moninaiset
        Osin tietysti samanlaisetkin, vaan,
        me kukin omalla näin tavallamme
        huolet kohtaamme ja muassa kannamme.
        Ei ole tähän reseptiä yhdenlaista
        näin kuinka huolen taakkaa keventäen käydä vois.
        Lämpimät aatokset kuitenkin
        Sun puolees käännän.

        Elon virta vie purttamme vinhasti
        ei joka satamaan aikamme riitä
        Vesi kokassa velloo ja pärskyää
        purjeet ne tuulessa paukkaa
        - Lennä mun purteni , lennä

        Ei millään kaikkeen ennä
        kun viisarit kellossa laukkaa
        vaan ehdithän hetkeksi viivähtää
        Sinulle suuret Kiitokset siitä
        - ja onneakin toivotit koko vuodeksi ;))


        Ps.
        Kiva, että olet ehtinyt käydä lukukinkereillä
        Siis Kiitos palautteestakin


      • yksmies.
        Tapiontytteli kirjoitti:

        Hei

        Huomasin tämän yöllä käydessäni, mutta päätin jättää
        sanaseni aamuun, kun on silimät paremmin aukosellaan
        Kas, miten hyvän mielen teit, kun Kerttuakin näin muistit
        - kissa se onkin sellainen salaperäinen “otus”, siinä rauhassa
        silitellen on, kissa tyytyväisnä kehrää, ja sitten
        Kuin yllättäin jo kyntes paljastaa se voi :))
        Ei toki Kerttu!! Sitä en tarkoittanut lain!!

        Huolet on meillä ihmisillä niin moninaiset
        Osin tietysti samanlaisetkin, vaan,
        me kukin omalla näin tavallamme
        huolet kohtaamme ja muassa kannamme.
        Ei ole tähän reseptiä yhdenlaista
        näin kuinka huolen taakkaa keventäen käydä vois.
        Lämpimät aatokset kuitenkin
        Sun puolees käännän.

        Elon virta vie purttamme vinhasti
        ei joka satamaan aikamme riitä
        Vesi kokassa velloo ja pärskyää
        purjeet ne tuulessa paukkaa
        - Lennä mun purteni , lennä

        Ei millään kaikkeen ennä
        kun viisarit kellossa laukkaa
        vaan ehdithän hetkeksi viivähtää
        Sinulle suuret Kiitokset siitä
        - ja onneakin toivotit koko vuodeksi ;))


        Ps.
        Kiva, että olet ehtinyt käydä lukukinkereillä
        Siis Kiitos palautteestakin

        yritän olla vähän aktiivisempi tulevaisuudessa,
        tuli niin antoisia kommentteja. Piristi kummasti mieltä,
        kiitos.


      • Tapiontytteli
        yksmies. kirjoitti:

        yritän olla vähän aktiivisempi tulevaisuudessa,
        tuli niin antoisia kommentteja. Piristi kummasti mieltä,
        kiitos.

        Kivalta tuntui lukea



        .... kuulumisiin :))))
        nyt siis Hei


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe