Sinulle kaunein ...

runo64

Sinä olet kaunis
uneni kuva
lämmin ajatus
minua seuraava.

Sinulla on monta nimeä
kuten ikävä
rinnassani
ja rakkaus
sydämessäni.

Ajaton
on meidän löytömme
rakkauden teiltä
ja olkoon se ikuinen ...

11

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kodin kone.

      Oli kaunis
      joka haihtuu,
      kun aamu saa.

      Siinä rinnallasi
      kuljin ja tuoksui
      maa.

      Katseesi tuo
      niin kuuma
      kertoi sen mitä
      sanonut et.

      Tässä se on
      se meidän...

      Uusi liesituuletin..:)

      • runo64-1

        ... oikein hymyn tuova runo
        ja mikä loppuhuipennus !!!

        ei muuta kuin omaksi aloitukseksi palstalle
        kirjottamaan.

        kiitokset tosi hienosta palautteestasi
        ja hyvän ja iloisen päivän toivotukset
        sinulle lähetän.


      • kodin kone.
        runo64-1 kirjoitti:

        ... oikein hymyn tuova runo
        ja mikä loppuhuipennus !!!

        ei muuta kuin omaksi aloitukseksi palstalle
        kirjottamaan.

        kiitokset tosi hienosta palautteestasi
        ja hyvän ja iloisen päivän toivotukset
        sinulle lähetän.

        En nyt ollut oikein "rakkausruno tuulella" .. no tosi autohan se on se miesten rakkain lelu..kait? Mut laitoninsitten ton liesituulettimen. Itse näuroin vedet silmissä,,,,,, Ja oneksi sulla oli myös huumorintajua. Kiitos siitä.

        Hauskaa ja kaunista päivää myös itsellesi. Ajattelin lähteä maastoon kuvaamaan tuota upeaa talvi maisemaa.


      • runo64-1
        kodin kone. kirjoitti:

        En nyt ollut oikein "rakkausruno tuulella" .. no tosi autohan se on se miesten rakkain lelu..kait? Mut laitoninsitten ton liesituulettimen. Itse näuroin vedet silmissä,,,,,, Ja oneksi sulla oli myös huumorintajua. Kiitos siitä.

        Hauskaa ja kaunista päivää myös itsellesi. Ajattelin lähteä maastoon kuvaamaan tuota upeaa talvi maisemaa.

        ... se autokin sopinut tosi hyvin loppuun
        kun on ns. kallis lelu
        mutta oli se noinkin valloittava.

        toivottavasti löysit hyviä näkymiä
        kuvakulmia
        ja siten päiväsi oli onnistunut.

        kiitos vielä hyvistä sanoistasi
        ja toivotan mitä parhainta päiväsi hetkien virtaan
        halauksin.


      • Kodin kone.
        runo64-1 kirjoitti:

        ... se autokin sopinut tosi hyvin loppuun
        kun on ns. kallis lelu
        mutta oli se noinkin valloittava.

        toivottavasti löysit hyviä näkymiä
        kuvakulmia
        ja siten päiväsi oli onnistunut.

        kiitos vielä hyvistä sanoistasi
        ja toivotan mitä parhainta päiväsi hetkien virtaan
        halauksin.

        Liesituuletin..Oli ei niin tavallinen, se siinä nauratti minua ainakin...;)

        Joo kyllä oli upea hetki luonnossa, en siellä kauan ehtinyt olla.. ! Mutta sain tosi upeita kuvia. Ja muutenkin tuli ihan mieletön fiilis. Luonto on mahtavaa.
        Ajattelin mennä myös tänään... Mutta -20C on vähän likaa, kamerakin hyytyy.

        Oikein upeaa päivää myös sulle. Runoillaan !


    • hilla53

      kaunis ajatus
      unelma saavuttamaton

      Kumpa me sen löytäisimme
      Tai se meidät

      Hienoa jälkeä taas!!!!

      • runo64-1

        ... tai sitten ei
        mutta silti se on olemassa
        jossain
        etsijälle ja löytäjälle.
        tarvii vain uskon ja toivon
        lopulta rakkauden
        jolla sen sinetöi
        sydämeen ...

        kiitos vierailustasi rakas ystäväin.
        onnekasta ja iloista päivää sinulle toivon
        lämmöllä sydämestäni.


    • Tympii

      En jaksa uskoa ikuiseen rakkauteen!
      Runosi oli kyllä tosi kaunis :)
      Kiitos lukuhetkestä :)

      • runo64-1

        ... se panee miettimään
        voiko sellaista olla olemassakaan
        kun sitä ei ole kohdannut milloinkaan
        mutta kaiketi toivossa on hyvä elää ...

        kiitoksia kun kävit ajatuksia herättävällä
        palautteellasi
        ja toivon että tämä päiväsi on paras ja hyvin
        kuin mikään muu pitkässä jonossa
        eilisiä ...


    • ja monta tuntemusta, kaikki sisimmässäni.

      ' Sinä olet kaunis
      uneni kuva '
      kertakaikkisen hellyttävää luettavaa
      niin kuin kaikki muukin runossasi. Osaat
      Sinä ainakin kirjoittaa rakkaudesta, mitäköhän
      se sitten onkaan jos se osuu oikeasti tiellesi ?

      Lukunautinnosta kiittäen.

      • runo64-1

        ... aika halki haaveiden
        unelmienkin
        mutta mitä käteen jää
        narun pää vain ...

        no niin sanoja loputtomia minulla
        repussain
        jonnekkin ne varista saa
        siis tänne.

        kiitos jälleen rakas ystäväin ja mestarini.
        huikaisevia tuntemuksia sydämeesi päivässäsi toivon
        lämmöllä sydämestäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe