Enpä tiedä kuuluuko tämä nyt tänne, mutta kaipaisin vinkkejä. Poikamme on 5kk 2vko:a kun meillä on hääpäivä. Olemme ajatelleet laittaa hänet ekaa kertaa silloin yön yli hoitoon (kummitäti tulee meille hoitamaan). Yleensä olemme viettäneet hääpäivää ja kihlapäivää hotellissa toisella paikkakunnalla. Ensin on tutustuttu nähtävyyksiin yms, sitten on syöty hyvin ja loppuillasta menty baariin. Aamulla on vielä käyty jossain.
Koska haluamme baariin (eka kerta sitten raskaaksi tulon jälkeen) ja emme halua että poika on kokonaista vuorokautta hoidossa, niin nähtävyydet jäävät nyt väliin. Lähimmässä kaupungissa (Lahti) ei oikein ole huoneita vapaana. Olisiko ideoita mihin mennä tai mitä tehdä? Kovin kaukana Lahdesta tämä paikka ei saisi olla, koska emme halua "törsätä" aikaa matkoihin.
2v. hääpäivä
LeenuLii
2
380
Vastaukset
- kasaritäti
Mitäs jos tekisitte poikkeuksen ja valitsisitte jonkun maatilamajoituksen/vuokramökin/kylpyläpaikan, jossa voisitte viettää romanttisesti illan yhdessä ja lähteä aamulla kotiin päin.
Pienissä majoituspaikoissa voi olla todella upea palvelu, kun kerrotte miksi tulette sinne ja mitä toivoisitte. Majoitusyritys voi tarjota monenlaista pientä ohjelmatapahtumaa/elämyksiä, kuten hemmotteluhoitoja, savusaunan, moottirikelkka-ajelun eli varatessanne majoituspaikkaa pyytäkää tarjous, mitä voisitte kahden siellä tehdä. - frangrabba
jospa tekisitte poikkeuksen ja pysyisitte kotona
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36911Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700