tapasin ihnan miehen ja ah se oli heti sellast sulouisuutta se ei saanu silmiä irti enkä mä siitä..no nyt tilanne muutu ihan kun se pakoilis mix????tarviin sitä ja se on öin ja päivin mieles!!!helppis mii...käyäänkö yhteen??
mites on laita härkä+kalat??
12
3905
Vastaukset
- sota..heh
Muu ei synkkaa kuin sexy. Kalatar on hyvä sänkykumppani, silloin kun on. Kalanainen on pohjimmiltaan hyväluontoinen, mutta ei kestä Kalanainen osaa kyllä "suolata" ja nimitellä ja pahoinpidellä henkisesti ja heittäytyä marttyyriksi. No avioliittohan on sellaista toisensa sietämistä ja eipähän tarvitse olla yksin. Sellaista hellä rakkaussuhdetta ei meillä ainakaan ole ollut vielä 30-vuoteen.
- BellaDonna
Ollaan oltu yhdessä melkein vuosi ja edelleen on sellasta hempeilyä kun alussa. (minä kalat ja mies härkä) Ei tuosta selvinnyt kumpi teistä on kala ja kumpi härkä.
Jos mies on Härkä niin Härkä saattaa olla joskus hieman juro ja vetäytyvä mutta anna aikaa ja tilaa sekä näytä että välität mutta älä ole hyökkäävä sillä silloin härkä vetäytyy enemmän vaan. Härkä haluaa olla varma että toisen tunteet on yhtä vahvat kuin omat ja on niin konservatiivinen että....
Jos taas kala niin kala vetäytyy omaan maailmaansa joskus. Kala saattaa kokea "ahdistelua" jos toinen vaatii liikaa ja liian nopeesti.- kolmikymmenvuotinensota
Kalaksi osaat tosi hyvin analysoida "suhteemme".
Minä saan olla esim. jatkuvien hyökkäilyjen kohteena. Miltähän tuntuis kokea rakkaus jossa tunteet olisivat yhtä voimakkaat ja tasa-arvoiset puolin ja toisin. Taitaa olla ihan turha edes enää sellaista toivoa. mutta kyllä ihminen kaipaisi sellaistakin sydämen hoitoa.
- timo
kokeile katsoa horoskooppi.com sta,
astrologiset ilmaispalvelut/biorytmiharmonia.
minusta aika kiva juttu ja todennut että toimii!- mii
nii tota toi biorytmiharmionia,
mulle tuli siinä erittäin vahva,
joten tarkoittaako että hyvä juttu?
- härkä n & kalat m
olen ollut 14 vuotta kala miehen kanssa naimisissa ja edelleen..ylä/alamäkeä,mut ketkäs ne täydellisiä olisivat??? Kokeile!!!
Härkänainen- Härkänainen
Olen ollut kalamiehen kanssa naimisissa ja kyllästyin hänen tylsyyteensä. Mukava, fiksu ja sosiaalinen mutta tylsä. Härkänainen tarvitsee rinnallensa voimaa, miehekkyyttä ja innovatiivisuutta kuten Leijonan!!! yhdessä oltu leijona miehen kanssa 5 vuotta ja arkea ei ole vielä edes tullut, hän on mielettömän innovatiivinen ja rohkea! Itse olen rauhallisempi ja maanläheinen ja hän sopivasti laittaa minut liikkeelle!
- Wiiwi77
Meillä härkätyttö ja kalapoika sopii hyvin yhteen.Tapellaan todella harvoin, nauretaan yhdessä päivittäin. Ihanan tasaista arkea =)
- Tasaista todellakin
Just niin, tasaista todellakin ja pirun tylsää. Kala on minusta tylsä ja yllätyksetön, täysin väritön. Härkä kaipaa rinnalleen säpinää. Elin suhteessa kalaan ja vasta 5 vuoden jälkeen huomasin että vaikka kaikki oli periaatteessa hyvin, en enää jaksanut niin tylsää kumppania.
- *härkätyttö*
kyllä,härkä ja kalat sopivat yhteen,mutta heille tulee myös riitoja,ja niiden selvittämisessä menee jonkun aikaa,koska kalat merkkistä poikaa on vaikea taivutella sovintoon..kokemusta on :) mutta varmasti sovitte yhteen! onnea! :)
- härkä nainen
ei sovi!! pelkkää riitaa, kumpikaan ei siedä toista!!!
- Bull-girl
härkä nainen kirjoitti:
ei sovi!! pelkkää riitaa, kumpikaan ei siedä toista!!!
Itse olen härkä-nainen... Kalamiehet ihastuvat ja rakastuvat minuun päätä pahkain ja heistä saan riesaa kiusaksi asti, vaikken olisi sen kummemmissä suhteissa heidän kanssaan olleet... Mistä lie johtunee???
Olen leijonan kanssa naimisissa. Meillä valjua, minä tempperamenntisempi ja mies sellainen hiljainen hyssykkä, mutta kiltti ja turvallinen. Muuten meillä ihan hyvä yhdessä, mutta jotain puuttuu ja paljon!
Päädyn jotenkin aina kalamiesten kanssa jutustelemaan, (ilman, että edes tiedän etukäteen tähtimerkkiä) ja keskustelut ovat todella syvällisiä ja henkeviä.
Aina vaan käy niin, että kalamiehet retkahtavat minuun, halusin tai en. Olivatpa he naimisissa tai eivät. Ovat olleet valmiita tekemään mitä vain vuokseni, vaikken pidä itseäni kovin ihmeellisenä, mutta jokin minussa viehättää ja kiehtoo heitä. Olen aikoinani seurustellut härkä-miehen kanssa ja hänet koin todella turvalliseksi. Seksi oli rajua ja ihanaa, mutta suhteemme oli kovin mustasukkaista ja myrskyisää, silti jokin piti meidät kahdet yhdessä, kunnes minä kyllästyin ainaiseen mustasukkaisuuskohtauksiin, joka lopulta äityi väkivallaksi miehen puolelta... No, leijonan kanssa menin naimisiin, mutta kalamiehet roikkuvat yhä perässäni... Jotenkin hauskalla ja säälittävälläkin tavalla huvittavaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992