Jokkiskisat?

Tiijoton

Onko tietoo järjestetäänkö poroselällä tänä talvena jokkis kisoja vai pelkästään Sm kisat?

16

915

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokamiesjoo

Nyt ainakin on pakkasia tarpeeksi

• jokkista

Katso tuolta kisakalentereita:
      http://www.autourheilu.fi/ klikkaa kitikisapalvelu sieltä klikkaa -kilpailut
      kilpailuhaku: Jokamiehenluokka alue itä-suomi.

Sieltähän voi katsella muitakin autourheilu laji kalentereita.

iisalmen jokkiskisat on keväällä ajoharjottelu radalla asfaltilla.

• 333333333333333

Eihän ne anna enään ajaa siinä poroselällä mitään. Ajoharjoittelu rata ja sit joskus...Kaikki hyvä kieletään jne.

• 838438747yurhr00u

• turbo tiina

nurin vaan tuossa on kingltä oekeeta puhetta.

• Under my

radan jäälle ja ottaa vaikka 5 euroo tunti aurauspalkkiota. Se on sitä yrittäjyyttä :)

• ÖVERÖVER

Lähetkö ite vitosen tuntipalakalla auroomaan, entäs keneltä sitten perit ne auraus-
        palkat? Taitaapa jäädä sinultakin tekemättä!

• AIKOVAYRITTÄJÄ

Mitenkä suosittelisit sen 5-10 euron rahastuksen tapahtuvan radan käyttäjiltä?
        Tulisitko minulle yötuuriin vaikka 22.00 - 06.00 väliseksi ajaksi, paljonko haluat
        palkkaa?

• Ideariihi
        AIKOVAYRITTÄJÄ kirjoitti:

Mitenkä suosittelisit sen 5-10 euron rahastuksen tapahtuvan radan käyttäjiltä?
        Tulisitko minulle yötuuriin vaikka 22.00 - 06.00 väliseksi ajaksi, paljonko haluat
        palkkaa?

miettimistä on. Ei kai minun tarvii jokaista pikku yksityiskohtaa valmiiksi miettiä. Rahastus mahdollisuuksia on vaikka kuinka kunhan vain sen tajuaa. Tuolle kello ajalle pane kieltomerkki radalle pääsy kielletty.
        Vinkki 1 : Laita lipas johon autoilijat tiputtaa rahan

• ei idiootti
        Ideariihi kirjoitti:

miettimistä on. Ei kai minun tarvii jokaista pikku yksityiskohtaa valmiiksi miettiä. Rahastus mahdollisuuksia on vaikka kuinka kunhan vain sen tajuaa. Tuolle kello ajalle pane kieltomerkki radalle pääsy kielletty.
        Vinkki 1 : Laita lipas johon autoilijat tiputtaa rahan

pysyy bensa-automaateissakin niin miksi ei jäällä kun lipas on vastaavanlainen. Eli jota ei pois kuljeteta. Rata perustuu rehellisyyteen. Se joka älähtää katso peiliin

• järki hoi on jättäny
        ei idiootti kirjoitti:

pysyy bensa-automaateissakin niin miksi ei jäällä kun lipas on vastaavanlainen. Eli jota ei pois kuljeteta. Rata perustuu rehellisyyteen. Se joka älähtää katso peiliin

Ei kai nyt kukaan voi olla noin naivi, että ne siellä valvomattomina pelkän rehellisyyden varassa säilyisivät. Eikä tarvitse olla varas, vaikka älähtää.

• hohhhoijaa joo

Se on ihan sama olisiko sinulle kone vai ei. Vaikka auraisit sen radan sinne jäälle, niin se suljettaisiin viranomaisten toimesta, koska siihen rataan tarvitaan ympäristölupa, eikä sellaista tule. Koeta nyt jo tajuta, että jääratarälläilyt - ja toivottavasti kaikki muukin rälläily - ovat menneen ajan turhuuksia.

Siis ethän sinä oikeesti voi olla niin tyhmä, että kuvittelet pelkän lukituksen tai minkään muunkaan jossain yönpimeydessä pitelevän jääradalla olevaan rahalaatikkoa varkailta, ethän! Tule nyt jo sieltä nykyaikaan!

• Futurissimo
        hohhhoijaa joo kirjoitti:

Se on ihan sama olisiko sinulle kone vai ei. Vaikka auraisit sen radan sinne jäälle, niin se suljettaisiin viranomaisten toimesta, koska siihen rataan tarvitaan ympäristölupa, eikä sellaista tule. Koeta nyt jo tajuta, että jääratarälläilyt - ja toivottavasti kaikki muukin rälläily - ovat menneen ajan turhuuksia.

Siis ethän sinä oikeesti voi olla niin tyhmä, että kuvittelet pelkän lukituksen tai minkään muunkaan jossain yönpimeydessä pitelevän jääradalla olevaan rahalaatikkoa varkailta, ethän! Tule nyt jo sieltä nykyaikaan!

kaikki on ilmaista kunhan rata tulee. Minä olen nykyajassa ja vähän edelläkin tätä aikaa koska en ole itsekäs niin kuin nykyisin kaikki tuppaa olemaan.
        Saataispa joku säästää henkensä. Turha kuolleita on suojella vaan tulevia ruumiita. Yksikin henki säästettynä riittää.

Mutta kun se itsekkyys ja ympäristöhölmöily on nykyisin niin IN. Minä paskat veisaan näistä jutuista. Se raha kirstu säilyy kynhan on vain aivoja käyttää. Mulla niitä on. Sinä kuvittelet varmaan tavallista pikkuista metalli lootikkoa. EI EI Use you brain.

• Hurstipa hyvinkin
        Futurissimo kirjoitti:

kaikki on ilmaista kunhan rata tulee. Minä olen nykyajassa ja vähän edelläkin tätä aikaa koska en ole itsekäs niin kuin nykyisin kaikki tuppaa olemaan.
        Saataispa joku säästää henkensä. Turha kuolleita on suojella vaan tulevia ruumiita. Yksikin henki säästettynä riittää.

Mutta kun se itsekkyys ja ympäristöhölmöily on nykyisin niin IN. Minä paskat veisaan näistä jutuista. Se raha kirstu säilyy kynhan on vain aivoja käyttää. Mulla niitä on. Sinä kuvittelet varmaan tavallista pikkuista metalli lootikkoa. EI EI Use you brain.

Heräähän sieltä tähän päivään niistä luuloistasi ja kuvitelmistasi!

• ne on ne tissit
        järki hoi on jättäny kirjoitti:

Ei kai nyt kukaan voi olla noin naivi, että ne siellä valvomattomina pelkän rehellisyyden varassa säilyisivät. Eikä tarvitse olla varas, vaikka älähtää.

Jestas sentään mitkä rinnat täytyy antaa täydet hinna di di di di dodod du dui hän melkein antautui....

• kyy ja koo
        järki hoi on jättäny kirjoitti:

määräsi poistamaan .Järki hoi jättänyt komentoijan kaneeteja koska ihminen paljastuu puheistaan. Sanoopa hän vaikka tä.
        Olisin halunut tainuttaa sanoilla

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe