Saako mistään DNA:n liikkeestä ostettua kannettavaa kytkykauppana, kun hankkii mokkulan? En ainakaan netistä olee mitään mainosta löytänyt.
Vastaukset 3
- olli43
ja luottotiedot pitää olla kunnossa tietenkin.
- Polo09
DNA:lta sai ainakin 1.5 vuotta sitten kytkynä Aserin kannettavaa tietokonetta. Itsellä vielä puolivuotta kytkyä jäljellä. Tyytyväinen olen ollut läppäriin ja DNA-mokkulan toimintaan.
- Dna-asiakas
Polo09 kirjoitti:
DNA:lta sai ainakin 1.5 vuotta sitten kytkynä Aserin kannettavaa tietokonetta. Itsellä vielä puolivuotta kytkyä jäljellä. Tyytyväinen olen ollut läppäriin ja DNA-mokkulan toimintaan.
Jep saa kyllä! Minä kävin eilen kyselemässä ja saa. 2vuoden sopimus ja 22e/kk maksaa läppäri sitte mokkula..Mokkulan hinta riippuu sitä kuinka nopean netin haluat:) Dna kauppaan meet niin siellä kertovat lisää:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3271468- 1141196
- 1151065
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22837- 116831
- 111812
- 18460
- 38434
- 36423
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i90422