Monni haussa

>o

7

546

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fish KING

Tollanen suklaamonnihan elää aikas vaatimattomasti ja mahtunee täys kasvuisena n. kuution altaaseen

Niitä kyllä löytyy joka kodin makuu huoneesta vetämässä kalsarikännejä tai tv ruudun edestä vahtaamassa jalkapalloa, korjaan potkupalloa

• >o

Olen tainnut tietämättäni omistaa jo pidemmän aikaa suklaamonnin! ;)

• Suklaan vaimo

Meidän suklaamonni on onnistunu lisääntymään jo kolmesti. Keskimmäinen poikanen tulee luovutusikään n. kolmen vuoden kuluttua. Laitanko varaukseen?

• >o

Katos pihkura, niin on muuten meilläkin kahdesti. Poikaset ovat vaan vielä niin kovin pikkuisia ja vikkeliä liikkeissään ettei niitä meinaa tunnistaa ko. lajiksi. Eeii, kyllä taitaa nämä nykyiset riittää vaikka niin ihania ovatkin, poikaset kun ovat niin kovin vaativia ja koko ajan saa olla ruokkimassa. Aika kovia ovat sotkemaankin ja tuhoamaan kasveja ym. asumuksensa sisustusta. Sitäpaitsi, olen kuullut että luovutusikää lähestyessään aiheuttavat usein omistajilleen pahanlaatuista ihottumaa. Mutta kaunis kiitos tarjouksesta, onnellisia hetkiä sinulle näiden ihastuttavien ja vihastuttavien otusten parissa. :)

• hoitsukki
        >o kirjoitti:

Katos pihkura, niin on muuten meilläkin kahdesti. Poikaset ovat vaan vielä niin kovin pikkuisia ja vikkeliä liikkeissään ettei niitä meinaa tunnistaa ko. lajiksi. Eeii, kyllä taitaa nämä nykyiset riittää vaikka niin ihania ovatkin, poikaset kun ovat niin kovin vaativia ja koko ajan saa olla ruokkimassa. Aika kovia ovat sotkemaankin ja tuhoamaan kasveja ym. asumuksensa sisustusta. Sitäpaitsi, olen kuullut että luovutusikää lähestyessään aiheuttavat usein omistajilleen pahanlaatuista ihottumaa. Mutta kaunis kiitos tarjouksesta, onnellisia hetkiä sinulle näiden ihastuttavien ja vihastuttavien otusten parissa. :)

Olis ensimmäinen poikanen valmiina uuteen kotiin, jo keväällä, hae pois hintaan, mutta ehdottomasti hyvään kotiin. On kova syömään, silti pysynyt hoikkana, että ruokaa pitää olla, joskus jopa yöllä tarvitsee, mutta syö melkein mitä vaan.

• fish KING
        hoitsukki kirjoitti:

Olis ensimmäinen poikanen valmiina uuteen kotiin, jo keväällä, hae pois hintaan, mutta ehdottomasti hyvään kotiin. On kova syömään, silti pysynyt hoikkana, että ruokaa pitää olla, joskus jopa yöllä tarvitsee, mutta syö melkein mitä vaan.

"reps"

8)

• Tulipyrstö1
        fish KING kirjoitti:

"reps"

8)

ON NE IIIHANIA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1957
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1706
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1421
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      75
      1098
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      26
      1004
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe