Onko tietoo järjestetäänkö poroselällä tänä talvena jokkis kisoja vai pelkästään Sm kisat?
Jokkiskisat?
16
915
Vastaukset
- jokamiesjoo
Nyt ainakin on pakkasia tarpeeksi
- jokkista
Katso tuolta kisakalentereita:
http://www.autourheilu.fi/ klikkaa kitikisapalvelu sieltä klikkaa -kilpailut
kilpailuhaku: Jokamiehenluokka alue itä-suomi.
Sieltähän voi katsella muitakin autourheilu laji kalentereita.
iisalmen jokkiskisat on keväällä ajoharjottelu radalla asfaltilla. - 333333333333333
Eihän ne anna enään ajaa siinä poroselällä mitään. Ajoharjoittelu rata ja sit joskus...Kaikki hyvä kieletään jne.
- 838438747yurhr00u
Ajoharjoittelurata ei ole aivan sama kuin jäärata.
tässä kesä harjoittelua http://www.youtube.com/watch?v=yhBGr8mKamw
tässä talvi ajoa http://www.youtube.com/watch?v=7uQ4rIibXTs
kummassakin pöllyää - turbo tiina
nurin vaan tuossa on kingltä oekeeta puhetta.
- Under my
radan jäälle ja ottaa vaikka 5 euroo tunti aurauspalkkiota. Se on sitä yrittäjyyttä :)
- ÖVERÖVER
Lähetkö ite vitosen tuntipalakalla auroomaan, entäs keneltä sitten perit ne auraus-
palkat? Taitaapa jäädä sinultakin tekemättä! - AIKOVAYRITTÄJÄ
Mitenkä suosittelisit sen 5-10 euron rahastuksen tapahtuvan radan käyttäjiltä?
Tulisitko minulle yötuuriin vaikka 22.00 - 06.00 väliseksi ajaksi, paljonko haluat
palkkaa? - Ideariihi
AIKOVAYRITTÄJÄ kirjoitti:
Mitenkä suosittelisit sen 5-10 euron rahastuksen tapahtuvan radan käyttäjiltä?
Tulisitko minulle yötuuriin vaikka 22.00 - 06.00 väliseksi ajaksi, paljonko haluat
palkkaa?miettimistä on. Ei kai minun tarvii jokaista pikku yksityiskohtaa valmiiksi miettiä. Rahastus mahdollisuuksia on vaikka kuinka kunhan vain sen tajuaa. Tuolle kello ajalle pane kieltomerkki radalle pääsy kielletty.
Vinkki 1 : Laita lipas johon autoilijat tiputtaa rahan - ei idiootti
Ideariihi kirjoitti:
miettimistä on. Ei kai minun tarvii jokaista pikku yksityiskohtaa valmiiksi miettiä. Rahastus mahdollisuuksia on vaikka kuinka kunhan vain sen tajuaa. Tuolle kello ajalle pane kieltomerkki radalle pääsy kielletty.
Vinkki 1 : Laita lipas johon autoilijat tiputtaa rahanpysyy bensa-automaateissakin niin miksi ei jäällä kun lipas on vastaavanlainen. Eli jota ei pois kuljeteta. Rata perustuu rehellisyyteen. Se joka älähtää katso peiliin
- järki hoi on jättäny
ei idiootti kirjoitti:
pysyy bensa-automaateissakin niin miksi ei jäällä kun lipas on vastaavanlainen. Eli jota ei pois kuljeteta. Rata perustuu rehellisyyteen. Se joka älähtää katso peiliin
Ei kai nyt kukaan voi olla noin naivi, että ne siellä valvomattomina pelkän rehellisyyden varassa säilyisivät. Eikä tarvitse olla varas, vaikka älähtää.
- hohhhoijaa joo
Se on ihan sama olisiko sinulle kone vai ei. Vaikka auraisit sen radan sinne jäälle, niin se suljettaisiin viranomaisten toimesta, koska siihen rataan tarvitaan ympäristölupa, eikä sellaista tule. Koeta nyt jo tajuta, että jääratarälläilyt - ja toivottavasti kaikki muukin rälläily - ovat menneen ajan turhuuksia.
Siis ethän sinä oikeesti voi olla niin tyhmä, että kuvittelet pelkän lukituksen tai minkään muunkaan jossain yönpimeydessä pitelevän jääradalla olevaan rahalaatikkoa varkailta, ethän! Tule nyt jo sieltä nykyaikaan! - Futurissimo
hohhhoijaa joo kirjoitti:
Se on ihan sama olisiko sinulle kone vai ei. Vaikka auraisit sen radan sinne jäälle, niin se suljettaisiin viranomaisten toimesta, koska siihen rataan tarvitaan ympäristölupa, eikä sellaista tule. Koeta nyt jo tajuta, että jääratarälläilyt - ja toivottavasti kaikki muukin rälläily - ovat menneen ajan turhuuksia.
Siis ethän sinä oikeesti voi olla niin tyhmä, että kuvittelet pelkän lukituksen tai minkään muunkaan jossain yönpimeydessä pitelevän jääradalla olevaan rahalaatikkoa varkailta, ethän! Tule nyt jo sieltä nykyaikaan!kaikki on ilmaista kunhan rata tulee. Minä olen nykyajassa ja vähän edelläkin tätä aikaa koska en ole itsekäs niin kuin nykyisin kaikki tuppaa olemaan.
Saataispa joku säästää henkensä. Turha kuolleita on suojella vaan tulevia ruumiita. Yksikin henki säästettynä riittää.
Mutta kun se itsekkyys ja ympäristöhölmöily on nykyisin niin IN. Minä paskat veisaan näistä jutuista. Se raha kirstu säilyy kynhan on vain aivoja käyttää. Mulla niitä on. Sinä kuvittelet varmaan tavallista pikkuista metalli lootikkoa. EI EI Use you brain. - Hurstipa hyvinkin
Futurissimo kirjoitti:
kaikki on ilmaista kunhan rata tulee. Minä olen nykyajassa ja vähän edelläkin tätä aikaa koska en ole itsekäs niin kuin nykyisin kaikki tuppaa olemaan.
Saataispa joku säästää henkensä. Turha kuolleita on suojella vaan tulevia ruumiita. Yksikin henki säästettynä riittää.
Mutta kun se itsekkyys ja ympäristöhölmöily on nykyisin niin IN. Minä paskat veisaan näistä jutuista. Se raha kirstu säilyy kynhan on vain aivoja käyttää. Mulla niitä on. Sinä kuvittelet varmaan tavallista pikkuista metalli lootikkoa. EI EI Use you brain.Heräähän sieltä tähän päivään niistä luuloistasi ja kuvitelmistasi!
- ne on ne tissit
järki hoi on jättäny kirjoitti:
Ei kai nyt kukaan voi olla noin naivi, että ne siellä valvomattomina pelkän rehellisyyden varassa säilyisivät. Eikä tarvitse olla varas, vaikka älähtää.
Jestas sentään mitkä rinnat täytyy antaa täydet hinna di di di di dodod du dui hän melkein antautui....
- kyy ja koo
järki hoi on jättäny kirjoitti:
määräsi poistamaan .Järki hoi jättänyt komentoijan kaneeteja koska ihminen paljastuu puheistaan. Sanoopa hän vaikka tä.
Olisin halunut tainuttaa sanoilla
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669