Monni haussa

>o

7

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fish KING

Tollanen suklaamonnihan elää aikas vaatimattomasti ja mahtunee täys kasvuisena n. kuution altaaseen

Niitä kyllä löytyy joka kodin makuu huoneesta vetämässä kalsarikännejä tai tv ruudun edestä vahtaamassa jalkapalloa, korjaan potkupalloa

• >o

Olen tainnut tietämättäni omistaa jo pidemmän aikaa suklaamonnin! ;)

• Suklaan vaimo

Meidän suklaamonni on onnistunu lisääntymään jo kolmesti. Keskimmäinen poikanen tulee luovutusikään n. kolmen vuoden kuluttua. Laitanko varaukseen?

• >o

Katos pihkura, niin on muuten meilläkin kahdesti. Poikaset ovat vaan vielä niin kovin pikkuisia ja vikkeliä liikkeissään ettei niitä meinaa tunnistaa ko. lajiksi. Eeii, kyllä taitaa nämä nykyiset riittää vaikka niin ihania ovatkin, poikaset kun ovat niin kovin vaativia ja koko ajan saa olla ruokkimassa. Aika kovia ovat sotkemaankin ja tuhoamaan kasveja ym. asumuksensa sisustusta. Sitäpaitsi, olen kuullut että luovutusikää lähestyessään aiheuttavat usein omistajilleen pahanlaatuista ihottumaa. Mutta kaunis kiitos tarjouksesta, onnellisia hetkiä sinulle näiden ihastuttavien ja vihastuttavien otusten parissa. :)

• hoitsukki
        >o kirjoitti:

Katos pihkura, niin on muuten meilläkin kahdesti. Poikaset ovat vaan vielä niin kovin pikkuisia ja vikkeliä liikkeissään ettei niitä meinaa tunnistaa ko. lajiksi. Eeii, kyllä taitaa nämä nykyiset riittää vaikka niin ihania ovatkin, poikaset kun ovat niin kovin vaativia ja koko ajan saa olla ruokkimassa. Aika kovia ovat sotkemaankin ja tuhoamaan kasveja ym. asumuksensa sisustusta. Sitäpaitsi, olen kuullut että luovutusikää lähestyessään aiheuttavat usein omistajilleen pahanlaatuista ihottumaa. Mutta kaunis kiitos tarjouksesta, onnellisia hetkiä sinulle näiden ihastuttavien ja vihastuttavien otusten parissa. :)

Olis ensimmäinen poikanen valmiina uuteen kotiin, jo keväällä, hae pois hintaan, mutta ehdottomasti hyvään kotiin. On kova syömään, silti pysynyt hoikkana, että ruokaa pitää olla, joskus jopa yöllä tarvitsee, mutta syö melkein mitä vaan.

• fish KING
        hoitsukki kirjoitti:

Olis ensimmäinen poikanen valmiina uuteen kotiin, jo keväällä, hae pois hintaan, mutta ehdottomasti hyvään kotiin. On kova syömään, silti pysynyt hoikkana, että ruokaa pitää olla, joskus jopa yöllä tarvitsee, mutta syö melkein mitä vaan.

"reps"

8)

• Tulipyrstö1
        fish KING kirjoitti:

"reps"

8)

ON NE IIIHANIA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe