Sinä olet kaunis
uneni kuva
lämmin ajatus
minua seuraava.
Sinulla on monta nimeä
kuten ikävä
rinnassani
ja rakkaus
sydämessäni.
Ajaton
on meidän löytömme
rakkauden teiltä
ja olkoon se ikuinen ...
Sinulle kaunein ...
11
416
Vastaukset
- Kodin kone.
Oli kaunis
joka haihtuu,
kun aamu saa.
Siinä rinnallasi
kuljin ja tuoksui
maa.
Katseesi tuo
niin kuuma
kertoi sen mitä
sanonut et.
Tässä se on
se meidän...
Uusi liesituuletin..:)- runo64-1
... oikein hymyn tuova runo
ja mikä loppuhuipennus !!!
ei muuta kuin omaksi aloitukseksi palstalle
kirjottamaan.
kiitokset tosi hienosta palautteestasi
ja hyvän ja iloisen päivän toivotukset
sinulle lähetän. - kodin kone.
runo64-1 kirjoitti:
... oikein hymyn tuova runo
ja mikä loppuhuipennus !!!
ei muuta kuin omaksi aloitukseksi palstalle
kirjottamaan.
kiitokset tosi hienosta palautteestasi
ja hyvän ja iloisen päivän toivotukset
sinulle lähetän.En nyt ollut oikein "rakkausruno tuulella" .. no tosi autohan se on se miesten rakkain lelu..kait? Mut laitoninsitten ton liesituulettimen. Itse näuroin vedet silmissä,,,,,, Ja oneksi sulla oli myös huumorintajua. Kiitos siitä.
Hauskaa ja kaunista päivää myös itsellesi. Ajattelin lähteä maastoon kuvaamaan tuota upeaa talvi maisemaa. - runo64-1
kodin kone. kirjoitti:
En nyt ollut oikein "rakkausruno tuulella" .. no tosi autohan se on se miesten rakkain lelu..kait? Mut laitoninsitten ton liesituulettimen. Itse näuroin vedet silmissä,,,,,, Ja oneksi sulla oli myös huumorintajua. Kiitos siitä.
Hauskaa ja kaunista päivää myös itsellesi. Ajattelin lähteä maastoon kuvaamaan tuota upeaa talvi maisemaa.... se autokin sopinut tosi hyvin loppuun
kun on ns. kallis lelu
mutta oli se noinkin valloittava.
toivottavasti löysit hyviä näkymiä
kuvakulmia
ja siten päiväsi oli onnistunut.
kiitos vielä hyvistä sanoistasi
ja toivotan mitä parhainta päiväsi hetkien virtaan
halauksin. - Kodin kone.
runo64-1 kirjoitti:
... se autokin sopinut tosi hyvin loppuun
kun on ns. kallis lelu
mutta oli se noinkin valloittava.
toivottavasti löysit hyviä näkymiä
kuvakulmia
ja siten päiväsi oli onnistunut.
kiitos vielä hyvistä sanoistasi
ja toivotan mitä parhainta päiväsi hetkien virtaan
halauksin.Liesituuletin..Oli ei niin tavallinen, se siinä nauratti minua ainakin...;)
Joo kyllä oli upea hetki luonnossa, en siellä kauan ehtinyt olla.. ! Mutta sain tosi upeita kuvia. Ja muutenkin tuli ihan mieletön fiilis. Luonto on mahtavaa.
Ajattelin mennä myös tänään... Mutta -20C on vähän likaa, kamerakin hyytyy.
Oikein upeaa päivää myös sulle. Runoillaan !
- hilla53
kaunis ajatus
unelma saavuttamaton
Kumpa me sen löytäisimme
Tai se meidät
Hienoa jälkeä taas!!!!- runo64-1
... tai sitten ei
mutta silti se on olemassa
jossain
etsijälle ja löytäjälle.
tarvii vain uskon ja toivon
lopulta rakkauden
jolla sen sinetöi
sydämeen ...
kiitos vierailustasi rakas ystäväin.
onnekasta ja iloista päivää sinulle toivon
lämmöllä sydämestäni.
- Tympii
En jaksa uskoa ikuiseen rakkauteen!
Runosi oli kyllä tosi kaunis :)
Kiitos lukuhetkestä :)- runo64-1
... se panee miettimään
voiko sellaista olla olemassakaan
kun sitä ei ole kohdannut milloinkaan
mutta kaiketi toivossa on hyvä elää ...
kiitoksia kun kävit ajatuksia herättävällä
palautteellasi
ja toivon että tämä päiväsi on paras ja hyvin
kuin mikään muu pitkässä jonossa
eilisiä ...
ja monta tuntemusta, kaikki sisimmässäni.
' Sinä olet kaunis
uneni kuva '
kertakaikkisen hellyttävää luettavaa
niin kuin kaikki muukin runossasi. Osaat
Sinä ainakin kirjoittaa rakkaudesta, mitäköhän
se sitten onkaan jos se osuu oikeasti tiellesi ?
Lukunautinnosta kiittäen.- runo64-1
... aika halki haaveiden
unelmienkin
mutta mitä käteen jää
narun pää vain ...
no niin sanoja loputtomia minulla
repussain
jonnekkin ne varista saa
siis tänne.
kiitos jälleen rakas ystäväin ja mestarini.
huikaisevia tuntemuksia sydämeesi päivässäsi toivon
lämmöllä sydämestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439