Olen nyt 12-vuotta ja olen lievästi ylipainonen. Olen harrastanut yleisurheilua, tanssia ja jalkapalloa.
Tällä hetkellä harrastan vain tanssia, mutta haluaisin jotain muutakin liikuntaa sen kanssa.
Olen myös kotona yrittänyt pelata urheilkupelejä (Wii Fit, tanssipeli, Wii sprt resort ym), mutta silti haluaisin mennä ihan ulos liikkumaan ja harrastamaan.
Yleisurheilu loppui, kun vaihdon paikkakuntaa. Juoksussa olin aika hyvä, joskus saatoin tulla jopa ensimmäiseksi.
Tanssin hip hop- tanssia ja juokkuehenki on hyvä ja olen saanut paljon uusia ystäviä. Valmentaja on mukava, ei painosta ym.
Jalkapallossa kävi vähän huonommin. Valmentajana oli nuori tyttö, joka ei oikein välittänyt valmentamisesta. Innostus loppui viimeistään siinä vaiheessa, kun olimme harkoissa ja päätimme pelata harjoituspelin vuotta nuorempien kanssa. No, valmentaja meni sitten sanomaan maalivahdille, että älä syötä tuolle läskille ja osoitti minua. Sattumoisin minä satuin kuulemaan sen ja jätin homman kesken. Minut toivotettiin vielä tervetulleeksi joukkueeseen, mutta sinne en enää mene.
Eli, etsisin jotain liikuntaa, missä ei kiusata erilaisuuden takia. Jalkapallosta jäi semmoinen arkuus, ettei oikein mitään viitsi aloittaa, kun pelkää, että siellä haukutaan ym.
Ylipainoiselle harrastus
8
901
Vastaukset
- who know
ei ole harrastuksissa ainakaan en ole kuullut valmentajilta mitään mutta muut ovat kyllä haukkuneet koulussakin ja kotonakin kuullut vanhemmilta
olen kokeillut mm.
judoa (tuttuja haukkujia luokalta ja uusia haukkujia salilta sain myös usein nyrkistä harkkojen jälkeen)
airsoftia (meni ihan hyvin mutta porukka alkoi vittuilemaan jo siitä kun ei ollut kunnon varusteita maku meni..)
kendoa (tässä vaiheessa olin jo käkkinyt itsesäälissä kotona koneella pilannu selän ei enään selkäkestänyt oli pakko lopettaa)
pyöräily (harrastan yksin keskinopeaa maantiepyöräilyä useita kilometrejä päivässä yksin olin paikallisessa seurassa mutta eihän ne mua ootelleet..)
eli suosittelen itsenäistä pyöräilyä ja nimimerkin takana neuvojen kyselemistä ;) ja jos sattuu oleen ystäviä jotka sitä harrastavat kysele niiltäkin ;P itse kyselen neuvoa täältä ja isältä :)
ikää 16v painoa 100kg ja pituutta 185 - ElluPe0llu
Uinti ja lähes kaikki siihen liittyvää.
Ensimmäiseksi ehdottaisin vesi liikuntaa. Sillä tavalla aloittaja saa helposti omalla tahdillaa tehdä mitä haluaa. Ja kukaan ei ole tuijottamassa miltä näytät tai kuinka paljon hikoilet. Olethan vedessä
Minä pidin paljon siitä - JouJou :D
Öymm.. täytän kohta 12 ja mäkin olen lievästi ylipainoinen.. meillä on vieressä järvi käyn lähes joka päivä uimassa.. ja tanssin myös hip hoppia.. Olen silti ylipainoinen välilla juoksen ulkona itseni melkein läkähdyksiin kun haluan liika kilot pois! Ja oon löytäny hyvän tavan yrittää pudottaa painoa www.kiloklubi.fi
Et laihdu kunnolla, jos liikut paljon, ja myös syöt pajon. Itse juoksen 10 km noin joka toinen päivä, enkä syö kovinkaan paljon " roskaruokaa". Sinun kannattaa alkaa syödä terveellisesti, ja liikku paljon. Jos et laihduta, niin viimeistään aikuisiässä diabeteksen riski on suurepi.
- kickkboxerrrrrrrrrrr
Itse käyn potkunyrkkeilyssä.. Siellä on jo sen verran vanhempia ihmisiä (20-40v), joten siellä ei kiusata ja osoitella erilaisuuden takia. Ainoastaan jos motivaatio puuttuu ja olet laiska valmentajat suuttuvat.. Nähnyt itse kuinka koulukiusattuja nörttejä heitetty sieltä ulos, koska he eivät näytä piittaavan lajista yhtään vaan haluavat päästä hakkaamaan kiusaajat. Itsellä tosi hyviä kokemuksia sieltä. Jo 4 vuotta takana potkunyrkkeilyä ja aina kiva mennä treeneihin. Ps. siellä mennään aika pitkälti sen tahdin mukaan jolta itsestä tuntuu..
- heppailijaaa98
Tallilla on hyvä yhteishenki (useimmilla ainaskin) ratsastaessa kehittyy tasapaino, koordinaatiokyky ja kunto. Ratsastus on todella vaativa ja se on kunnon urheilua.(pudottaa painoa mainiosti) :D Ratsastustuntien hinnat vaihtelevat 10e-30e paikkakunnasta sekä tallista riippuen.
Kannattaa kokeilla!!!!
- ihanne_Vartalo
NO SIIS jos oot noi paljo liikuntaa muka harrastanu ni et kyllä voi olla ylipainone :Oja muka lievästi.. niino jos on ylipainone ni ei siin auta ku myöntää et on läski eikä mitää et lievästi joopajoo. jos oot lievästi ni sillo oisit normaali eikä mitää laihdutust tarttis mut siis jos tarttet ni sittehä sä oot pullee mut ei siin mitää se on aikas normaalii(taino.. miten sen ny ottaa). mut anyway kannattas kokeilla vaik rasvaimuu ku ei sulle muu näytä tehoovan.... mut siis se jalkkisvalmentaja ni tota aika ilkee kyl vaik itte oisin tehny samanlail koska siis koko joukkueha siin kärsii jos yks ei jaksa juosta... ja sitte ni ootko varma et se tarkotti just sua, ei kaikki ain välttämät puhu susta vaik pullukka ootki!! mut nojoo ei käy kateeks sua... mut itte harrastin jalakapalloo ja kyllä siinä hyvi pysy hyväs kunnos että sä et sitte oo tainnu iha kunnol reenaa..
mutjoooo iha mite vaaa heheheh- koripalloilija<3
kun aloin harrastaan liikuntaa olin aikapaljonkin ylipainoinen ja nyt jo vähän alle 5 vuotta koripalloa tuli harrastettua siellä löytää hyvän joukkueen AINA ja koripallossa on monia niinkun sanot lieväti ylipainoisia ja siellä laihtuu nopeesti kunhan muistaa syödä terveellisesti
PS.jos nyt haluat muutenkin harrastaa liikuntaa niin kannattaa käydä edes pienelläkin lenkillä vaikka kerran tai kaksi viikossa;)
niinja kertoisitteko että missä harrastte sitä hiphoppia kun oon just etsimässä jotain tanssiharrastusta no tietysti vähän halvempaa kun kaikki on ihan hirveen kalliita;(niin ja asun sitten tampereellaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269